Pomoc finansowa dla sadowników i rolników, którzy przyjmują uchodźców

Polscy rolnicy i sadownicy stanęli na wysokości zadania. Setki gospodarstw przyjęło pod swój dach tysiące uchodźców z Ukrainy. Głównie kobiety i dzieci. Pokrywają koszty ich pobytu, dostarczają jedzenie, wspierają różnymi innymi metodami. Wykazują się wyjątkowo humanitarnym i chrześcijańskim podejście. Jeszcze raz im za to serdecznie dziękuję. To pokazuje że jesteśmy bardzo solidarni z narodem ukraińskim.

W ostatnim czasie Rząd uruchomił mechanizmy pomocy dla tych instytucji które przyjmują uchodźców z Ukrainy. Starostowie powiatowi mają prawo zawierać umowy z hotelami, pensjonatami, gospodarstwami agroturystycznym, a ci dostają ryczałtową rekompensatę za przyjętego uchodźcę. Pokrywa ona koszty pobytu. To dobre działanie.  

Starostowie nie mają natomiast prawa zawierać umów z indywidualnymi gospodarstwami rolnymi, w tym sadowniczymi. Wydaje się, że jest to niesprawiedliwe rozwiązanie, bo nie rekompensuje ponoszonych kosztów przez tych, którzy pierwsi otworzyli swoje serca i domy dla uchodźców.  Z tego powodu zwróciliśmy się do Premiera z prośbą o włączenie gospodarstw rolnych do grupy podmiotów, którym przysługuje pomoc finansowa rekompensująca choć w części koszty pobytu uchodźców z Ukrainy.

To nie jest szukanie jakichś dodatkowych pieniędzy, tylko wsparcie tych ,którzy jako pierwsi ruszyli z pomocą.

Mirosław Maliszewski

źródło: Związek Sadowników RP

Komentarze  

+4 #39 Ekonom 2022-03-08 20:13
Cytuję Ekonom:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Ekonom:
@ wierzący ty wcale z nim nie dyskutuj o Bogu, bo komuchy i liberały więcej wolą rozmawiać o pedałach i ich faworyzować, jak o światopoglądzie. Taka dyskusja z nimi jest jak rzucanie pereł między świnie.



Oglądaczy programów dla gospodyń wiejskich nigdy nie odpowiedziałeś na żaden z moich argumentów

Znasz tylko jedna odpowiedź : wina Tuska i ile ukradli

Chodzi Ci o Agrobiznes? To piękne że z 300 stacji tylko jedna ma program dla rolników. A że czasem coś powiedzą o gospodyniach? Jak się brzydzisz to nie patrz. Czytaj komuchów z Wyborczej. I Michnika jak całował Jaruzelskiego. Za 100 zabitych a on nazwał go wybawicielem narodu. Ty pewnie też tak masz skażony mózg.
Tvp ma duuużą oglądalność, za prawdę. A TVN pocięte wypowiedzi, że ludzie mają dość. Obraz rozmówcy, a głos zmanipulowany żeby jak najbardziej obrzydził rząd, Żeby ludzie Michnika rządzili z ludźmi Jaruzelskiego. Ja wolę oglądać gospodynie, jak komuchów po Faktach. I cała Polska.



Twój Kaczyński pił wódkę z Kiszczakiem w Magdalence

Nie jest wcale lepszy hehe


TVP i prawda ....piękny oksymoron
Cytować
-3 #38 Ekonom 2022-03-08 17:16
Cytuję Ekonom:
Cytuję Ekonom:
@ wierzący ty wcale z nim nie dyskutuj o Bogu, bo komuchy i liberały więcej wolą rozmawiać o pedałach i ich faworyzować, jak o światopoglądzie. Taka dyskusja z nimi jest jak rzucanie pereł między świnie.



