Polacy, możecie być z nas dumni!

Dzień Polskiej Borówki to inicjatywa plantatorów. Powstała podczas marcowej 4. Konferencji Borówkowej. Plantatorzy postanowili wspólnie promować 1 lipca jako datę rozpoczęcia sezonu. Wykorzystać fakt oczekiwania na zbiory I Marketingowy potencjał odliczania. W działania zaangażowali się indywidualni plantatorzy z całej Polski. Na dziesiątkach stron trwało odliczanie przy pomocy specjalnych LICZNIKÓW. Pobierano też okolicznościowe grafiki, banery i stopki mailowe. W tak prosty sposób plantatorzy skupili na sobie uwagę i zainteresowanie mediów.
Dodatkową atrakcją i komunikacyjną niespodzianką był „jubileusz 100 lat uprawy borówki”.

Cele projektu „1 lipca – Dzień Polskiej Borówki”
Promocja daty rozpoczęcia zbiorów w Polsce – kluczowy cel. Korzyścią docelową dla branży będzie rozciąganie sezonu, spłaszczenie górki bluecropowej i więcej partnerstwa w relacjach z handlem detalicznym.
Pokazanie, czym jest wspólnota celu (dobry pomysł, zaufanie, koncentracja, współdziałanie), pogłębienie integracji i poczucie, że razem możemy kreować przyszłość, że są na to pomysły i mamy wystarczającą do tego siłę. Wykorzystanie możliwości wspólnego działania i zogniskowanie energii.
Wzmocnienie postrzegania plantatorów borówki jako dobrze zorganizowanej branży.
Agro-edukacja, chęć pokazania całorocznej pracy na plantacji.
Promocja wizerunku ludzi zaangażowanych w uprawę.
Promowani sukcesu branży, walorów zdrowotnych owoców.
Propozycja nowej, przełomowej interpretacji sukcesów plantatorów borówki.
Sukces dzięki połączeniu umiejętność współpracy z naturą i współpracy ze sobą. Wykorzystanie otwartością i kreatywności dwóch pokoleń plantatorów.
Oba elementy są częścią naszej narodowej tożsamości. Łączone w codziennej pracy są dowodem na to, że tożsamość daje siłę i rynkową przewagę w warunkach globalnej konkurencji. Dobrą inspiracją dla każdego, kto tej rynkowej siły i skuteczności szuka.
Główny przekaz: Polacy, możecie być z nas dumni.

Powiązane artykuły

X