legucinborowkiZ badań przeprowadzonych w Polsce wynika, że wśród obaw konsumenckich rodacy najwyżej stawiają lęk o stan swojego zdrowia (35% odpowiedzi ankietowanych), co wyróżnia nas na tle innych państw Unii Europejskiej. Oznacza to, że oferty akcentujące działanie prozdrowotne produktów, mogą być bardzo dobrze odbierane przez konsumentów w naszym kraju. Takie rozwiązanie mogła przyjąć m.in. firma Legucin, sprzedająca pod marką Lifeberry produkty spożywcze wytworzone z borówek.

W ofercie firmy zaprezentowanej m.in. na targach World Food Warsaw 2015 znajdują się soki mętne z borówki, dżemy oraz błonnik z borówki. Promocja tych produktów skupia się przede wszystkim na podkreślaniu walorów prozdrowotnych przetworów z borówek amerykańskich: dużej zawartości antocyjanów i antyoksydantów oraz błonnika.  Jak podkreślają producenci Lifeberry, produkty te pomagają zapobiegać chorobom cywilizacyjnym i poprawiają stan zdrowia.

Dżem z borówki amerykańskiej  sporządzony jest z 80 proc. owoców, słodzony zagęszczonym sokiej jabłkowym i zagęszczony pektyną z jabłek.  Produkt o nazwie Lifeberry błonnik jest produkowany ze skórki i miąższu borówki (90 proc.), również jest słodzony zagęszczonym sokiem jabłkowym. Zawiera 6,9 g błonnika w 100 g.

Zobacz także: Świdośliwa olcholistna – perspektywiczny gatunek

Najnowsze komentarze

Choroby i szkodniki

Projekt strony www Sitte.pl Lublin

No Internet Connection