Białoruś zniosła embargo na polskie jabłka. Jest oficjalne potwierdzenie

Od 27 kwietnia 2022 r. Białoruś umożliwiła wwóz m.in. z Polski wybranych owoców i warzyw, które dotychczas były objęte białoruskim embargiem obowiązującym od 1 stycznia 2022 r.*

Z listy towarów, których wwóz na Białoruś jest zakazany, usunięto: jabłka, gruszki, kabaczki, bakłażany, paprykę, sałaty zielone i mieszanki sałat, rukolę, rzepę, szpinak.

Ministerstwo Rolnictwa Białorusi wyjaśnia, że wykaz zmodyfikowano, by zapobiec problemom z dostępnością i wzrostem cen powyższych towarów.

Zasady wwozu towarów na Białoruś

Od 16 kwietnia 2022 r. Białoruś wprowadziła zakaz przemieszczania się przez granice Euroazjatyckiej Unii Celnej do Białorusi pojazdów samochodowych zarejestrowanych w Unii Europejskiej (samochodów i ciągników siodłowych). Ograniczenie to nie obowiązuje w odniesieniu do pojazdów zarejestrowanych w UE, przewożących przesyłki pocztowe i żywe zwierzęta.

Powyższy zakaz został wprowadzony ze względu na piąty pakiet sankcji wprowadzony przez Unię Europejską wobec przewoźników rosyjskich i białoruskich.

Od 16 kwietnia przewoźnicy mogą wjeżdżać na Białoruś tylko do wyznaczonego terminalu, w celu przeładunku (nie dalej niż do 50 km w głąb od granicy).

Pojazdy unijnych przewoźników zostawiają towar w przygranicznych białoruskich centrach transportowo-logistycznych, które pracują przez całą dobę. Stamtąd towary będą transportowane na wschód samochodami należącymi do przewoźników białoruskich i rosyjskich.

Wykaz miejsc, do których pojazdy zarejestrowane w UE mogą przepiąć naczepy lub przeładować towar:

  1. Punkt odprawy celnej Brześć – Beltamozhservice Kozłowicze
  2. Punkt odprawy celnej Brześć – Beltamozhservice-2
  3. Punkt odprawy celnej Brzostowica – Centrum Celno-Logistyczne Brzostowica
  4. Strefa oczekiwania systemu kolejki elektronicznej pojazdów dla wjazdu na drogowe przejście graniczne Brzostowica
  5. Punkt odprawy celnej Bruzgi – Centrum Celno-Logistyczne Bruzgi
  6. Strefa oczekiwania systemu kolejki elektronicznej pojazdów dla wjazdu na drogowe przejście graniczne Bruzgi
  7. Punkt odprawy celnej Grodno-GAP-2 Prywałka
  8. Punkt odprawy celnej Lida-auto Bieniakonie
  9. Strefa oczekiwania systemu kolejki elektronicznej pojazdów dla wjazdu na drogowe przejście graniczne Bieniakonie
  10. Punkt odprawy celnej Kamienny Łog – Beltamozhservice Kamienny Łog, Kotłówka
  11. Strefa oczekiwania systemu kolejki elektronicznej pojazdów dla wjazdu na drogowe przejście graniczne Kotłówka Kotłówka
  12. Strefa oczekiwania systemu kolejki elektronicznej pojazdów dla wjazdu na drogowe przejście graniczne Grygorowszczyzna Grygorowszczyzna
  13. Strefa oczekiwania systemu kolejki elektronicznej pojazdów dla wjazdu na drogowe przejście graniczne Urbany Urbany, Widze
  14. Punkt odprawy celnej Połock – Steklovolokno

*Zakaz importu (embargo białoruskie) obowiązuje od 1.1.2022 r. na mocy uchwały Rady Ministrów Republiki Białorusi nr 700 - dotyczy szeregu towarów  wyprodukowanych w krajach, które przyjęły sankcje wobec Mińska (p.cz. Unii Europejskiej, USA, Kanada, Norwegia, Albania, Islandia, Macedonia Północna, Wielka Brytania, Czarnogóra, Szwajcaria, Serbia i Liechtenstein).

Komentarze  

0 #37 Wierzacy 2022-05-04 20:10
Guest - bluźnisz przeciw Bogu. Gdybyś wiedział co cię czeka po śmierci, płakał byś do końca tego żywota. Św Faustyna miała objawienie i widziała i piekło i niebo. W piekle smród, przekleństwa, i krzyk jęków. Teraz już wiesz. Ciebie diabeł zawładnoł i czeka. W p.sw. też pisze o piekle. I o sądzie ostatecznym. Każdy za siebie odpowie. Nawet i margines księży w kościele. Nie mylić z dobrem. Każdy jest tu wypróbowany. Czasem w krzywdzie, żeby zajął stanowisko, z kim się utożsamia. Tak jak Abraham. Ale i bez krzywdy nie brakuje sług diabła.
Cytować
+1 #36 Ekonom 2022-05-04 18:30
Cytuję Guest:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Guest:
Do półgłówka ekonoma

Twój papież stwierdził,że wojnę na Ukrainie wywołali szczekanie NATO u granic Rosji

Nazwiesz swojego papieża idtiota,ubekiem,komunista i ruskim trollem???:))

Przypominam,że wy tam macie dogmat o nieomylności papieża:))))

Szach mat ormowcu

Papieża jest nieomylny w sprawach WIARY i zbawienia. A nie polityki.
Twoim Bogiem jest Lenin, I diabeł . Tylko jego teorie odciągają od Boga. A to oznacza piekło dla duszy po śmierci. Komunizm upadł. Wielkie imperia poupadały. A były potężne. A kościół nigdy nie upadł, I nie upadnie, nawet jak diabeł podkusi pojedynczych jego osób. Tak jak Judasza. To jest siłą Boga, a nie samych ludzi kościoła. Nawet gdzieś jest napisane w Biblii " ktokolwiek będzie chciał zniszczyć kościół mój tego zniszczę ja".
I zniszczył wszystkich co z Kościołem walczyli. Np komuchów w Polsce. Co zabili Popiełuszkę i innych. I to w całej Europie. Postaw sobie Lenina na grobie. I nie proś o to kościoła, bo bliżej ci do diabła, się brzydzisz kościołem i jego siłą.
Kaczyński i wszyscy moi rządzący się nim szczycą. No i pięknie. Przynajmniej odrażają ludzi którzy w tej partii nigdy nie powinni się znaleźć, jak Judasz. To jest mądrość tych ludzi.



