Win!Marlene – Nowy konkurs angażuje dziesiątki tysięcy konsumentów jabłek w Europie

WinMarlene 2W październiku 2014 ruszył konkurs Win!Marlene, w którym biorą udział konsumenci z Włoch, Hiszpanii, Danii, Holandii, Belgii, Cypru i Malty. Jego organizator włoskie konsorcjum VOG postanowiło promować jabłka marki Marlene wśród europejskich konsumentów. Jak podają organizatorzy, dotychczas udział w nim wzięło ponad 50 tys. uczestników. Konkurs potrwa do końca czerwca 2015 r.

Do wygrania, w zależności od kraju, w którym odbywa się konkurs są różne nagrody, m.in. kupony, które można wykorzystać na zakupy w sklepie internetowym Zalando oraz karty kredytowe pre-paid. Aby ubiegać się o nagrody należy przesłać do organizatora kod, który znajduje się na odwrocie naklejek nalepionych na jabłka Marlene.
Z efektów konkursu Win!Marlene zadowolony jest dyrektor VOG Gerhard Dichgans, gdyż zabawa stymuluje zakupy jabłek marki Marlene w wielu krajach Europy. Kampanię promocyjną wspierają także reklamy w telewizji, internecie i puntkach sprzedaży.

Przeczytaj także: ISAAQ – małe jabłko z dużymi możliwościami

Powiązane artykuły

X