Hybrydowe Audi A3 za jabłka. Marlene i nowa kampania VOG

Win MarleneOd 7 września trwa kampania marketingowa jabłek Marlene, którą przygotowało włoskie konsorcjum VOG. Główną nagrodą dla smakoszy jabłek pochodzących z Południowego Tyrolu jest Audi A3 Sportback e-tron z napędem hybrydowym.

Jak co roku VOG organizuje konkurs The Win! Marlene, w trakcie którego klienci zbierają naklejki z kodami z jabłek marki Marlene. W tym roku akcja obejmuje osiem państw: Włochy, Hiszpanię, Belgię, Wielką Brytanię, Holandię, Danię, Maltę i Cypr. Kody z naklejek biorą udział w losowaniu nagód na koniec kampanii, która będzie trwać do 30 czerwca 2016 r.

Oprócz głównej nagrody, przygotowane są także 4 skutery Honda SH125i z ABS do rozlosowania w każdym z państw, w których odbywa się akcja promocyjna.

Zobacz także: VOG o polskim rynku jabłek. Gerhard Dichgans dzieli się prognozą sezonu w Południowym TyroluVOG o polskim rynku jabłek. Gerhard Dichgans dzieli się prognozą sezonu w Południowym Tyrolu

Powiązane artykuły

X