Marka Pink Lady będzie reklamowana w całej Europie

Festiwale, wakacyjne podarki oraz cyfrowy marketing będą podstawą dla całego letniego programu promocji tej marki jabłek w lecie 2016 roku.
Europejska kampania marketingowa jabłek odmiany Pink Lady - Pink Lady Europa zapowiadana na lato 2016 będzie obecna na kilku festiwalach muzycznych i konsumenckich w całej Europie. Marka będzie reklamowana w programach telewizyjnych w sześciu krajach, w tym: Niemiec, Belgii, Holandii, Danii, Irlandii i Norwegii. W Szwecji będzie promowany plakat tej kampanii. Kluczowe znaczenie będzie miała aktywność mediów cyfrowych. Od 20 czerwca do 31 lipca marka będzie reklamowana w kampanii "Summertime" czyli Czas letni' online oraz za pośrednictwem smartfonów, dając konsumentom możliwość wygrania wakacji i innych cennych nagród poprzez wyszukiwanie przedmiotów ukrytych na stronach internetowych zaprojektowanych w stylistyce pink lady.

Promowani będą także najlepsi sadownicy produkujący tą odmianę w różnych krajach Europy, udzielane będą informacje o przepisach kulinarnych na potrawy zawierające w składzie jabłka tej odmiany. Poza tym odmiana będzie reklamowana poprzez specjalne opakowania i naklejki. W Niemczech Pink Lady przez cały sierpień będzie obecna w sześciu miastach, co także będzie podkreślone lokalną kampanią plakatową i konkursem fotograficznym. W Austrii odmiana będzie eksponowana podczas Donauinselfest w Wiedniu od 24 do 26 czerwca, a w Belgii marka dołączy do Elle Summer Tour gdzie będzie można ją degustować podczas ośmiu miejskich imprez.

Powiązane artykuły

X