Hehe...jedyny papież co mówi prawdę i ma gdzieś medialne żydowskie koncerny i ich proukrainska propagandę :))

Zatkało kakao co???

Jak to jest u katolików???
Kochaj bliźniego swego jak siebie samego??to skąd te pedały???

Podobno wasz Bóg stworzył człowieka na swoje podobieństwo???
Znaczy się też jest pedałem skoro stworzył pedałów???
Czy jak to rozumieć?:)))))

Masz rację...każde imperium upadnie i każda cywilizacja ma swój kres

Teraz jest czas na upadek imperium ussa i te wojny,ktore wywołują są w jego obronie ale to już łabędzi śpiew

Rosyjskie imperium skończylo się wraz z dynastia Romanów...zssr to tylko atrapa była

Czas teraz na imperium chińskie
I wojne ussa kontra Chiny

Chińczyk jeszcze cicho siedzi bo wie,że militarnie jeszcze nie ma szans
Gospodarczo łyknął atrapę z uSSa

Ta konfrontacja to kwestia czasu

Bóg stworzył mężczyznę i kobietę a nie pedałów. Tylko takie bydlę jak ty, nie widzi różnicy. Żadnego LGBT kościół nie uznaje i nie uzna. Kiedyś kandydat na prezydenta Kielc powiedział że to co robią pedały zn też chyba lgbt nie robią nawet zwierzęta.
Zboczenie to choroba psychiczną tylko trzeba czasu żeby ją uznać za chorobę, albo nikt nie ma odwagi. Dla ciebie nie ma różnicy. Ja nie jestem świnią. I jest różnica w przyzwoitości. Traktuje to jako zepsucie moralne ludzi z miasta bo na wsi nigdy nie słyszałem o pedalstwie, nawet 10 wsi dookoła nie było przypadku. I za to uważam że to ludzie na wsi mają więcej mądrości.
Cytować
-3 #35 Guest 2022-05-04 17:43
Cytuję Ekonom:
Cytuję Guest:
Do półgłówka ekonoma

Twój papież stwierdził,że wojnę na Ukrainie wywołali szczekanie NATO u granic Rosji

Nazwiesz swojego papieża idtiota,ubekiem,komunista i ruskim trollem???:))

Przypominam,że wy tam macie dogmat o nieomylności papieża:))))

Szach mat ormowcu

Papieża jest nieomylny w sprawach WIARY i zbawienia. A nie polityki.
Twoim Bogiem jest Lenin, I diabeł . Tylko jego teorie odciągają od Boga. A to oznacza piekło dla duszy po śmierci. Komunizm upadł. Wielkie imperia poupadały. A były potężne. A kościół nigdy nie upadł, I nie upadnie, nawet jak diabeł podkusi pojedynczych jego osób. Tak jak Judasza. To jest siłą Boga, a nie samych ludzi kościoła. Nawet gdzieś jest napisane w Biblii " ktokolwiek będzie chciał zniszczyć kościół mój tego zniszczę ja".
I zniszczył wszystkich co z Kościołem walczyli. Np komuchów w Polsce. Co zabili Popiełuszkę i innych. I to w całej Europie. Postaw sobie Lenina na grobie. I nie proś o to kościoła, bo bliżej ci do diabła, się brzydzisz kościołem i jego siłą.
Kaczyński i wszyscy moi rządzący się nim szczycą. No i pięknie. Przynajmniej odrażają ludzi którzy w tej partii nigdy nie powinni się znaleźć, jak Judasz. To jest mądrość tych ludzi.



Hehe...jedyny papież co mówi prawdę i ma gdzieś medialne żydowskie koncerny i ich proukrainska propagandę :))

Zatkało kakao co???

Jak to jest u katolików???
Kochaj bliźniego swego jak siebie samego??to skąd te pedały???

Podobno wasz Bóg stworzył człowieka na swoje podobieństwo???
Znaczy się też jest pedałem skoro stworzył pedałów???
Czy jak to rozumieć?:)))))

Masz rację...każde imperium upadnie i każda cywilizacja ma swój kres

Teraz jest czas na upadek imperium ussa i te wojny,ktore wywołują są w jego obronie ale to już łabędzi śpiew

Rosyjskie imperium skończylo się wraz z dynastia Romanów...zssr to tylko atrapa była

Czas teraz na imperium chińskie
I wojne ussa kontra Chiny

Chińczyk jeszcze cicho siedzi bo wie,że militarnie jeszcze nie ma szans
Gospodarczo łyknął atrapę z uSSa

Ta konfrontacja to kwestia czasu
Cytować
+1 #34 Ekonom 2022-05-04 16:36
Cytuję Guest:
Do półgłówka ekonoma

Twój papież stwierdził,że wojnę na Ukrainie wywołali szczekanie NATO u granic Rosji

Nazwiesz swojego papieża idtiota,ubekiem,komunista i ruskim trollem???:))

Przypominam,że wy tam macie dogmat o nieomylności papieża:))))

