Możliwość promocji w Japonii

Komisarz UE ds. rolnictwa Janusz Wojciechowski, organizuje misję wysokiego szczebla, która odbędzie się w dniach od 2 do 6 lipca 2023 r. w Japonii.

Celem misji jest promocja unijnych produktów rolno-spożywczych w Japonii. Planowane są spotkania m.in. z japońskimi ministrami: rolnictwa, handlu oraz nauki i technologii.

Ważnym aspektem misji będzie ułatwienie przedsiębiorcom z sektora rolno-spożywczego dostępu do rynku japońskiego. Program misji będzie stanowił doskonałą platformę do odkrywania rynku japońskiego i nawiązywania bezpośrednich kontaktów biznesowych.

W ramach misji planowany jest udział delegacji złożonej z przedstawicieli reprezentujących kluczowe sektory o znaczącym potencjale dla handlu i współpracy UE z Japonią, zwłaszcza:

  • mięso (wołowina, wieprzowina i drób),
  • nabiał (np. sery),
  • owoce i warzywa,
  • przetworzone produkty rolne (np. oliwa z oliwek, herbatniki),
  • napoje (w tym alkoholowe),
  • produkty ekologiczne.

Preferowane są małe i średnie przedsiębiorstwa o potencjale eksportowym, które wcześniej nie brały udziału w tego typu unijnych projektach.

Zainteresowane firmy i organizacje mogą zarejestrować swoje wnioski o przystąpienie do delegacji online pod linkiem:

https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/6cfef99a-3d60-d26a-4568-1ac79e834137

Termin zgłoszeń upływa 31 stycznia 2023 r.

Komentarze  

-2 #5 Bolek 2022-12-21 21:09
Bo to jest "cicha promocja" na sepuku-sepuku naszego sadownictwa
Cytować
+1 #4 Ekonom 2022-12-21 09:26
Cytuję Sadownik2:
Życzę sukcesów . Jeśli chodzi o jabłka , to zapewne wielu wie , bo nasza prasa o tym pisała .W Japonii hoduje się jabłka , tak , uprawy są tradycyjne , każdy owoc na drzewie który ma pozostać zawijany w torebkę z odpowiedniego papieru itp .Takie owoce mają jaśniejszy rumieniec , są duże , mają delikatną skórkę i są jedzone , powiedzmy rodzinnie , po posiłku podstawowym , gospodynie kroi owoc w cząstki i takie jest zjadane . Jabłko takie jest bardzo drogie .Mięso , np wieprzowe jest też zupełnie innej jakości jak nasze , zbliżone konsystencją do tego produkowanego u nas nim nastały gotowe mieszanki pasz , schabowy np. jest jak nasz też z tamtego czasu , czyli dość gruby i smażony z kością . To jest tak specyficzny rynek i ludzie są bardzo mocno przywiązani do tradycji , do perfekcji w przygotowywaniu potraw ,że ... jakoś nie wierzę w duży sukces handlowy naszej europejskiej przemysłowej żywności ... ale cóż , może się mylę .



Do tego wołowina Kobe,czarne arbuzy, czereśnie po kilkaset zł za sztukę...lista jest długa co tam wyczyniają ...ceny z kosmosu ale towar nie do podrobienia
Cytować
0 #3 Ekonom 2022-12-21 06:04
Nie planujecie jakiejś promocji w Indonezji lub na Filipinach bo chętnie bym się wybrał?

Pewnie królik i przyjaciele sa już zmęczeni tymi ciągłymi wyjazdami z funduszu wycieczkowego…iOS z funduszu promocji

Chętnie zacnie o godnie ich zastapie
Cytować
+1 #2 Guest 2022-12-21 06:01
Właśnie, wydać na promocję z naszego? Do tego nie potrzeba magistra. Promocja, to nie sprzedaż.
Cytować
+3 #1 Sadownik2 2022-12-20 21:48
Życzę sukcesów . Jeśli chodzi o jabłka , to zapewne wielu wie , bo nasza prasa o tym pisała .W Japonii hoduje się jabłka , tak , uprawy są tradycyjne , każdy owoc na drzewie który ma pozostać zawijany w torebkę z odpowiedniego papieru itp .Takie owoce mają jaśniejszy rumieniec , są duże , mają delikatną skórkę i są jedzone , powiedzmy rodzinnie , po posiłku podstawowym , gospodynie kroi owoc w cząstki i takie jest zjadane . Jabłko takie jest bardzo drogie .Mięso , np wieprzowe jest też zupełnie innej jakości jak nasze , zbliżone konsystencją do tego produkowanego u nas nim nastały gotowe mieszanki pasz , schabowy np. jest jak nasz też z tamtego czasu , czyli dość gruby i smażony z kością . To jest tak specyficzny rynek i ludzie są bardzo mocno przywiązani do tradycji , do perfekcji w przygotowywaniu potraw ,że ... jakoś nie wierzę w duży sukces handlowy naszej europejskiej przemysłowej żywności ... ale cóż , może się mylę .
Cytować

Powiązane artykuły

X