Jabłka są trendy

Przeczytaliście już Państwo tekst o amerykańskim serwisie internetowym o jabłkach? Jeśli nie, to zachęcam: Promocja jabłek i sadowników. Dalej utrzymując się klimatach promocji jabłek, polecam Państwu zerknięcie na facebookowy profil stowarzyszenia producentów jabłek z RPA: Hortgro. Cały świat, który żyje z jabłek doskonale zdaje sobie sprawę z wagi promocji tych owoców na współczesnym rynku. To nie tylko my mierzymy się ze spadkiem spożycia naszych owoców, ale ten problem występuje na całym świecie. Nikt więc nie chce odpuścić i każdy próbuje dotrzeć do klienta ze swoim przekazem. Problem wątpliwości konsumentów co do walorów i zastosowań jabłek jest jednym z kluczowym czynników zniechęcających ich do zakupu. Dlatego większość nowoczesny akcji marketingowych odwołuje się do zastosowań poszczególnych odmian tych owoców. Do tego oczywiście dochodzi tak modny w dzisiejszym świecie zdrowy tryb życia i rola jabłek w diecie.

W HORTGRO doszli do wniosku, że jabłka muszą też być fit i trendy. Na ich profilu znajdziecie Państwo przepis na drinka o nazwie jabłkowe mojito. Ktoś nie pija alkoholu? Nie ma problemu, HORTGRO poleca koktajl na bazie piwa imbirowego oczywiście z dodatkiem jabłek. Na tym profilu cały czas coś się dzieje, co dzień nowy news. Kibice rugby (sport numer jeden w RPA) stresują się wynikiem narodowej drużyny? Już mamy post o dobroczynnym wpływie jabłek na łagodnie stresu i zdrowie serca. Trochę z żartem, trochę z przymrużeniem oka, ale cały czas przekaz kierowany do konsumenta, że jabłka są częścią fajnego życia, są nowoczesnością i kojarzą się z dobrą zabawą. Zdrowe śniadanie?  HORTGRO sugeruje dżem z jabłek. Na obiad sugerujemy kurczaka w suszonych brzoskwiniach. Przyszły chłodne jesienne wieczory? No to sugerujemy grzane wino z gruszką i imbirem. Małym dzieciom nie podobają się tradycyjne i nudne potrawy? No to może spróbują naleśników z jabłkami w nowej odsłonie? A na kolację HORTGRO poleca gulasz jagnięcy z morelami. Widzicie Państwo różnicę między profilem facebookowym polskiego Związku Sadowników RP a HORTGRO? Jeszcze Państwu dodam, że aktualnie nasz Związek dostał pieniądze na promocję owoców ze zrównoważonych upraw, no i je promuje:

https://www.facebook.com/hashtag/czasnazr%C3%B3wnowa%C5%BCon%C4%85produkcj%C4%99owoc%C3%B3w.

Nie umiem powiedzieć do kogo jest skierowana ta akcja? Do konsumentów? Do sadowników? Po co to komu?

Komentarze  

-3 #1 Ciekawy 2023-09-11 08:04
:D Ktoś ze Związku poderwał Panu dziewczynę ?
Cytować

Powiązane artykuły

X