Polski 'sadowniczy' pawilon na EXPO 2015 odniósł sukces

polskipawilonsadKrajowe media zgodnie twierdzą, że narodowy pawilon Polski, który nawiązywał stylizacją do produkcji jabłek, odniósł sukces w trakcie międzynarodowej wystawy EXPO 2015 w Mediolanie, która własnie się zakończyła.

Wystawa EXPO we Włoszech została odwiedzona przez 21 mln gości, z czego 7 mln stanowili obcokrajowcy. Polski pawilon w trakcie trwania wystawy (184 dni) odwiedziło około 1,7 mln zwiedzających, dziennie nawet 20 tys. osób.

Zobacz także: Film - polski pawilon na EXPO 2015

Koncepcję artysytczną polskiego pawilony opracowała pracownia 2pm, nawiązując do produkcji jabłek, z której Polska słynie. W trakcie trwania wystawy odwiedzającym rozdano kilka ton krajowych jabłek, a także organizowano degustacje cydru i soku jabłkowego.

Koszt polskiego pawilonu wyniósł 21 mln złotych.

Zobacz także: Galeria - Polski pawilon na EXPO 2015

Powiązane artykuły

X