Jabłka KIKU. Obchody 25-lecia

axtyW 1990 w Japonii Luis Braun natknął się na szczególne drzewko jabłoni, które teraz znane jest pod marką KIKU. W tym roku w trakcie targów Fruit Logistica 2016 właściciele marki KIKU celebrowali 25-lecie.

Obecnie licencje na dostarczanie tej odmiany na rynek ma 29 podmiotów od których pochodzi 25 tys. ton jabłek sprzedawanych już w 50 krajach. W coraz większym stopniu jabłka sprzedaje się w Azji, która zyskuje na znaczeniu. Rozwija się także produkcja organiczna KIKU.

Zobacz więcej zdjęć ze stoiska KIKU na targach Fruit Logistica 2016

W trakcie berlińskiego spotkania partnerzy marki zebrali się wcelu przygotowania strategii promocji marki. Nadal KIKU będzie promowane za pomocą ambasadorów - młodych sportowców, w trakcie różnych wydarzeń sprtowych np. zawodów narciarskich. Jak mówi dyrektor KiKU Apples, Jurgen Braun - Chcemy motywować ludzi do tego, aby jedli jabłka, przekonujemy ich jak jest to fajne i seksi. Za pomocą młodych sportowców możemy tę treść przekazywać.

Oprócz jabłek na rynek trafiają także inne produkty powstałe na bazie KIKU, m.in. sok, czy granita oraz dżem i ocet jabłkowy.

Źródło: KIKU Apple

Powiązane artykuły

X