Oglądaczy programów dla gospodyń wiejskich nigdy nie odpowiedziałeś na żaden z moich argumentów

Znasz tylko jedna odpowiedź : wina Tuska i ile ukradli

Chodzi Ci o Agrobiznes? To piękne że z 300 stacji tylko jedna ma program dla rolników. A że czasem coś powiedzą o gospodyniach? Jak się brzydzisz to nie patrz. Czytaj komuchów z Wyborczej. I Michnika jak całował Jaruzelskiego. Za 100 zabitych a on nazwał go wybawicielem narodu. Ty pewnie też tak masz skażony mózg.
Tvp ma duuużą oglądalność, za prawdę. A TVN pocięte wypowiedzi, że ludzie mają dość. Obraz rozmówcy, a głos zmanipulowany żeby jak najbardziej obrzydził rząd, Żeby ludzie Michnika rządzili z ludźmi Jaruzelskiego. Ja wolę oglądać gospodynie, jak komuchów po Faktach. I cała Polska.
Cytować
+3 #37 Ekonom 2022-03-08 14:15
Cytuję Ekonom:
@ wierzący ty wcale z nim nie dyskutuj o Bogu, bo komuchy i liberały więcej wolą rozmawiać o pedałach i ich faworyzować, jak o światopoglądzie. Taka dyskusja z nimi jest jak rzucanie pereł między świnie.



Oglądaczy programów dla gospodyń wiejskich nigdy nie odpowiedziałeś na żaden z moich argumentów

Znasz tylko jedna odpowiedź : wina Tuska i ile ukradli
Cytować
+3 #36 Ekonom 2022-03-08 14:11
Cytuję Ekonom:
@ wierzący ty wcale z nim nie dyskutuj o Bogu, bo komuchy i liberały więcej wolą rozmawiać o pedałach i ich faworyzować, jak o światopoglądzie. Taka dyskusja z nimi jest jak rzucanie pereł między świnie.


Zwłaszcza o pedale Jarosławie i Zbigniewie bo tam pełno homosiow
Cytować
-3 #35 Ekonom 2022-03-08 10:10
@ wierzący ty wcale z nim nie dyskutuj o Bogu, bo komuchy i liberały więcej wolą rozmawiać o pedałach i ich faworyzować, jak o światopoglądzie. Taka dyskusja z nimi jest jak rzucanie pereł między świnie.
Cytować
+2 #34 Guest 2022-03-08 08:03
Cytuję Wierzący:
Cytuję Guest:
Cytuję Wierzący:
Cytuję niewierzący:
Cytuję Wierzący:
Biblija mówi że każdego czeka sąd ostateczny. Ew. św Mateusza. Byłem głodny nie daliście mi jeść, byłem spragniony nie daliście mi pić, byłem przybyszem a nie przyjęliście mnie .... pójdźcie precz w ogień wieczny. Tak w największym skrócie napisałem. Sami przeczytajcie. Na nic te pieniądze wtedy się nie przydadzą. A sumienie i dobro dla tego słabego. Pomoc. Ponad zyskiem.



Twój bog bardziej się cieszy z zagubionej owieczki gdy się odnajdzie niż z tej co cały czas była w stadzie

W razie czego przed śmiercią się przeżegnał i hop do raju.zawsze jakiś plan b

Na pewno ty raju nie zobaczysz nawet z daleka. A już na pewno on wie lepiej niż ci co służą diabłu. Tylu na świecie ludzi chciało być Bogami za pomocą pieniądza i władzy A skończyli jak przestępcy. Umarli. Upadły imperia które miały być niezwyciężone a kościół jakoś nie upadł. Bo to najlepiej Bogu się podoba. On to założył. Nigdy nie upadnie. Tak jak pisze. I cuda które się wydarzyły i wydarzają w niczym innym tyle nie było. Dla niektórych pieniądz jest Bogiem. Jak dla ludzi diabła.



