Czas na Ligola. Lidl chce promować spożycie polskich jabłek

W naszych domach, przez ostatnie tygodnie, gości polskie jabłko z tegorocznych zbiorów. W celu promowania spożycia polskich jabłek Lidl Polska wprowadza promocję -57% na jabłko odmiany Ligol, już od czwartku, 14.10 do wyczerpania zapasów. – czytamy w informacji przesłanej przez sieć Lidl.

Promocja na jabłka odmiany Ligol prosto ze skrzyń będzie obowiązywać we wszystkich sklepach sieci już od czwartku, 14.10, do wyczerpania zapasów (-57%, 1,49 zł/1 kg, *cena regularna 3,49 zł). Jabłka sprzedawane będą w 300-kilogramowych skrzyniach, których sadownicy używają w swojej codziennej pracy oraz podczas magazynowania. Dzięki temu klient będzie miał dostęp do świeżych, polskich owoców „prosto z drzewa”, niekiedy z gałązkami. Natomiast sadownik zapewni produkt w łatwy sposób, bez dodatkowych czynności, oszczędzając koszty i czas. Ligol to odmiana, która charakteryzuje się zieloną, błyszczącą i gładką skórką, w znacznym stopniu pokrytą czerwonym rumieńcem. Natomiast miąższ jest kremowy, soczysty, jędrny, aromatyczny i o słodko-kwaskowatym smaku oraz wyraźnym aromacie. Wszystkie jabłka dostępne w sklepach Lidl Polska pochodzą z polskich sadów – posiadają oznaczenie „Produkt polski”. – informuje sieć.

Owoce sprzedawane w skrzyniach pojawiły się w sklepach Lidl Polska po raz pierwszy w zeszłym sezonie. Spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem klientów. Taki sposób pakowania pozwala na mniejsze zużycie papieru, ponieważ skrzynie są wielokrotnego użytku. Co więcej, jest to działanie wspierające zero waste. Jabłka mogą wyglądać nieperfekcyjnie, są niesortowane, niekiedy z elementami liści i gałązek, ale w pełni wartościowe i pyszne, dlatego warto wspierać ich konsumpcję.  – czytamy.

 

 

Powiązane artykuły

X