Val Venosta nagradza najlepszych sklepikarzy fundując im kampanię reklamową

bohaterJak można zwiększyć sprzedaż jabłek? Przedstawiciele konsorcjum Vi.P (właściciel marki Val Venosta) z Południowego Tyrolu uważają, że można to zrobić przez przywiązanie do siebie detalistów, a dokładniej właścicieli sklepów sprzedających owoce. To do nich skierowano akcję, w której zwycęzcy wygrywają 3 tygodniową kampanię reklamową swojego punktu sprzedaży, realizowaną na billboardach rozmieszczonych w okolicy sklepu.

Aby wziąć udział w akcji właściciele sklepów zgłaszali się do Val Venosta, po czym otrzymywali zestaw materiałów promocyjnych, którymi dekorowali stoiska z owocami, zachęcając klientów do kupowania jabłek z tego konsorcjum. Następnie sklepikarze wysyłali do siedziby Val Venosta selfie ze stoiska, które poprzez wykorzystanie pakietów promocyjnych wyraźnie reklamowało jedną markę jabłek z Południowego Tyrolu.

W efekcie akcji wyłoniono 10 sklepów, które są promowane za pośrednictwem reklam wielkopowierzchniowych (wartość pojedynczej kampanii reklamowej wynosi 1000 euro). Billboardom towarzyszy hasło "sprzedawca owoców wybrany i polecany przez Val Ventosta". 

Zobacz także: Innowacyjna sprzedaż mobilna. Owoce jagodowe w Mediolanie

Powiązane artykuły

Sadownicy polują

X