Przez telewizor do serca

W ten sposób można sparafrazować powiedzenia „przez żołądek do serca”, gdyż chilijskie stowarzyszenie będzie emitować w amerykańskiej i kanadyjskiej telewizji filmy o soczystych, świeżych, dojrzałych brzoskwiniach, śliwkach, winogronach i innych owocach letnich w scenerii urokliwych południowoamerykańskich krajobrazów. Na koniec pojawi się informacja, że owoce te są dostępne, nie w Chile, lecz pobliskim supermarkecie… W ślad za emisją reklam do sklepów docierać będą świeże owoce letnie.
Spoty telewizyjne będą finansowane przez chilijskie stowarzyszenie eksporterów i promocji  (ProChile). Podobna akcja reklamowa przeprowadzona zostanie także w radiu. Obejmie 4600 sklepów i trwać będzie od 31 stycznia przez 56 dni.

Źródło: www.freshplaza.com, Nicola Watson, www.chileanfreshfruit.com
 

Powiązane artykuły

X