Bezpłatny serwis handlowy – także dla sadowników

aleo rsW trakcie konferencji prasowej zorganizowanej 16 października w Warszawie przez przedstawicieli banku ING, zaprezentowano nowy portal handlowy Aleo dla firm. Jak przewidują pomysłodawcy, portal ma pomóc w funkcjonowaniu firm, m.in. poprzez ułatwienie dokonywania zakupów oraz sprzedaży produktów innym firmom. Platforma zakupowa Aleo umożliwia prowadzenie aukcji, a zatem wyłaniania najtańszych ofert. Ważny jest krótki czas ich trwania – zaledwie 20 minut. Serwis oprócz możliwości zakupów i sprzedaży łączy w sobie także cechy portali społecznościowych - skupia przedsiębiorców. Istnieje w nim możliwość oceniania i premiowania najlepszych dostawców/kupców, jest także możliwość weryfikacji kontrahentów. Przedstawiciele banku ING mogą także przygotowywać rating finansowy poszczególnych użytkowników, będących klientami tego banku.

Jak podkreślano w trakcie konferencji, chociaż serwis dopiero startuje już ma ok. 1000 zarejestrowanych firm z różnych branż. Zapowiadane są także dalsze etapy rozbudowy usług w aleo.pl, m.in. będzie możliwe tworzenie przez firmy własnych sklepów online. Dla użytkowników, jedną z ważniejszych informacji może być to, że serwis jest bezpłatny. Przelewy realizowane pomiędzy kontrahentami również są bezpłatne (do 50 przelewów w miesiącu). Dodatkowe opcje i  korzyści są dostępne dla posiadaczy konta w ING. Aleo ma także opcję bezpiecznych przelewów (wstrzymanie przelewu środków do czasu realizacji dostawy) oraz limitów kredytowych dla finansowania dostawców (skrócenie oczekiwania na pieniądze przez kupców).
Jak powiedział nam w trakcie spotkania Bartosz Traczyk, prezes zarządu ING Usługi dla Biznesu S.A. z Aleo mogą swobodnie korzystać także przedstawiciele branży rolno-spożywczej, w tym oczywiście sadownicy.

 

Powiązane artykuły

X