Lovita® – nowa odmiana śliwek

 

W tym tygodniu na europejskim rynku pojawi się Lovita®  nowa odmiana śliwki w kształcie serca o czerwonym miąższu. Śliwka jest soczysta i bardzo słodka  od 17 do 22 ° Brix, a jej walory smakowe i estetyczne są zachowane przez cały okres przechowywania, czyli od września do grudnia. 

Swoją premierę na europejskim rynku Lovita® miała w zeszłym roku, ale ten sezon jest pierwszym znaczącum rokiem dla promocji tej odmiany.

Śliwka jest uprawiana we Francji, dokładnie w południowo-zachodniej części kraju, tegoroczne zbiory szacowane są na 50 ton. Kompania marketingowa potrwa do końca października.

Jakość owoców jest dobra, sezon był sprzyjający dla śliwek, które mają cenione przez konsumentów walory smakowe: wysoki poziom cukru (średnio 17 ° Brix), dobry smak, zwartą konsystencję miąższu i nietypowy wygląd: owoce są w kształcie serca, skórka ma czerowny kolor i posioda zielone plamy.

Oficjalnymi dystrybutorami Lovita® są Boyer SAS, Apifood, Cancel Fruits Distribution i Le Vieux Pointet (produkcja ekologiczna), które zaopatrują supermarkety i rynki hurtowe.

Wstępne informacje zwrotne z kampanii marketingowej 2019 pokazują duże zainteresowanie konsumentów najwyższej jakości śliwką, taką jak Lovita®, której priorytetem są obecnie produkty wysokiej jakości o wysokim poziomie satysfakcji pod względem smaku, według różnych Dystrybutorzy Lovita®.

Na przykład w Apifood Eric Tastayre, kierownik sprzedaży, twierdzi, że „świadomość istnieje! Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej konsumenci troszczą się o jakość swojej żywności i są coraz bardziej wrażliwi na smak, świeżość i pochodzenie ”.

Dlatego wybór odpowiedniego momentu zbioru jest decydującym czynnikiem, który podnosi wartość śliwki i pozwala konsumentom cieszyć się nią do końca sezonu. Z pomocą zespołu technicznego odpowiedzialnego za monitorowanie dojrzałości Lovity®, producenci analizują wiele kryteriów: zawartość cukru, twardość i kwasowość, aby wybrać najlepszy moment do zbioru.

Źródło: Freshplaza

 

Powiązane artykuły

X