Szach mat ormowcu

Papieża jest nieomylny w sprawach WIARY i zbawienia. A nie polityki.
Twoim Bogiem jest Lenin, I diabeł . Tylko jego teorie odciągają od Boga. A to oznacza piekło dla duszy po śmierci. Komunizm upadł. Wielkie imperia poupadały. A były potężne. A kościół nigdy nie upadł, I nie upadnie, nawet jak diabeł podkusi pojedynczych jego osób. Tak jak Judasza. To jest siłą Boga, a nie samych ludzi kościoła. Nawet gdzieś jest napisane w Biblii " ktokolwiek będzie chciał zniszczyć kościół mój tego zniszczę ja".
I zniszczył wszystkich co z Kościołem walczyli. Np komuchów w Polsce. Co zabili Popiełuszkę i innych. I to w całej Europie. Postaw sobie Lenina na grobie. I nie proś o to kościoła, bo bliżej ci do diabła, się brzydzisz kościołem i jego siłą.
Kaczyński i wszyscy moi rządzący się nim szczycą. No i pięknie. Przynajmniej odrażają ludzi którzy w tej partii nigdy nie powinni się znaleźć, jak Judasz. To jest mądrość tych ludzi.
Cytować
0 #33 Guest 2022-05-04 14:43
Do półgłówka ekonoma

Twój papież stwierdził,że wojnę na Ukrainie wywołali szczekanie NATO u granic Rosji

Nazwiesz swojego papieża idtiota,ubekiem,komunista i ruskim trollem???:))

Przypominam,że wy tam macie dogmat o nieomylności papieża:))))

Szach mat ormowcu
Cytować
-2 #32 Guest 2022-05-04 12:59
Cytuję Ekonom:
Cytuję Guest:
PZPR było świetna kuźnia kadr :))
Wielu wybitnych pissowcow tam zaczynało :)))

Kryzę,Jasiński,aumiller,czabanski
Karski w samo:)))

Umoczeni są po same jagody


No i Lech Kaczyński pijący wódkę z Michnikiem, Kiszczakiem i całą reszta magdalenkowych zdrajców

Zgroza

Ta kuźnia się okazała w filmie dok " Nocna zmiana" I święte słowa Jana Olszewskiego. Komu zależało żeby zwalić czystego polaka. Za komuchami poszli wszyscy liberałowie, jako tajne komuchy, I sami komuchy z SLD . To wtedy dużo ludzi przejrzało na oczy ilu jest zdrajców narodu. Do dziś nie dają się nabrać i wybierają Prawo i Sprawiedliwość, które ujawniło prawdę, kto donosił a kto bronił zbrodniarzy SB. I przez to liberałowie szukają wyborców u pedałów, dla których PIS się brzydzi. I ja. I bez nich może wygrać wybory.


Piss brzydzi się pedałów i ma ich najwięcej w swoich szeregach

Taki paradoks
Cytować
0 #31 Ekonom 2022-05-04 12:06
Cytuję Guest:
PZPR było świetna kuźnia kadr :))
Wielu wybitnych pissowcow tam zaczynało :)))

Kryzę,Jasiński,aumiller,czabanski
Karski w samo:)))

Umoczeni są po same jagody


No i Lech Kaczyński pijący wódkę z Michnikiem, Kiszczakiem i całą reszta magdalenkowych zdrajców

Zgroza

Ta kuźnia się okazała w filmie dok " Nocna zmiana" I święte słowa Jana Olszewskiego. Komu zależało żeby zwalić czystego polaka. Za komuchami poszli wszyscy liberałowie, jako tajne komuchy, I sami komuchy z SLD . To wtedy dużo ludzi przejrzało na oczy ilu jest zdrajców narodu. Do dziś nie dają się nabrać i wybierają Prawo i Sprawiedliwość, które ujawniło prawdę, kto donosił a kto bronił zbrodniarzy SB. I przez to liberałowie szukają wyborców u pedałów, dla których PIS się brzydzi. I ja. I bez nich może wygrać wybory.
Cytować
0 #30 Guest 2022-05-04 09:16
PZPR było świetna kuźnia kadr :))
Wielu wybitnych pissowcow tam zaczynało :)))

Kryzę,Jasiński,aumiller,czabanski
Karski w samo:)))

Umoczeni są po same jagody


No i Lech Kaczyński pijący wódkę z Michnikiem, Kiszczakiem i całą reszta magdalenkowych zdrajców

Zgroza
Cytować
0 #29 Guest 2022-05-04 09:11
Cytuję Ekonom:
Cytuję Guest:
Jak widzę masz dostęp do ubeckiego archiwum

I wszystko wiesz

To zerknij tam i odpowiedź mi na 2 ubeckie pytania

1.jak to się stało,że po wojnie za przynależność do AK Rajmund Kaczyński dostał apartament na Żoliborzu a mój dziadek poszedł do pudla

2.jak to się stało żew 1981r internowali wszystkich ważniejszych działaczy opozycji włącznie z Lechem Kaczyńskim a Jarosław obudził się 13 grudnia w południe pod kołderką u mamusi i nawet nie wiedział,se wprowadzono stan wojenny.

Mów szybciutko

Najpierw ty mi powiedz kim byłeś za komuny ? I co w niej ci się podobało?
Co w tej ruskiej telewizji było prawdą że cały zachód ją odcioł od platform satelitarnych ? W jakim zakłamaniu ci Rosjanie żyją. Czy oni nie mają mózgów.? A ty ich bronisz i wybielasz Amerykę robiąc wrogiem . Tam jest setka telewizji i tak nie muszą żyć kłamstwem żeby wybrać prezydenta. Czy inne sprawy. Dla ciebie najlepsza była by izolacja od przyjaciół i łatwiejsza napaść Putina na Polskę. Jako ruskiego troll.a. Na szczęście mamy mądry rząd i żadne troll e nie mają szans.



