Rekord Guinnessa, czyli jak promować jabłka z rozgłosem

IMG 3523Jak w niezwykły sposób można promować jabłka? Np. przez wykorzystanie rozgłosu jaki daje wpisanie produktu do księgi rekordów Guinnessa.

Jabłka marki SweeTango oficjalnie zostały uznane za najgłośniej chrupiące. Według pomiaru wykonanego w specjalnych warunkach i za pomocą precyzyjnych urządzeń, gryzienie jabłka SweeTango powoduje odgłos chrupnięcia o poziomie dźwięku 79,1 db. Porównuje się go do poziomu dźwięku jaki wydaje typowy dzwonek do drzwi (80 db) lub mikser (85 db).

Jak podkreślają fachowcy od marketingu, teraz producenci SweeTango mają mocny dowód na to, jak wyjątkowo chrupiące są ich jabłka. A jest to jedna z cech, której konsumenci najbardziej oczekują w tych owocach.

Rekord Guinnessa został pobity w Nowej Zelandii 29 lutego 2016 r. O wyróżnienie ubiegał się producent z Hawkes Bay, The Yummy Fruit Company. Poprzednio najgłośniej chrupiące jabłko osiągało poziom dźwięku 75 db.

Powiązane artykuły

X