No ekonomie fiu fiu
Widzę,że wiesz lepiej wszystko od swojego boga
Gratuluję

Cudem było unieważnienie kościelnego małżeństwa prezesa Kurskiego
I ponowny ślub w Łagiewnikach


Hosanna...chwalmy pana
Cud prawdziwy

Widziałem tutaj kilku ekonomów. Czas odwrotnie piszących tylko politykę. Mylisz się że jestem kolejnym.
Ja chodzę swoimi drogami. Nie ważne co ktoś robi i ile ma żon. Liczę się ja. I moje postępowanie. Mogę tylko upominać. Żeby ktoś nie myślał że nie wie.



Super
To teraz skomentuj cud Kurskiego
Chętnie poznam twój punkt I mam jeszcze kilka pytań ;)
Cytować
+1 #33 Wierzący 2022-03-08 05:28
Cytuję Guest:
Cytuję Wierzący:
Cytuję niewierzący:
Cytuję Wierzący:
Biblija mówi że każdego czeka sąd ostateczny. Ew. św Mateusza. Byłem głodny nie daliście mi jeść, byłem spragniony nie daliście mi pić, byłem przybyszem a nie przyjęliście mnie .... pójdźcie precz w ogień wieczny. Tak w największym skrócie napisałem. Sami przeczytajcie. Na nic te pieniądze wtedy się nie przydadzą. A sumienie i dobro dla tego słabego. Pomoc. Ponad zyskiem.



Twój bog bardziej się cieszy z zagubionej owieczki gdy się odnajdzie niż z tej co cały czas była w stadzie

W razie czego przed śmiercią się przeżegnał i hop do raju.zawsze jakiś plan b

Na pewno ty raju nie zobaczysz nawet z daleka. A już na pewno on wie lepiej niż ci co służą diabłu. Tylu na świecie ludzi chciało być Bogami za pomocą pieniądza i władzy A skończyli jak przestępcy. Umarli. Upadły imperia które miały być niezwyciężone a kościół jakoś nie upadł. Bo to najlepiej Bogu się podoba. On to założył. Nigdy nie upadnie. Tak jak pisze. I cuda które się wydarzyły i wydarzają w niczym innym tyle nie było. Dla niektórych pieniądz jest Bogiem. Jak dla ludzi diabła.



No ekonomie fiu fiu
Widzę,że wiesz lepiej wszystko od swojego boga
Gratuluję

Cudem było unieważnienie kościelnego małżeństwa prezesa Kurskiego
I ponowny ślub w Łagiewnikach


Hosanna...chwalmy pana
Cud prawdziwy

Widziałem tutaj kilku ekonomów. Czas odwrotnie piszących tylko politykę. Mylisz się że jestem kolejnym.
Ja chodzę swoimi drogami. Nie ważne co ktoś robi i ile ma żon. Liczę się ja. I moje postępowanie. Mogę tylko upominać. Żeby ktoś nie myślał że nie wie.
Cytować
0 #32 Guest 2022-03-07 21:19
Cytuję Wierzący:
Cytuję niewierzący:
Cytuję Wierzący:
Biblija mówi że każdego czeka sąd ostateczny. Ew. św Mateusza. Byłem głodny nie daliście mi jeść, byłem spragniony nie daliście mi pić, byłem przybyszem a nie przyjęliście mnie .... pójdźcie precz w ogień wieczny. Tak w największym skrócie napisałem. Sami przeczytajcie. Na nic te pieniądze wtedy się nie przydadzą. A sumienie i dobro dla tego słabego. Pomoc. Ponad zyskiem.



Twój bog bardziej się cieszy z zagubionej owieczki gdy się odnajdzie niż z tej co cały czas była w stadzie

W razie czego przed śmiercią się przeżegnał i hop do raju.zawsze jakiś plan b

Na pewno ty raju nie zobaczysz nawet z daleka. A już na pewno on wie lepiej niż ci co służą diabłu. Tylu na świecie ludzi chciało być Bogami za pomocą pieniądza i władzy A skończyli jak przestępcy. Umarli. Upadły imperia które miały być niezwyciężone a kościół jakoś nie upadł. Bo to najlepiej Bogu się podoba. On to założył. Nigdy nie upadnie. Tak jak pisze. I cuda które się wydarzyły i wydarzają w niczym innym tyle nie było. Dla niektórych pieniądz jest Bogiem. Jak dla ludzi diabła.



