Firma POLSAD Jacek Korczak mieści się w Worowie pod Grójcem. W swojej ofercie posiada wózki elektryczne i paletowe, wózki terenowe AUSA, koparki oraz ciągniki Kubota. O modelach ciągników sadowniczych Kubota M7040N, KUBOTA M6040N, uniwersalnym KUBOTA L5040 oraz atrakcyjnym finansowaniu fabrycznym opowiada przedstawiciel firmy, Pan Mariusz Olender.

Pierwszy z modeli sadowniczych to Kubota M7040N. Posiada silnik o pojemności 3,3 l oraz mocy 74 KM. Charakteryzuje się wysoką kulturą pracy oraz niskim zużyciem paliwa ok. 3,5 – 4 l/h. Ma przeniesienie napędu, rewers hydrauliczny, 15F/15 R (piętnaście biegów do przodu i do tyłu) w tym biegi pełzające, przekładnię kątową w moście, Bi-Speed Turn oraz automatyczną blokadę mostu. Ceniony za wytrzymałość konstrukcji. Jego masa własna to 3 tony. Wyposażony jest w wygodną obszerną kabinę z równą podłogą oraz bogate wyposażenie seryjne, na które składa się klimatyzacja oraz obciążniki przednie.

W tej samej grupie występuje KUBOTA M6040N. Jest to nowy model. Na rynku od 15 stycznia 2015 roku. Jego silnik ma pojemność 3,3 l oraz moc 66 KM. Zużycie paliwa również na bardzo niskim poziome ok. 3 – 3,5 l/h. Pozostałe parametry takie jak w modelu opisanym wyżej. Masa własna 2,1 t.

– Modele ciągników M7040N oraz M6040N posiadają niezwykle wytrzymały przedni most. Wszystkie mosty w Kubocie mają przekładnie zębate-stożkowe. Pozwala to na ciągłą pracę pod dużym obciążeniem, nie rozłącza nam napędu na cztery koła i nie pogarsza skrętu. W rezultacie, mamy maszynę o bardzo dobrych parametrach skrętnych oraz jezdnych. Przenoszenie napędu – 15 biegów do przodu i tyle samo do tyłu – wyjaśnia Pan Olender.

Natomiast model KUBOTA L5040 posiada silnik o pojemność 2,4 l i mocy 50,8 KM. Zużycie paliwa w granicach ok. 2,5 – 3 l/h. Udźwig TUZ 1750 kg. Dostępne opcje to kabina klimatyzowana, podnośnik przedni TUZ oraz rozbudowana hydraulika.

Pan Olender zauważa, ze model L5040 jest ciągnikiem bardzo mechanicznym. – Japończycy stworzyli go do pracy na polach ryżowych. Miał być niezawodny, gotowy do pracy we wszystkich warunkach. Ważne było, aby żadna kropla oleju nie przedostawała się na pole, ponieważ wyciek mógł spowodować zniszczenie całych zbiorów. Dlatego też, podczas pracy z Kubotą obserwujemy, że zarówno wymienione ciągniki, jak i modele mini, są bardzo wytrzymałe i nie mają wycieków. W L5040 mamy 16 biegów do przodu i do tyłu. Także tu mamy do czynienia z przednim mostem i przekładaniami zębato-stożkowymi. Nie ma krzyżaków, czyli co za tym idzie i co przemawia za przednim mostem – są bezawaryjne – podkreśla.

– Kubota ma w swojej ofercie bardzo zadowalające finansowanie fabryczne. W przypadku modeli 74 KM, 66 KM, 51 KM okres finansowania to 2, 3 , 4, 5 lat, w zależności od wyboru klienta. W przypadku 2 – 4 letniego koszt wynosi 1 zł. Złotówka jest całkowitym kosztem finansowania fabrycznego. Nie ma ukrytych opłat, ani zmienności rat. Na koniec finansowania, przykładowo po 4 latach, nadal będzie to złotówka. Jeśli chodzi o finansowanie 5-cio letnie, prowizja wynosi 3 % od wartości – wyjaśnia.

 

20151022 113601

 

20160428 112116

 

IMG 6655

 

 

Najnowsze komentarze

Ostatnie ogłoszenia