Skoro nie znasz odpowiedzi to chętnie ci jej udzielę bo w kurwizji tego nie powiedzą

UB swoich nagradzała mieszkaniem i nie musiała ich internować

A co do podpisali lojalki to siedzieli u mamusi pod kołderką
Poczytaj o operacji HIACYNT to się dowiesz
Cytować
-3 #28 Ekonom 2022-05-04 07:20
Tvp - jest polską telewizję. Jest wspaniała. Pokazuje " szmalcowników" tak jak za okupacji, tych którzy pomagali najeźcą.
Pokazała jak Michnik kochał Jaruzelskiego. Widać że u liberałów jest kupa komunistów, którzy byli adwokatami PZPR i zapewnili im miękie ładowanie i kariery po przemalowaniu. I przez nich teraz Polska ma zablokowane pieniądze. Bo nie ludzie i firmy się liczą tylko wąska grupa kasty która zapewnią bezkarność w wyprowadzaniu pieniędzy i bogaceniu się oligarchów. A nie biednych Polaków.
Za to jest znienawidzona. Za Polskość, u zdrajców.
Cytować
+2 #27 Guest 2022-05-04 06:22
Bolesne dla mnie jest jedno

Połowa ludzkości cierpi...głód,brak wody,choroby,kataklizmy


A zachodni świat wydaje setki miliardów na zbrojenia

Gdzie jest ten rozum,na który się powolujesz???

Ussa nie było i nie będzie naszym przyjacielem tak jak nie był nim zssr i nie będzie Rosja
Co najwyżej możemy być sługusami tak jak ty

Mnie ta wizja się nie podobają tyle
Cytować
+3 #26 Guest 2022-05-04 06:19
Cytuję Ekonom:
Cytuję Guest:
Jak widzę masz dostęp do ubeckiego archiwum

I wszystko wiesz

To zerknij tam i odpowiedź mi na 2 ubeckie pytania

1.jak to się stało,że po wojnie za przynależność do AK Rajmund Kaczyński dostał apartament na Żoliborzu a mój dziadek poszedł do pudla

2.jak to się stało żew 1981r internowali wszystkich ważniejszych działaczy opozycji włącznie z Lechem Kaczyńskim a Jarosław obudził się 13 grudnia w południe pod kołderką u mamusi i nawet nie wiedział,se wprowadzono stan wojenny.

Mów szybciutko

Najpierw ty mi powiedz kim byłeś za komuny ? I co w niej ci się podobało?
Co w tej ruskiej telewizji było prawdą że cały zachód ją odcioł od platform satelitarnych ? W jakim zakłamaniu ci Rosjanie żyją. Czy oni nie mają mózgów.? A ty ich bronisz i wybielasz Amerykę robiąc wrogiem . Tam jest setka telewizji i tak nie muszą żyć kłamstwem żeby wybrać prezydenta. Czy inne sprawy. Dla ciebie najlepsza była by izolacja od przyjaciół i łatwiejsza napaść Putina na Polskę. Jako ruskiego troll.a. Na szczęście mamy mądry rząd i żadne troll e nie mają szans.



Ja w przeciwieństwie do ciebie podaje fakty

Nie popieram żadnej wojny

Nie popieram żadnego imperium i jego chęci Dominacji

Ty powtarzasz bzdety z kurwizji bo jesteś wyznawca piss i nie masz żadnej wiedzy i nie znasz faktów

Na żadne pytanie nie umiesz odpowiedzieć a jedyne co wiesz,to wszystko jest wina Tuska

Tak jakbym rozmawiał z 4latkiem,który mówi cały czas wina Tuska,wina tuska

Ten rząd jest tak mądry jak wszystkie poprzednie:))))

Przypomnę tylko że Jarosław zbaw Polskę obiecał że w 2040;r będziemy mieć standard życia taki sam jak Niemcy:))))

Kabaret
Cytować
-7 #25 Ekonom 2022-05-04 05:37
Cytuję Żołnierz:
Każdy sobie wybiera przyjaciół najlepszych z tych nawet złych. Nie jesteśmy mocarstwem, I bogatszy przyjaciel, ma większe możliwości. I ma respekt do tego co ma broń atomową np USA. Pozostali to są do zajęcia. Putin sobie połamał zęby na Ukrainie, ma nauczkę. Już wyznaczył swojego następcę. Czuję że to jego koniec. Wywiad donosi o tym. Może chcą go zlikwidować, może zdrowie. Może jeszcze co innego. Są mistrzami w zabijaniu. Nawet swoich.

Nie było jeszcze na świecie żeby wywalił tyle miliardów na pomoc w wojnie z kanapami co USA. To bolesne dla @Guesta.
Ale cóż.... to rozum go miażdży. I proputinowskie poglądy.
Cytować
-6 #24 Ekonom 2022-05-04 05:22
Cytuję Guest:
Jak widzę masz dostęp do ubeckiego archiwum

I wszystko wiesz

To zerknij tam i odpowiedź mi na 2 ubeckie pytania

1.jak to się stało,że po wojnie za przynależność do AK Rajmund Kaczyński dostał apartament na Żoliborzu a mój dziadek poszedł do pudla

2.jak to się stało żew 1981r internowali wszystkich ważniejszych działaczy opozycji włącznie z Lechem Kaczyńskim a Jarosław obudził się 13 grudnia w południe pod kołderką u mamusi i nawet nie wiedział,se wprowadzono stan wojenny.

Mów szybciutko

Najpierw ty mi powiedz kim byłeś za komuny ? I co w niej ci się podobało?
Co w tej ruskiej telewizji było prawdą że cały zachód ją odcioł od platform satelitarnych ? W jakim zakłamaniu ci Rosjanie żyją. Czy oni nie mają mózgów.? A ty ich bronisz i wybielasz Amerykę robiąc wrogiem . Tam jest setka telewizji i tak nie muszą żyć kłamstwem żeby wybrać prezydenta. Czy inne sprawy. Dla ciebie najlepsza była by izolacja od przyjaciół i łatwiejsza napaść Putina na Polskę. Jako ruskiego troll.a. Na szczęście mamy mądry rząd i żadne troll e nie mają szans.
Cytować
+4 #23 Guest 2022-05-03 20:00
Ostatnie doniesienia wywiadu

Syn prezydenta bideta robi deale z oligarcha, kumplem Putina :))))
Ten oligarcha produkuje broń co bombarduje Ukraine


Tak to wyglądają sojusze z uSSa

Tylko kasa

Jeszcze coś dodasz pissowski półgłówku???


