VOG i McDonalds – we Włoszech rusza promocja jabłek na dużą skalę

mcdonaldsivogKonsorcjum VOG – lider na rynku jabłek we Włoszech wraz siecią restauracji McDonalds rozpoczyna kampanię „Sabati della frutta”, promującą spożycie jabłek wśród dzieci. W ramach kampanii w każdą ostatnią sobotę miesiąca do każdego zestawu HappyMeal zostanie bezpłatnie dołączone opakowanie (80 g) z pokrojonymi jabłkami marki Leni’s.

Jak zakładają organizatorzy akcji jabłka w cząstkach mają przekonać dzieci do częstszego sięgania po te owoce i jednocześnie nauczyć je zdrowego i zbilansowanego odżywiania się. Kampanię wspierają także światowej sławy włoscy sportowcy – mistrzowie świata oraz medaliści olimpijscy. 

W marcu, w ostatnią sobotę miesiąca w ramach akcji w restauracjach McDonalds rozdano ponad 130 tys. opakowań z jabłkami, a organizatorzy przewidują, że do końca kampanii do włoskich dzieci trafi 1,5 mln opakowań jabłek Leni’s.

Przeczytaj także: Jabłka regionalne. Jak promują je najlepsi?

Powiązane artykuły