dwukolorowejablkaUmowa na realizację 3-letniej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe” została zawarta w dniu 28 lipca 2014 r., pomiędzy Agencją Rynku Rolnego a konsorcjum w składzie: Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” (Lider) i Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant). Program ten realizowany jest w Chińskiej Republice Ludowej oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich i promuje europejskie świeże jabłka.

Celem kampanii pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe” jest przede wszystkim:

    zbudowanie pozytywnej postawy konsumpcyjnej i nabywczej wobec produktu objętego programem, skutkującej wzrostem świadomości nt. walorów jabłek oraz europejskich standardów jakości produkcji,
    zwiększenie sprzedaży dwukolorowych jabłek europejskich na wybranych dwóch rynkach docelowych.

Kampania ma charakter promocyjno-informacyjny a jej strategia zakłada podjęcie intensywnych działań promujących europejskie jabłka dwukolorowe, które skupią się przede wszystkim na podkreśleniu cech tych owoców, ich walorów spożywczych i smakowych.

Grupy docelowe, do których kierowane są działania zaplanowane w ramach kampanii to:

    Grupa główna: managerowie, handlowcy, przedstawiciele firm dystrybucyjnych oraz sieci handlowych,
    Grupa pośrednia: konsumenci,
    Grupa wspierająca: administracja, liderzy i kreatorzy opinii, media.

Działania w ramach programu obejmują m.in.:

    udział w imprezach targowych i organizację wydarzeń okołotargowych,
    organizację misji gospodarczych i study tour
    emisję reklam w prasie,
    emisję reklam outdoorowych,
    prowadzenie witryny internetowej,
    działania SEM/SEO,
    social media i blogi.

Łączna wartość ww. kampanii wynosi 4 996 924,00 € netto i jest finansowana w 50% (tj. w kwocie 2 498 462,00 €) ze środków UE, a w 30% (tj. w kwocie 1 499 077,20 €) z budżetu krajowego. Pozostały 20% wkład własny (tj. kwota 999 384,80 €) pochodzi ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Organizacją wdrażającą, czyli organem wykonawczym programu jest konsorcjum w składzie: Infinity Media Sp. z o. o. (Lider) i Legend Group Sp. z o. o. (Konsorcjant).

Źródło: arr.gov.pl

Powiązane artykuły

Najnowsze komentarze

Ostatnio na forum

  • Brak postów do publikacji.

Sadownicy polują

Ankieta

Na rynkach hurtowych - 11.6%
Do grup producenckich - 32.5%
Sam sortuję i wywożę za granicę - 5.6%
Sprzedaję z podwórka obcokrajowcom - 9.3%
Handluje z polskimi prywatnymi pośrednikami - 23.5%
Korzystam z internetowych aukcji - 2.3%
Sam wstawiam do supermarketów i hurtowni - 4%
Sprzedaję na kilogramy na targowiskach - 8.9%
Głosowanie w tej sondzie zakończyło się
X