Kabaret
Cytować
+4 #22 Guest 2022-05-03 19:43
Cytuję Żołnierz:
Każdy sobie wybiera przyjaciół najlepszych z tych nawet złych. Nie jesteśmy mocarstwem, I bogatszy przyjaciel, ma większe możliwości. I ma respekt do tego co ma broń atomową np USA. Pozostali to są do zajęcia. Putin sobie połamał zęby na Ukrainie, ma nauczkę. Już wyznaczył swojego następcę. Czuję że to jego koniec. Wywiad donosi o tym. Może chcą go zlikwidować, może zdrowie. Może jeszcze co innego. Są mistrzami w zabijaniu. Nawet swoich.



Putin połamał sobie żeby na Ukrainie bo nie walczy z Ukrainą tylko z USSa na terytorium Ukrainy

Ta wojna była od dawna zaplanowana a Ukraińcy od minimum 5 lat są zbrojenia i szkoleni

Ostatnio wywiad donosił że prezydent ussa bidet ma demencję starcza i ledwo cytat co mu napiszą

Mówisz o tym wywiadzie co zrobil zdjęcia b roni masowej zaglady w Iraku???

Dla mnie mało wiarygodny
Cytować
-5 #21 Żołnierz 2022-05-03 18:27
Każdy sobie wybiera przyjaciół najlepszych z tych nawet złych. Nie jesteśmy mocarstwem, I bogatszy przyjaciel, ma większe możliwości. I ma respekt do tego co ma broń atomową np USA. Pozostali to są do zajęcia. Putin sobie połamał zęby na Ukrainie, ma nauczkę. Już wyznaczył swojego następcę. Czuję że to jego koniec. Wywiad donosi o tym. Może chcą go zlikwidować, może zdrowie. Może jeszcze co innego. Są mistrzami w zabijaniu. Nawet swoich.
Cytować
+5 #20 Guest 2022-05-03 15:02
Jak widzę masz dostęp do ubeckiego archiwum

I wszystko wiesz

To zerknij tam i odpowiedź mi na 2 ubeckie pytania

1.jak to się stało,że po wojnie za przynależność do AK Rajmund Kaczyński dostał apartament na Żoliborzu a mój dziadek poszedł do pudla

2.jak to się stało żew 1981r internowali wszystkich ważniejszych działaczy opozycji włącznie z Lechem Kaczyńskim a Jarosław obudził się 13 grudnia w południe pod kołderką u mamusi i nawet nie wiedział,se wprowadzono stan wojenny.

Mów szybciutko
Cytować
-1 #19 Żuuull.. 2022-05-03 14:11
Ale tu się zrobiła polityczna przepychanka na argumenty..(..i chociaż prawda jest co pisze jeden z drugim) lecz powiem tak-w biznesie nie ma sentymentów gdzie,komu,po co i za ile.Lecz z Białorusią to byłbym za zachowaniem dystansu bo Łupaszenko to też człowiek nieprzewidywalny.
Cytować
+3 #18 Guest 2022-05-03 12:04
Cytuję Ekonom:
Cytuję Guest:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Ludwik:
Cytuję Ekonom:
Wacek Gest - nie pisz bzdur. Tyle w temacie. "Słyszysz że dzwonili, tylko nie wiesz w którym kościele."
A król Belgii kazał wyrżnąć wszystkich murzynów w Kolonii z której czerpał ogromne zyski. I wyrżnoł. A teraz jest w Belgii stolica UE. I uczy praworządności. Idąc twoim tokiem myślenia, też PRAWDE przedstawiłem. A teraz są kraje co z Polski chcą zrobić swoją kolonię, ale jest parę krajów co do tego nie dopuściła. Ani do powstania super państwa. Jak chcą Niemcy. Ma być wspólnotą niepodległych państw tak jak było na początku. Z prawami państw. A nie prawami potrzebnymi Niemcom, żeby ślizgać się na Polskiej dupie. I bogacić innych. Za pomocą konia trojańskiego jako Tuska. Suto wynagrodzonego stanowiskiem za posłuszeństwo Niemcom.



Uuuu grubo
Król Belgii Leopold....bez dwóch zdań morderca

To ja przypomnę jak Amerykanie kupowali połacie ziemi od indian za koraliki,perkal i wodę ognista po czym masakrowali i mordowali całe plemiona a na koniec tych co nie zabiło zamknęli w rezerwatach


O tak to się robi a idioci biją brawo i dalej oddają wolność za perkal i koraliki jak Polska

Nie zmyślaj bo jesteś nikim. Poczytaj i doucz się chociaż z Wikipedii a nie fikcji z Westernu. To Indianie zaczęli 10 letnią wojnę, i nie rób z nich całkowitej ciemnoty, bo zadali Amerykanom duże straty. A ty żyjesz westernem i wymysłem. Przed wojną żyli w zgodzie i po wojnie żyją w zgodzie. A Anglicy ich napuszczali na Amerykanów. A nie żadne korale. Dziś wszyscy żyją w przyjaźni i Anglicy szczególnie. No i fajnie . To nie są tchórze jak ci co zgodzili się zbrodniarzowi płacić w rublach. Ten sojusz z zachodem nigdy nie będzie trwały. Można się tylko domyślać jak by Polaków ktoś zaatakował to podwiną ogon w dupe, I tyle będzie z tego sojuszu. I trza szukać w Ameryce przyjaciół na wszelki wypadek. Bo już nie raz Niemcy i Austria Francja się wykazali solidarnością z Polakami i Ukraińcami że o zgrozo !!!
Wrogom pomogli bardziej. Bezczynnością i bronią.
Dobrze Polsko robisz !!


