logoarrKomisja Europejska poinformowała 3 września 2014 r. o zwiększeniu funduszy o 30 mln euro na nowe programy promocyjne WPR. Organizacje branżowe i międzybranżowe mogą do końca września br. składać do Agencji Rynku Rolnego programy promocyjne i informacyjne. Kampanie będą współfinansowane jak dotychczas: w 50% ze środków unijnych, w 30% ze środków krajowych, a pozostałe 20% kosztów netto stanowić będzie wkład własny organizacji – podaje ministerstwo rolnictwa.

Programy powinny stanowić spójny zestaw działań z zakresu public relations, reklamy, które będą wdrażane przez minimum 1 rok, 2 lub 3 lata - podaje ARR. Działania te mogą być prowadzone na rynku UE, w krajach trzecich, prezentując zalety i cechy charakterystyczne produktu. Działania mogą być prowadzone poza UE w takich krajach jak: Chiny, Korea Południowa, Japonia, Australia, Indie, Turcja, Armenia, Azerbejdżan, Gruzja, Białoruś, Kazachstan, Uzbekistan, Mołdawia, Albania, Serbia, Macedonia, Norwegia, Szwajcaria, Ukraina, Indie.

Powiązane artykuły

X