3,6 mln euro na promocję truskawek. Ruszy nowa kampania

IMG 7236W Europie w latach 2015-2018 będzie zorganizowana kampania promująca spożycie europejskich truskawek. Organizatorem tej inicjatywy jest Andaluzyjskie stowarzyszenie Interfresa. Hasło kampanii to "Strawberries of Europe, Experience the Red One", a koszt tego projektu będzie wynosił 3,6 mln euro. Kampania promocyjna będzie skupiać się  na rynku hiszpańskim, niemieckim i francuskim.

20 proc. funduszy na potrzeby kampanii przekaże Interfresa, 30 proc. Magrama a pozostałe 50 proc. będzie pochodzić z budżetu unijnego.
Jednym z celów kampanii jest pokazanie konsumentom takich askpektów związanych z produkcją truskwek w Europie jak bezpieczeństwo dla konsumentów, zrównoważona uprawa przyjazna środowisku oraz możliwość prześledzenia produktu z plantacji do konsumenta.

Do akcji promocyjnych w Hiszpanii będą zaangażowani celebryci świata muzyki i kulinariów. Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie oraz w trakcie wydarzeń kulinarnych.

Zobacz także: Prawie 8 euro/kg - truskawki w Niemczech

Powiązane artykuły

X