Promocja jabłek za pośrednictwem dentystów

dentapplejapJapońscy sadownicy z organizacji Matsumoto Apple Association opracowali niestandardową koncpcję promocji jabłek. Konsumenci mogą zakupić on-line oraz w 8 sklepach Tokio jabłko Dentapple odmiany Fuji w cenie 1,60 dolarów za sztukę. Znajduje się na nim kod QR, który pozwala konsumentowi pobrać odpowiednią aplikację. Posłuży ona wraz z jabłkiem, aby przeprowadzić szybie badanie uzębienia.

Koncepcja Dentapple polega na przesłaniu za pomocą smartfona zdjęcia jabłka, które zostało nadgryzione oraz odpowiedzeniu na kilka prostych pytań (czy czujesz ból zębów, dziąseł, czy obserwujesz krwawienie itp). Na tej podstawie w ciągu 24 godzin otrzymuje się poradę przekazaną od higienisty stomatologicznego.

Pomysłodawcy zaznaczają jednak, że tej kontroli zdrowotności zębów nie można traktować jako pełnej.

W ciągu pierszego dnia sprzedaży na zakup jabłek Dentapple zdecydowało się 160 Japończyków. 

Zobacz także: Jabłka - kalejdoskop odmian

Powiązane artykuły

X