No ekonomie fiu fiu
Widzę,że wiesz lepiej wszystko od swojego boga
Gratuluję

Cudem było unieważnienie kościelnego małżeństwa prezesa Kurskiego
I ponowny ślub w Łagiewnikach


Hosanna...chwalmy pana
Cud prawdziwy
Cytować
0 #31 Wierzący 2022-03-07 18:46
Cytuję niewierzący:
Cytuję Wierzący:
Biblija mówi że każdego czeka sąd ostateczny. Ew. św Mateusza. Byłem głodny nie daliście mi jeść, byłem spragniony nie daliście mi pić, byłem przybyszem a nie przyjęliście mnie .... pójdźcie precz w ogień wieczny. Tak w największym skrócie napisałem. Sami przeczytajcie. Na nic te pieniądze wtedy się nie przydadzą. A sumienie i dobro dla tego słabego. Pomoc. Ponad zyskiem.



Twój bog bardziej się cieszy z zagubionej owieczki gdy się odnajdzie niż z tej co cały czas była w stadzie

W razie czego przed śmiercią się przeżegnał i hop do raju.zawsze jakiś plan b

Na pewno ty raju nie zobaczysz nawet z daleka. A już na pewno on wie lepiej niż ci co służą diabłu. Tylu na świecie ludzi chciało być Bogami za pomocą pieniądza i władzy A skończyli jak przestępcy. Umarli. Upadły imperia które miały być niezwyciężone a kościół jakoś nie upadł. Bo to najlepiej Bogu się podoba. On to założył. Nigdy nie upadnie. Tak jak pisze. I cuda które się wydarzyły i wydarzają w niczym innym tyle nie było. Dla niektórych pieniądz jest Bogiem. Jak dla ludzi diabła.
Cytować
+1 #30 Zzz 2022-03-07 17:28
Ja wszystko rozumiem, ale to nie ambona!
Cytować
0 #29 niewierzący 2022-03-07 16:45
Cytuję Wierzący:
Biblija mówi że każdego czeka sąd ostateczny. Ew. św Mateusza. Byłem głodny nie daliście mi jeść, byłem spragniony nie daliście mi pić, byłem przybyszem a nie przyjęliście mnie .... pójdźcie precz w ogień wieczny. Tak w największym skrócie napisałem. Sami przeczytajcie. Na nic te pieniądze wtedy się nie przydadzą. A sumienie i dobro dla tego słabego. Pomoc. Ponad zyskiem.



Twój bog bardziej się cieszy z zagubionej owieczki gdy się odnajdzie niż z tej co cały czas była w stadzie

W razie czego przed śmiercią się przeżegnał i hop do raju.zawsze jakiś plan b
Cytować
-2 #28 Wierzący 2022-03-07 12:45
Biblija mówi że każdego czeka sąd ostateczny. Ew. św Mateusza. Byłem głodny nie daliście mi jeść, byłem spragniony nie daliście mi pić, byłem przybyszem a nie przyjęliście mnie .... pójdźcie precz w ogień wieczny. Tak w największym skrócie napisałem. Sami przeczytajcie. Na nic te pieniądze wtedy się nie przydadzą. A sumienie i dobro dla tego słabego. Pomoc. Ponad zyskiem.
Cytować
+1 #27 Guest 2022-03-07 10:49
Cytuję Ekonom:
Cytuję Guest:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Zenon:
Cytuję Katarzyna:
Jaki artykuł takie i komentarze. Nie wstyd i brak honoru pisać o pieniądzach kiedy pilnie jest potrzebna pomoc? Artykuł sięga dna o komentarzach już lepiej się nie wypowiadać. Smutne.

