Ciągnik skierowany jest do osób, które cenią prostotę w konstrukcji, łatwą obsługę, wybierają rozwiązania mechaniczne oraz ograniczoną do minimum elektronikę.

Mistral 55 wyposażony został w japoński, czterocylindrowy silnik z turbodoładowaniem Yanmar o mocy 54,3 KM (39,9 KW), maksymalnym momencie obrotowym 159,5 Nm i pojemności 1995 cm³.

Posiada zsynchronizowaną skrzynię biegów z dwunastoma biegami do przodu i do tyłu (plus rewers hydrauliczny) oraz opcję reduktora, dzięki czemu uzyskujemy cztery dodatkowe biegi o bardzo niskich zakresach prędkości (od 0,2 do 31 km/h).

Ciągnik ma również załączany mechanicznie WOM zależny o dwóch prędkościach (540 lub 750 obrotów na minutę). Opcjonalnie możemy zamówić przedni WOM z prędkością 1000 obr/min. Oczywiście też włączany mechanicznie. W ten sam sposób uruchamiany jest przedni napęd, natomiast elektrohydraulicznie załączamy blokadę dyferencjału.

Promień skrętu wynosi 2,9 m bez używania hamulców.

Tylny TUZ kat. I lub III ma udźwig 1200 kg, natomiast dostępny opcjonalnie TUZ przedni – 1000 kg.

Do wyboru mamy dwie kabiny: polską (wersja tańsza) oraz włoską. Na życzenie otrzymamy fotel pneumatyczny, klimatyzację oraz prędkościomierz. Standardem jest analogowa deska rozdzielcza. Dostępna jest również rama ochronna zamiast kabiny.

Najniższa możliwa szerokość maszyny 128 cm daje pewność, że sprawdzi się ona nawet przy bardzo ciasnych nasadzeniach.

fot. www.landini.info.pl

Najnowsze komentarze

Ostatnie ogłoszenia