kubotasadSprzedaż ciągników marki Kubota rośnie w Europie. Celem producenta jest jednak zbywać ich jeszcze więcej, nawet 10 tys. rocznie w roku 2018. Strategia rozwoju zakłada wspieranie i rozszerzanie istniejącej sieci sprzedaży oraz zwiększenie podaży różnorodnych modeli. Zasadniczym założeniem jednak jest produkcja na poziomie lokalnym. Sukces sprzedaży ciągników Kubota w USA (37-procentowy udział w rynku) miał miejsce po otwarciu fabryki ciągników na Florydzie w latach 80. Dlatego najprawdopodobniej powstanie zakład produkcyjny w Europie.

Oferta ciągników Kubota będzie poszerzona o linię dużych ciągników do 200 KM (czterocylindrowe, 6,1-litrowy silnik, system odpowiedzialny za zanieczyszczenia SCR AdBlue, Tier 4 Final).

Źródło: reussirfl.com

Najnowsze komentarze

Projekt strony www Sitte.pl Lublin