Magdalene – polska marka przyciąga uwagę w Berlinie

magdaleneecogrupaNa stoisku E.C.O. Grupa (Europejskie Centrum Owocowe) w trakcie targów Fruit Logistica 2014 prezentowano nową markę jabłek – Magdalene, co wzbudziło duże zainteresowanie zwiedzających berlińską wystawę. Owoce sprzedawane pod tą marką należą do klasy premium - są wybarwione przynajmniej w 60%, sortowane co 2 mm, a na życzenie klienta także woskowane. Każde jabłko posiada naklejkę, która wraz z opakowaniem wyróżnia się atrakcyjnym wzornictwem. Jabłka marki Magdalene oferowane są m.in. w kartonach 60x40 z podwójną warstwą (12-13 kg) i z pojedynczą warstwą (6,5-7 kg), w kartonach typu buszel (18 kg), w kartonach 40x24 (2,3 kg), na tackach i w torebkach PET. Jak informowali w trakcie targów przedstawiciele E.C.O. Grupy, oferta została przygotowana w taki sposób, aby sprostać oczekiwaniom klientów  na najbardziej wymagających rynkach.

Powiązane artykuły

X