Już znaleźliśmy przyjaciół w Ameryce w 1943 w Teheranie a potem w 45 w Jałcie:)))

Tak nas lubili,że nas oddali Stalinowi


Zaraz dzban ekonom napisze ,że to nieprawda i przeinaczam fakty

Oni nas specjalnie zostawili żebyśmy od środka niszczyli RWPG jak Konrad walenrod hehe

Co za moron

nie może zrozumieć,że dla mocarstwa taki kraj jak Polska jest niczym,zwykłym pionkiem na szachownicy,który rozstawia się jak się chce i kiedy się chce a jak jest niepotrzebny to się go poświęca dla dobra swoich interesów

Piszesz to wszystko żeby wybielić ruskich. Bo i tak nikt na świecie, nie wybierze KGB na przyjaciela, oprócz ciebie pachołku kremla. A sojusz z Ameryką jest też za pomoc Ameryki w obaleniu komuny, której ty pewnie byłeś w aktach SB albo nawet samym esbekiem. Tak jak " Bolek" szczyci się że obalił komunę, a był donosicielem komuchów. I z nimi współpracował. Dlatego znienawidził Kaczyńskiego że to ujawnił, I sąd potwierdził podpisy. To był... Anioł z czarną dupą. Pozwalał wysprzedawać Polskę, pod pretekstem reform Balcerowicza. I to za jego czasów byli komuniści dorobili się majątków na przekrętach.
www " Złodzieje w białych rękawiczkach" na jutube. A Gabrielowi Janowskiemu nie bez powodu dolali narkotyku do herbaty, żeby uznać go za głupka. I tępili wszystkich kto sprzeciwiał się handlowi państwowego majątku np Niemcom.
To byli szkodniki jakich Polska nigdy nie miała. No chyba że Targowica. Też robili zdradę z Ruskimi, a teraz z pomocą UE z Niemcami. Jak JUDASZE..



Dalej powtarzasz bzdety
Pewnie usłyszałem to w kurwizjj

Janowski się zwyczajnie nachylał,nie pierwszy i nie ostatni napruty poseł

Co do Kaczyńskich to jeden pił wódkę z Kiszczakiem w Magdalence
A drugi sprzedał gazetę Szwajcarom

Umoczeni są jak wszyscy po 89

Balcerowicz wykonywal tylko amerykański plan dr Sachsa i sam go nie napisał ale skąd możesz o tym wiedzieć półgłówku

Co do ussa to masz rację...pomogli obalić komunę,zrobili rewolucje na Ukrainie,wywołali arabska wiosnę,zabili kilku prezydentów w Ameryce łacińskiej,podpalili pół świata i zamordowali miliony ludzi pod płaszczykiem wprowadzania demokracji,misji pokojowej,stabilizacyjnej...ró żnie to nazywali a zwykle chodzi o grabież i zarobek....
Cytować
-8 #17 Ekonom 2022-05-03 11:30
Cytuję Guest:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Ludwik:
Cytuję Ekonom:
Wacek Gest - nie pisz bzdur. Tyle w temacie. "Słyszysz że dzwonili, tylko nie wiesz w którym kościele."
A król Belgii kazał wyrżnąć wszystkich murzynów w Kolonii z której czerpał ogromne zyski. I wyrżnoł. A teraz jest w Belgii stolica UE. I uczy praworządności. Idąc twoim tokiem myślenia, też PRAWDE przedstawiłem. A teraz są kraje co z Polski chcą zrobić swoją kolonię, ale jest parę krajów co do tego nie dopuściła. Ani do powstania super państwa. Jak chcą Niemcy. Ma być wspólnotą niepodległych państw tak jak było na początku. Z prawami państw. A nie prawami potrzebnymi Niemcom, żeby ślizgać się na Polskiej dupie. I bogacić innych. Za pomocą konia trojańskiego jako Tuska. Suto wynagrodzonego stanowiskiem za posłuszeństwo Niemcom.



Uuuu grubo
Król Belgii Leopold....bez dwóch zdań morderca

To ja przypomnę jak Amerykanie kupowali połacie ziemi od indian za koraliki,perkal i wodę ognista po czym masakrowali i mordowali całe plemiona a na koniec tych co nie zabiło zamknęli w rezerwatach


O tak to się robi a idioci biją brawo i dalej oddają wolność za perkal i koraliki jak Polska

Nie zmyślaj bo jesteś nikim. Poczytaj i doucz się chociaż z Wikipedii a nie fikcji z Westernu. To Indianie zaczęli 10 letnią wojnę, i nie rób z nich całkowitej ciemnoty, bo zadali Amerykanom duże straty. A ty żyjesz westernem i wymysłem. Przed wojną żyli w zgodzie i po wojnie żyją w zgodzie. A Anglicy ich napuszczali na Amerykanów. A nie żadne korale. Dziś wszyscy żyją w przyjaźni i Anglicy szczególnie. No i fajnie . To nie są tchórze jak ci co zgodzili się zbrodniarzowi płacić w rublach. Ten sojusz z zachodem nigdy nie będzie trwały. Można się tylko domyślać jak by Polaków ktoś zaatakował to podwiną ogon w dupe, I tyle będzie z tego sojuszu. I trza szukać w Ameryce przyjaciół na wszelki wypadek. Bo już nie raz Niemcy i Austria Francja się wykazali solidarnością z Polakami i Ukraińcami że o zgrozo !!!
Wrogom pomogli bardziej. Bezczynnością i bronią.
Dobrze Polsko robisz !!


