Czy jabłka o smaku winogron i brzoskwiń zdobędą rynek?

aromatyzowanejablkaKanadyjska firma Freshline Foods wprowadziła na rynek jabłka w kawałkach, gotowe do spożycia, które mają aromat brzoskwiń i winogron. Flavored Apple Slices to produkty sprzedawane w opakowaniach 55 g i 400 g. Mniejsze mają forę saszetek, większe to opakowania, które można wielokrotnie otwierać i zamykać. Jak zapewniają przedstawiciele firmy do aromatyzowania jabłek wykorzystano tylko naturalne substancje. Polecane są zarówno dzieciom jak i dorosłym. Początkowo firma będzie wypuszczać na rynek tylko dwa smaki, jednak wkrótce zamierza poszerzyć ofertę aromatów jabłek.

Freshline Food rozbudowuje swój asortyment, wprowadzając także bardziej tradycyjne produkty. Są to jabłka odmiany Honeycrisp o naturalnym smaku, pokrojone na cząstki. Od nowego roku będą sprzedawane w Ameryce Północnej w opakowaniach 400 g.

Przeczytaj także: Ozonepack – sterylnie umyte jabłka. Nowy produkt Janfruit

Powiązane artykuły

X