Jaki wstyd i honor? Trzeba myśleć realnie jakie będą skutki działań.

To te skutki są ważniejsze od ludzkiego życia? Tak się zachowują zwierzęta. Nie mają sumienia. Albo te komentarze są prosto z Kremla, albo te pieniądze wyprały niektórym mózg .



Jak NATO humanitarnie bombardowało Serbię co robiłeś??? Wplacales ok ale,przyjmowałem uchodźców,trolowales w internecie????

Jak USA na podstawie sfałszowanych zdjęć bestialsko zrównało z ziemią Irak to jakie były twoje komentarze???co zrobiłeś dla Iraku???


Czerpiesz wiedzę o świecie z programów dla gospodyń domowych.
Nie kompromituj się bardziej

Ty się naczytałeś ruskich troki. I masz gówniane pojęcie o likwidowaniu zła. Bo sam jesteś i myślisz żeby pomnażać zło. Jak zwierzę. Jak będziesz umierał to też powinni ci tak pomóc Jak ty myślisz.


Tylko podaje fakty znane wszem i wobec


Co trzeba mieć we łbie by tego nie wiedziec skoro wystarczy raz kliknąć i jest wszystko.

W programach dla gospodyń domowych o tym nie mówią i dlatego nie wiesz
Cytować
-3 #26 Ekonom 2022-03-07 08:14
Cytuję Guest:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Zenon:
Cytuję Katarzyna:
Jaki artykuł takie i komentarze. Nie wstyd i brak honoru pisać o pieniądzach kiedy pilnie jest potrzebna pomoc? Artykuł sięga dna o komentarzach już lepiej się nie wypowiadać. Smutne.

Jaki wstyd i honor? Trzeba myśleć realnie jakie będą skutki działań.

To te skutki są ważniejsze od ludzkiego życia? Tak się zachowują zwierzęta. Nie mają sumienia. Albo te komentarze są prosto z Kremla, albo te pieniądze wyprały niektórym mózg .



Jak NATO humanitarnie bombardowało Serbię co robiłeś??? Wplacales ok ale,przyjmowałem uchodźców,trolowales w internecie????

Jak USA na podstawie sfałszowanych zdjęć bestialsko zrównało z ziemią Irak to jakie były twoje komentarze???co zrobiłeś dla Iraku???


Czerpiesz wiedzę o świecie z programów dla gospodyń domowych.
Nie kompromituj się bardziej

Ty się naczytałeś ruskich troki. I masz gówniane pojęcie o likwidowaniu zła. Bo sam jesteś i myślisz żeby pomnażać zło. Jak zwierzę. Jak będziesz umierał to też powinni ci tak pomóc Jak ty myślisz.
Cytować
0 #25 Guest 2022-03-07 05:25
Cytuję Ekonom:
Cytuję Zenon:
Cytuję Katarzyna:
Jaki artykuł takie i komentarze. Nie wstyd i brak honoru pisać o pieniądzach kiedy pilnie jest potrzebna pomoc? Artykuł sięga dna o komentarzach już lepiej się nie wypowiadać. Smutne.

Jaki wstyd i honor? Trzeba myśleć realnie jakie będą skutki działań.

To te skutki są ważniejsze od ludzkiego życia? Tak się zachowują zwierzęta. Nie mają sumienia. Albo te komentarze są prosto z Kremla, albo te pieniądze wyprały niektórym mózg .



Jak NATO humanitarnie bombardowało Serbię co robiłeś??? Wplacales ok ale,przyjmowałem uchodźców,trolowales w internecie????

Jak USA na podstawie sfałszowanych zdjęć bestialsko zrównało z ziemią Irak to jakie były twoje komentarze???co zrobiłeś dla Iraku???


