Crocville – czyli jak sprzedać jabłka dzieciom

crocville2Konsorcjum VI.P, czyli właściciel południowotyrolskiej marki jabłek Val Venosta, opracowało koncepcję dotarcia ze swoimi owocami do najmłodszych konsumentów: 3-8 letnich dzieci. W projekcie Crocville poprzez zabawę ma następować edukacja dzieci odnośnie zdrowego żywienia oraz zaznajomienie ich z produktem jakim są jabłka. Idea opiera się na dwudziestu rysunkowych bohaterach np. biedronce, którzy zachęcają dzieci do zabawy i poznawania rejonów uprawy jabłoni, a także uczą o wartościach odżywczych jabłek. Wraz z rozpoczęciem promocji Crocville wśród konsumentów, na rynek trafiły sześciopaki jabłek Gala, do których dołączone są obrazki do kolorwania oraz wizerunki rysunkowych bohaterów, które dzieci mogą kolekcjonować, przyklejając do specjalnych książeczek  edukacyjnych.  Strona internetowa Crocville.it udostępnia dzieciom całą serię zabaw, opartych na liczeniu, spostrzegawczości, czy ćwiczeniu pamięci. Dla rodziców natomiast przeznaczono m.in. blog zawierający np. przepisy kulinarne. Promocję wesprze seria reklam we włoskiej telewizji.

Powiązane artykuły

Sadownicy polują

X