timacagrojablkaPo ogłoszeniu przez Rossielchoznadzor wprowadzenia emabrga na polslkie owoce w mediach społecznościowych pojawiła się akcja pod nazwą "Jedz jabłka na złość Putinowi", która błyskawicznie zyskała popularność. Wśród zwolenników akcji znaleźli się politycy, sportowcy i oczywiście tysiące zwykłych konsumentów. Obecnie akcja zgromadziła już ponad 40 tys. fanów na Facebooku, a samą koncepcję odnotowały krajowe i zagraniczne media, w tym The Guardian. Wśród popierających akcję znalazła się także firma Timac Agro Polska, na której stronie została umieszczona fotografia pracowników demonstrujących wsparcie dla kampanii. Swoje poparcie wyraziły także sieci handlowe. Jako pierwsza zadeklarowała się sieć Polo Market.
Do akcji "Jedz jabłka" pozytywnie ustosunkował się również prezydent Bronisław Komorowski.

 

Powiązane artykuły

Najnowsze komentarze

Ostatnio na forum

  • Brak postów do publikacji.

Sadownicy polują

Ankieta

Na rynkach hurtowych - 11.6%
Do grup producenckich - 32.5%
Sam sortuję i wywożę za granicę - 5.6%
Sprzedaję z podwórka obcokrajowcom - 9.3%
Handluje z polskimi prywatnymi pośrednikami - 23.5%
Korzystam z internetowych aukcji - 2.3%
Sam wstawiam do supermarketów i hurtowni - 4%
Sprzedaję na kilogramy na targowiskach - 8.9%
Głosowanie w tej sondzie zakończyło się
X