Czerpiesz wiedzę o świecie z programów dla gospodyń domowych.
Nie kompromituj się bardziej
Cytować
-4 #24 Ekonom 2022-03-06 19:31
Cytuję Zenon:
Cytuję Katarzyna:
Jaki artykuł takie i komentarze. Nie wstyd i brak honoru pisać o pieniądzach kiedy pilnie jest potrzebna pomoc? Artykuł sięga dna o komentarzach już lepiej się nie wypowiadać. Smutne.

Jaki wstyd i honor? Trzeba myśleć realnie jakie będą skutki działań.

Jak ich Rosjanie wystrzelają, I zamkną granicę na wiele lat to sam będziesz te jabłka rwał. A te dzieci jako martwe też nie będą robić u twoich dzieci. Taki będzie skutek. Pomijając i inne skutki dalszej wojny z NATO. I inne.
Cytować
-2 #23 Ekonom 2022-03-06 19:07
Cytuję Zenon:
Cytuję Katarzyna:
Jaki artykuł takie i komentarze. Nie wstyd i brak honoru pisać o pieniądzach kiedy pilnie jest potrzebna pomoc? Artykuł sięga dna o komentarzach już lepiej się nie wypowiadać. Smutne.

Jaki wstyd i honor? Trzeba myśleć realnie jakie będą skutki działań.

To te skutki są ważniejsze od ludzkiego życia? Tak się zachowują zwierzęta. Nie mają sumienia. Albo te komentarze są prosto z Kremla, albo te pieniądze wyprały niektórym mózg .
Cytować
-1 #22 Łukasz 2022-03-06 18:48
Cytuję Ekonom:
Cytuję Jaruś:
Moją rodzińę porąbali w 43 r. Dla dziadka rozcięli twarz od ucha do ucha aby pokazać Polskę od morza do morza. Do tej pory nikt nawet nie przeprosił. Nie ma praktycznie cmentarzy zamordowanych Polaków przez banderowców. Ja mam im pomagać?
wypadek nie jest celowym działaniem, więc porównanie mocno nie na miejscu
To jak ludzie giną w wypadkach samochodowych i ciała są zmasakrowane to też nigdy nie wsiadaj do samochodu, a idź pieszo. Niemcy też robili straszne rzeczy a dziś dla niektórych są krajem rad. Tylko że oni zrujnowali i zrównali z ziemią kraj, a potem tylko Polakom nie wypłacili odszkodowania. I nikt nie chce o tym mówić, a nawet boi się o tym mówić. Cała opozycja drży, jak jest o tym mowa. Mam krewnych co we wojnę puścili w obozie przez komin. Trzeba dla każdego człowieka być człowiekiem. A chistorią to każdy będzie wrogiem.
Cytować
+6 #21 Zenon 2022-03-06 17:15
Cytuję Katarzyna:
Jaki artykuł takie i komentarze. Nie wstyd i brak honoru pisać o pieniądzach kiedy pilnie jest potrzebna pomoc? Artykuł sięga dna o komentarzach już lepiej się nie wypowiadać. Smutne.

Jaki wstyd i honor? Trzeba myśleć realnie jakie będą skutki działań.
Cytować
+4 #20 Zzz 2022-03-06 16:53
Historia przez ,,ch'', to ci patriota.
Cytować
-6 #19 Ekonom 2022-03-06 16:06
Cytuję Jaruś:
Moją rodzińę porąbali w 43 r. Dla dziadka rozcięli twarz od ucha do ucha aby pokazać Polskę od morza do morza. Do tej pory nikt nawet nie przeprosił. Nie ma praktycznie cmentarzy zamordowanych Polaków przez banderowców. Ja mam im pomagać?