Już znaleźliśmy przyjaciół w Ameryce w 1943 w Teheranie a potem w 45 w Jałcie:)))

Tak nas lubili,że nas oddali Stalinowi


Zaraz dzban ekonom napisze ,że to nieprawda i przeinaczam fakty

Oni nas specjalnie zostawili żebyśmy od środka niszczyli RWPG jak Konrad walenrod hehe

Co za moron

nie może zrozumieć,że dla mocarstwa taki kraj jak Polska jest niczym,zwykłym pionkiem na szachownicy,który rozstawia się jak się chce i kiedy się chce a jak jest niepotrzebny to się go poświęca dla dobra swoich interesów

Piszesz to wszystko żeby wybielić ruskich. Bo i tak nikt na świecie, nie wybierze KGB na przyjaciela, oprócz ciebie pachołku kremla. A sojusz z Ameryką jest też za pomoc Ameryki w obaleniu komuny, której ty pewnie byłeś w aktach SB albo nawet samym esbekiem. Tak jak " Bolek" szczyci się że obalił komunę, a był donosicielem komuchów. I z nimi współpracował. Dlatego znienawidził Kaczyńskiego że to ujawnił, I sąd potwierdził podpisy. To był... Anioł z czarną dupą. Pozwalał wysprzedawać Polskę, pod pretekstem reform Balcerowicza. I to za jego czasów byli komuniści dorobili się majątków na przekrętach.
www " Złodzieje w białych rękawiczkach" na jutube. A Gabrielowi Janowskiemu nie bez powodu dolali narkotyku do herbaty, żeby uznać go za głupka. I tępili wszystkich kto sprzeciwiał się handlowi państwowego majątku np Niemcom.
To byli szkodniki jakich Polska nigdy nie miała. No chyba że Targowica. Też robili zdradę z Ruskimi, a teraz z pomocą UE z Niemcami. Jak JUDASZE..
Cytować
+2 #16 Guest 2022-05-02 14:16
Cytuję Ekonom:
Cytuję Ludwik:
Cytuję Ekonom:
Wacek Gest - nie pisz bzdur. Tyle w temacie. "Słyszysz że dzwonili, tylko nie wiesz w którym kościele."
A król Belgii kazał wyrżnąć wszystkich murzynów w Kolonii z której czerpał ogromne zyski. I wyrżnoł. A teraz jest w Belgii stolica UE. I uczy praworządności. Idąc twoim tokiem myślenia, też PRAWDE przedstawiłem. A teraz są kraje co z Polski chcą zrobić swoją kolonię, ale jest parę krajów co do tego nie dopuściła. Ani do powstania super państwa. Jak chcą Niemcy. Ma być wspólnotą niepodległych państw tak jak było na początku. Z prawami państw. A nie prawami potrzebnymi Niemcom, żeby ślizgać się na Polskiej dupie. I bogacić innych. Za pomocą konia trojańskiego jako Tuska. Suto wynagrodzonego stanowiskiem za posłuszeństwo Niemcom.



Uuuu grubo
Król Belgii Leopold....bez dwóch zdań morderca

To ja przypomnę jak Amerykanie kupowali połacie ziemi od indian za koraliki,perkal i wodę ognista po czym masakrowali i mordowali całe plemiona a na koniec tych co nie zabiło zamknęli w rezerwatach


O tak to się robi a idioci biją brawo i dalej oddają wolność za perkal i koraliki jak Polska

Nie zmyślaj bo jesteś nikim. Poczytaj i doucz się chociaż z Wikipedii a nie fikcji z Westernu. To Indianie zaczęli 10 letnią wojnę, i nie rób z nich całkowitej ciemnoty, bo zadali Amerykanom duże straty. A ty żyjesz westernem i wymysłem. Przed wojną żyli w zgodzie i po wojnie żyją w zgodzie. A Anglicy ich napuszczali na Amerykanów. A nie żadne korale. Dziś wszyscy żyją w przyjaźni i Anglicy szczególnie. No i fajnie . To nie są tchórze jak ci co zgodzili się zbrodniarzowi płacić w rublach. Ten sojusz z zachodem nigdy nie będzie trwały. Można się tylko domyślać jak by Polaków ktoś zaatakował to podwiną ogon w dupe, I tyle będzie z tego sojuszu. I trza szukać w Ameryce przyjaciół na wszelki wypadek. Bo już nie raz Niemcy i Austria Francja się wykazali solidarnością z Polakami i Ukraińcami że o zgrozo !!!
Wrogom pomogli bardziej. Bezczynnością i bronią.
Dobrze Polsko robisz !!


Już znaleźliśmy przyjaciół w Ameryce w 1943 w Teheranie a potem w 45 w Jałcie:)))

Tak nas lubili,że nas oddali Stalinowi


Zaraz dzban ekonom napisze ,że to nieprawda i przeinaczam fakty

Oni nas specjalnie zostawili żebyśmy od środka niszczyli RWPG jak Konrad walenrod hehe

Co za moron

nie może zrozumieć,że dla mocarstwa taki kraj jak Polska jest niczym,zwykłym pionkiem na szachownicy,który rozstawia się jak się chce i kiedy się chce a jak jest niepotrzebny to się go poświęca dla dobra swoich interesów
Cytować
+4 #15 Mateusz 2022-05-01 10:41
Cytuję Ekonom:
Cytuję Ludwik:
Cytuję Ekonom:
Wacek Gest - nie pisz bzdur. Tyle w temacie. "Słyszysz że dzwonili, tylko nie wiesz w którym kościele."
A król Belgii kazał wyrżnąć wszystkich murzynów w Kolonii z której czerpał ogromne zyski. I wyrżnoł. A teraz jest w Belgii stolica UE. I uczy praworządności. Idąc twoim tokiem myślenia, też PRAWDE przedstawiłem. A teraz są kraje co z Polski chcą zrobić swoją kolonię, ale jest parę krajów co do tego nie dopuściła. Ani do powstania super państwa. Jak chcą Niemcy. Ma być wspólnotą niepodległych państw tak jak było na początku. Z prawami państw. A nie prawami potrzebnymi Niemcom, żeby ślizgać się na Polskiej dupie. I bogacić innych. Za pomocą konia trojańskiego jako Tuska. Suto wynagrodzonego stanowiskiem za posłuszeństwo Niemcom.



