Melinda znowu zaskakuje. Jabłka stają się zabawką dla dzieci

melaridominPrzyzwyczailiśmy się do tego, że konsorcjum Melinda zaskakuje innowacyjnymi pomysłami na promocję jabłek. Jednak najnowszy pomysł Melindy można określić jako rewolucyjny. Zgodnie z zamysłem specjalistów od marketingu markowe jabłka z Val di Non stały się zabawką dla dzieci. Jak do tego doszło?

MelaRido (wł. rido – śmieję się) to prosta zabawa składająca się z jabłek Melinda (Golden Delicious - czteropak) oraz jadalnych naklejek w formie oczu, ust, nosa, z których dzieci mogą tworzyć śmieszne twarze, naklejając je na jabłka. Oczywiście po zabawie jabłka można z nalepkami w całości zjeść.

Zobacz więcej zdjęć MelaRido

Czy niezwykła metoda promocji się sprawdza? Jak deklarują partnerzy Melindy - Gruppo Ali (sieć super i hipermarketów) sprzedaż jabłek zwiększyła się o 20 proc.

Koncepcja MelaRido ma zachęcić dzieci do spożywania 5 zalecanych porcji owoców i warzyw. Jak wskazują włoskie badania, 90 proc. dzieci nie spełnia tych zaleceń.

Przeczytaj także: Suplementy diety z jabłek z Chronionym Oznaczeniem Geograficznym – nowość na włoskim rynku

Powiązane artykuły

X