To jak ludzie giną w wypadkach samochodowych i ciała są zmasakrowane to też nigdy nie wsiadaj do samochodu, a idź pieszo. Niemcy też robili straszne rzeczy a dziś dla niektórych są krajem rad. Tylko że oni zrujnowali i zrównali z ziemią kraj, a potem tylko Polakom nie wypłacili odszkodowania. I nikt nie chce o tym mówić, a nawet boi się o tym mówić. Cała opozycja drży, jak jest o tym mowa. Mam krewnych co we wojnę puścili w obozie przez komin. Trzeba dla każdego człowieka być człowiekiem. A chistorią to każdy będzie wrogiem.
Cytować
+13 #18 Jaruś 2022-03-06 09:35
Moją rodzińę porąbali w 43 r. Dla dziadka rozcięli twarz od ucha do ucha aby pokazać Polskę od morza do morza. Do tej pory nikt nawet nie przeprosił. Nie ma praktycznie cmentarzy zamordowanych Polaków przez banderowców. Ja mam im pomagać?
Cytować
+6 #17 finansista 2022-03-06 07:37
Cytuję Guest:
Od 10 marca staje największy zakład produkcyjny w Wielkopolsce
Zatrudnia 11 tys ludzi


To dopiero początek....

Będzie dobrze, nie rządzą nami złodzieje i na pewno wstanie szybko z kolan
Cytować
-17 #16 Katarzyna 2022-03-06 07:34
Jaki artykuł takie i komentarze. Nie wstyd i brak honoru pisać o pieniądzach kiedy pilnie jest potrzebna pomoc? Artykuł sięga dna o komentarzach już lepiej się nie wypowiadać. Smutne.
Cytować
+7 #15 finansista 2022-03-06 07:25
Cytuję Pan:
Przyjmujcie wszystkich oddajcie im wszystko a niedługo będziecie spłacać ich do lekarza pierwsi bez kolejek recepty za darmo mieszkanie jedzenie 500 plus .Można pomóc ale bez przesady ciekawe czy nas tak by przyjęli .Ale chłopki myślą że będą pracować za grosze ale się jeszcze przelicza .Ja też pomogłem ale bez przesady.

Niedługo dostaną jeszcze prawa wyborcze,a wiadomo na kogo wtedy zagłosują
Cytować
+7 #14 finansista 2022-03-06 07:01
Cytuję zenon:
To tak już stawki poleciały za pracę

Chyba poszybowały w górę,myślisz że ci uchodzcy wezmą się za jakąś pracę i po niskich stawkach jak wszystko dostaną za darmo
Cytować
+2 #13 Rolnik 2022-03-06 05:11
Za tę pomoc to trzeba tym ludziom dostarczyc jedzenie i wszystko. Nic z tego nie zostanie a kazdy widzi tylko pomoc. Teraz są zbiórki bo jeszcze pomocy nie ma, ale jak będzie to się skończą
Cytować
+8 #12 Zenon 2022-03-05 21:24
Cytuję Pan:
Przyjmujcie wszystkich oddajcie im wszystko a niedługo będziecie spłacać ich do lekarza pierwsi bez kolejek recepty za darmo mieszkanie jedzenie 500 plus .Można pomóc ale bez przesady ciekawe czy nas tak by przyjęli .Ale chłopki myślą że będą pracować za grosze ale się jeszcze przelicza .Ja też pomogłem ale bez przesady.

I raczej na to się zanosi. Znam 3 przypadki gdzie przybysze ze wschodu nie chcieli zakwaterowania bo za słabe warunki i nie wykazywali jakichkolwiek chęci, żeby, choć wokół siebie ogarniać, nie mówiąc już o jakiejkolwiek pracy
Cytować
+11 #11 Pawel 2022-03-05 16:51
u nas na wsi jeden nabral ludzi z ukrainy i teraz lata po wsi zeby mu na jedzenie dla nich dac. A potem po kase wystapi jeszcze....dziadostwo. Chodzi tylko o kase...
Nie bierzcie ludzi do siebie od przewoznikow oni kasuja ludzi z ukrainy 200-400 euro od osoby...
Cytować
+10 #10 Guest 2022-03-05 15:33
Od 10 marca staje największy zakład produkcyjny w Wielkopolsce
Zatrudnia 11 tys ludzi


