Najdrożej sprzedany "przemysł" w tym sezonie

Nie pomogło nagłaśnianie sprawy przez branżowe media, nie pomogło pisanie do sieci Lidl [LINK do artykułu]. Niestety ani GPO dostarczające owoce, ani sklep nie wyciągnęli wniosków ze zdecydowanie nieudanej i szkodliwej akcji "promującej" polskie jabłka. Jak widać na zdjęciach zamieszczanych na forach internetowych niestety w tym sezonie mamy powtórkę z zeszłego roku, czyli jabłka przemysłowe na dobre zagościły w niemieckich dyskontach.

Znowu zawrzało na forach internetowych, nowa porcja zdjęć prosto z Lidla wywołała oburzenie wśród sadowników „Wstyd, żeby Polacy w kraju, który słynie z produkcji jabłek kupowali taki syf, nawet w promocji” – pisze pan Łukasz.

Sadownicy nie kryją oburzenia: „A to robi Rajpol, firma, która jest synonimem badziewia w polskim sadownictwie. Muszą mieć jakieś dobre układy wciskając w Lidlu dwuletniego Idareda spod stołu sortownicy” -pisze pan Sebastian.

"To niezwykle smutna informacja, że podmiot stworzony do stabilizacji rynku i poprawy pozycji sadowników, opisanymi działaniami tak naprawdę im szkodzi. Sprzedanie resztek ubiegłorocznych jabłek na promocję “bezpośrednio ze skrzyń” jest działaniem karygodnym i skrajnie szkodliwym. Konsument dostaje towar, który nie powinien trafić do sprzedaży, a w tym zgniłki i być może nie sięgnie już po polskie jabłka. Ale najważniejsze, że grupa “wypchnęła” resztki z chłodni, prawda? Rajpol, wstydź się! Z drugiej strony należy wam się złośliwa pochwała. Jabłka na zdjęciach to chyba najdrożej sprzedany “przemysł” w tym sezonie…" - czytamy na Facebooku Owocowa Polska

Handlowców sieci Lidl i GPO odsyłamy do ROZPORZĄDZENIE KOMISJI(WE) nr 85/2004 z dnia 15 stycznia 2004 r. ustanawiające normy handlowe w odniesieniu do jabłek [LINK]

I do artykułu: Z czym konsumentom kojarzą się polskie jabłka?

311584468 539380201527240 9158172076838853836 n

311444084 538910271574233 7066694831232015411 n

311691448 538910311574229 7548402460369643657 n

311437001 538910228240904 4994134966176523276 n

fot. Owocowa Polska/Facebook

Komentarze  

-1 #7 Grzegorz 2022-10-26 07:07
To jest marketing ludzie po studiach zarządzają i wymyślają jaki handel ma być!!! Do gnoju się tylko nadają!!!
Cytować
0 #6 Grzegorz 2022-10-26 07:07
To jest marketing ludzie po studiach zarządzają i wymyślają jaki handel ma być!!! Do gnoju się tylko nadają!!!
Cytować
+3 #5 G 2022-10-21 07:45
A pieniądze na reklamę i promocję polskich jabłek pewnie firma dostaje w formie haraczu od naszych faktur
Cytować
0 #4 Ekonom 2022-10-21 03:58
Oj tam
To łatwo wytłumaczyć
Sadownik przez pomyłkę wstawił na samochód 1 skrzynie przemysłu

Zwykla pomylka
Cytować
+6 #3 zenon 2022-10-20 20:08
Pradziadek byłby dumny ;)
Cytować
+1 #2 Ekonom 2022-10-20 13:08
Cytuję Guest:
To przemyślana strategia, świadomy konsument wie gdzie szukać dobrego jabłka. U sadownika, na rynku hurtowym, na targowiskach, ale nie w dyskontach.


Zwłaszcza na rynku hurtowym

Błoto pod spodem baltona na gorze
Cytować
+4 #1 Guest 2022-10-20 08:55
To przemyślana strategia, świadomy konsument wie gdzie szukać dobrego jabłka. U sadownika, na rynku hurtowym, na targowiskach, ale nie w dyskontach.
Cytować

Powiązane artykuły

Ceny jabłek przemysłowych rosną

Co się dzieje, "przemysł" drożeje

Wzrosła cena jabłek przemysłowych

X