melaridominPrzyzwyczailiśmy się do tego, że konsorcjum Melinda zaskakuje innowacyjnymi pomysłami na promocję jabłek. Jednak najnowszy pomysł Melindy można określić jako rewolucyjny. Zgodnie z zamysłem specjalistów od marketingu markowe jabłka z Val di Non stały się zabawką dla dzieci. Jak do tego doszło?

MelaRido (wł. rido – śmieję się) to prosta zabawa składająca się z jabłek Melinda (Golden Delicious - czteropak) oraz jadalnych naklejek w formie oczu, ust, nosa, z których dzieci mogą tworzyć śmieszne twarze, naklejając je na jabłka. Oczywiście po zabawie jabłka można z nalepkami w całości zjeść.

Zobacz więcej zdjęć MelaRido

Czy niezwykła metoda promocji się sprawdza? Jak deklarują partnerzy Melindy - Gruppo Ali (sieć super i hipermarketów) sprzedaż jabłek zwiększyła się o 20 proc.

Koncepcja MelaRido ma zachęcić dzieci do spożywania 5 zalecanych porcji owoców i warzyw. Jak wskazują włoskie badania, 90 proc. dzieci nie spełnia tych zaleceń.

Przeczytaj także: Suplementy diety z jabłek z Chronionym Oznaczeniem Geograficznym – nowość na włoskim rynku

Najnowsze komentarze

Choroby i szkodniki

Projekt strony www Sitte.pl Lublin

No Internet Connection