To dopiero początek....
Cytować
+2 #9 Prawda w oczy kole 2022-03-05 15:30
A dlaczegoż mają dostawać zapłatę ci co prowadzą hotele jak chcą zarabiać to niech ich nie przyjmują a jak ktoś chce przyjmować z dobroci serca to niech nie oczekuje zapłaty . Zachłanność hotelarzy nie zna granic.
Cytować
-2 #8 I like Ukrain 2022-03-05 15:22
Widzę że aż roi się tu od putinowskich trolli, bo tylko tacy chcą skłócić Polaków. Rolników, sadowników i hotelarzy. Nie rozumiem dlaczego rolnik ma się tłumaczyć z tego że przyjmuje pod dach uchodźców. Choćby chciał dać pracę na roli.
Cytować
+33 #7 Pan 2022-03-05 14:17
Przyjmujcie wszystkich oddajcie im wszystko a niedługo będziecie spłacać ich do lekarza pierwsi bez kolejek recepty za darmo mieszkanie jedzenie 500 plus .Można pomóc ale bez przesady ciekawe czy nas tak by przyjęli .Ale chłopki myślą że będą pracować za grosze ale się jeszcze przelicza .Ja też pomogłem ale bez przesady.
Cytować
0 #6 zenon 2022-03-05 13:59
To tak już stawki poleciały za pracę
Cytować
+3 #5 Ewa 2022-03-05 11:28
Tak Tak ale mam pomoc z siedmiorga małych dzieci co przyjęłam do siebie na wieś. Ale wam żal dupę ściska
Przecież każdy może przyjąć do swojego domu też je macie Wille starczy i dla was Uchodzców
Mam nadwyżkę mogę oddać są Chętni
Wstyd.........Polacy
Cytować
-4 #4 Mambolinski 2022-03-05 07:04
Tak. przyjmują. I aż ręce zacierają że ludzi do roboty będą mieli za grosze a teraz jeszcze dostaną od państwa. Przyszła do mnie Ukrainka - przy cebuli 7zł/h i w nocy na noclegowni/hali 5°C
Mam nadzieję, że będzie ostre trzepanie tych " dobroczyńców"
Z góry przepraszam kolegów którzy pomagają bezinteresownie i tych którzy normalnie ludzi traktują nie wykorzystując sytuacji
Cytować
-5 #3 Guest 2022-03-05 07:01
No i ok. Jedna prośba do panów sadowników. Trzymajcie swoje serca na uwięzi w rosporkach. Bo inaczej znów przez sadownicze rodziny przetoczy się fala rozwodów, kilku samobójstw ,, zużytych" polskich żon. A tłem tego będzie pani z Ukrainy.
Cytować
-11 #2 Dupa 2022-03-05 06:33
Hotdl, pensjonat czy gosp. agroturystyczne to element systemowego wsparcia dla UA. Mają płacone jakiś ryczałt bo w miejsce gości mają uchodźców, tym samym są pozbawieni zarobkowania- a przynajmniej ograniczeni o tą liczbę co przyjęli uchodźców.
Dlaczego rolnik miałby mieć zapłacone za uchodźce??? To nie rozwiazanie systemowe tylko zryw serca, a co najważniejsze rolnik moze dalej normalnie pracować i zarabiać bo uchodzcy mu w priwadzeniu gospodarstwa rolnego nie przeszkadzają.
Cytować
-8 #1 Piotr 2022-03-04 18:03
Zachłanność sadownikow nie zna granic......toc na tym polega pomoc właśnie ze nie oczekuje sie niczego w zamian.....jeżeli chce się za to pieniądze to nie żadna pomoc tylko zwykly wynajem mieszkania......zrozumieli???
Cytować

Powiązane artykuły

X