Polski akcent w Berlinie

Zakończyły się największe targi w Niemczech, Grune Woche 2012. Zorganizowano je już po raz 76. w Messe Berlin. Mają opinię największych targów rolno-żywnościowych na świecie. Polskie stoisko narodowe organizowane było przez Ministerstwo Rolnictwa we współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi.
Polska postawiła na produkty regionalne i okazało się to strzałem w dziesiątkę, a motywem przewodnim, podobnie jak w minionym roku, było jabłko.
W Berlinie nie mogło więc zabraknąć jabłka łąckiego, które zrobiło prawdziwą karierę i otrzymało unijny certyfikat – zostało wpisane na listę regionalnych specjalności o Chronionym Oznaczeniu Geograficznym – podaje TVP.pl. Kojarzy się ono z najwyższą jakością i wybornym smakiem nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach, dzięki akcjom promocyjnym.
Działania marketingowe takie jak obecność na targach torują drogę polskim sadownikom i ich owocom do zachodnich konsumentów.
 

Powiązane artykuły

X