Uuuu grubo
Król Belgii Leopold....bez dwóch zdań morderca

To ja przypomnę jak Amerykanie kupowali połacie ziemi od indian za koraliki,perkal i wodę ognista po czym masakrowali i mordowali całe plemiona a na koniec tych co nie zabiło zamknęli w rezerwatach


O tak to się robi a idioci biją brawo i dalej oddają wolność za perkal i koraliki jak Polska

Nie zmyślaj bo jesteś nikim. Poczytaj i doucz się chociaż z Wikipedii a nie fikcji z Westernu. To Indianie zaczęli 10 letnią wojnę, i nie rób z nich całkowitej ciemnoty, bo zadali Amerykanom duże straty. A ty żyjesz westernem i wymysłem. Przed wojną żyli w zgodzie i po wojnie żyją w zgodzie. A Anglicy ich napuszczali na Amerykanów. A nie żadne korale. Dziś wszyscy żyją w przyjaźni i Anglicy szczególnie. No i fajnie . To nie są tchórze jak ci co zgodzili się zbrodniarzowi płacić w rublach. Ten sojusz z zachodem nigdy nie będzie trwały. Można się tylko domyślać jak by Polaków ktoś zaatakował to podwiną ogon w dupe, I tyle będzie z tego sojuszu. I trza szukać w Ameryce przyjaciół na wszelki wypadek. Bo już nie raz Niemcy i Austria Francja się wykazali solidarnością z Polakami i Ukraińcami że o zgrozo !!!
Wrogom pomogli bardziej. Bezczynnością i bronią.
Dobrze Polsko robisz !!


Pierwszy cytat znaleziony na Wiki jak radziłeś

...Starcie, nazywane przez wiele starszych (zwłaszcza amerykańskich) źródeł „bitwą”, przez większość historyków uważane jest obecnie za masakrę ze względu na znaczną przewagę sił i uzbrojenia 7. Pułku Kawalerii nad – złożoną w dużej części z kobiet i dzieci oraz rozbrojoną wcześniej – grupą Lakotów

Amerykanie dzielnie walczyli z kobietami i dziećmi zadając im poważne straty


To nie z westernu...to fakty z Wiki

Albo jesteś idiotą albo dobrze się maskujesz
Cytować
-6 #14 Ekonom 2022-04-30 15:30
Cytuję Ludwik:
Cytuję Ekonom:
Wacek Gest - nie pisz bzdur. Tyle w temacie. "Słyszysz że dzwonili, tylko nie wiesz w którym kościele."
A król Belgii kazał wyrżnąć wszystkich murzynów w Kolonii z której czerpał ogromne zyski. I wyrżnoł. A teraz jest w Belgii stolica UE. I uczy praworządności. Idąc twoim tokiem myślenia, też PRAWDE przedstawiłem. A teraz są kraje co z Polski chcą zrobić swoją kolonię, ale jest parę krajów co do tego nie dopuściła. Ani do powstania super państwa. Jak chcą Niemcy. Ma być wspólnotą niepodległych państw tak jak było na początku. Z prawami państw. A nie prawami potrzebnymi Niemcom, żeby ślizgać się na Polskiej dupie. I bogacić innych. Za pomocą konia trojańskiego jako Tuska. Suto wynagrodzonego stanowiskiem za posłuszeństwo Niemcom.



Uuuu grubo
Król Belgii Leopold....bez dwóch zdań morderca

To ja przypomnę jak Amerykanie kupowali połacie ziemi od indian za koraliki,perkal i wodę ognista po czym masakrowali i mordowali całe plemiona a na koniec tych co nie zabiło zamknęli w rezerwatach


O tak to się robi a idioci biją brawo i dalej oddają wolność za perkal i koraliki jak Polska

Nie zmyślaj bo jesteś nikim. Poczytaj i doucz się chociaż z Wikipedii a nie fikcji z Westernu. To Indianie zaczęli 10 letnią wojnę, i nie rób z nich całkowitej ciemnoty, bo zadali Amerykanom duże straty. A ty żyjesz westernem i wymysłem. Przed wojną żyli w zgodzie i po wojnie żyją w zgodzie. A Anglicy ich napuszczali na Amerykanów. A nie żadne korale. Dziś wszyscy żyją w przyjaźni i Anglicy szczególnie. No i fajnie . To nie są tchórze jak ci co zgodzili się zbrodniarzowi płacić w rublach. Ten sojusz z zachodem nigdy nie będzie trwały. Można się tylko domyślać jak by Polaków ktoś zaatakował to podwiną ogon w dupe, I tyle będzie z tego sojuszu. I trza szukać w Ameryce przyjaciół na wszelki wypadek. Bo już nie raz Niemcy i Austria Francja się wykazali solidarnością z Polakami i Ukraińcami że o zgrozo !!!
Wrogom pomogli bardziej. Bezczynnością i bronią.
Dobrze Polsko robisz !!
Cytować
+4 #13 Mateusz 2022-04-30 14:14
Cytuję Dron:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Dron:
Cytuję stiopa z kijowa:
Jeszcze parę dni temu wielką solidarność z Ukrainą

A teraz podnieta bo komunistyczny reżim z którego bombardowana wasza Ukrainę a który gościł rosyjskie wojska przed inwazja

Zezwolił na import jabłek

Gdzie są teraz wasze wartości drodzy sadownicy??

Tanio się sprzedaliście

Ja akurat nigdy nie byłem za embargiem.cokolwiek by się nie działo w Rosji czy w Białorusi to można to negowac ale handel powinien być normalny.nie mówię tu tylko o jablkach.zobaczycie koledzy co będzie na jesieni.nasi nie chcą wegla rosyjskiego.gaz też już nam zablokowali.bedzie zimno w domach A jabłkami nie ogrzejemy.ten nasz nierzad ma to gdzieś bo oni nie dość że zarabiają krocie to i tak mają większość za Free.maja w dup... obywateli.biednym łatwiej się rządzi.co to ich obchodzi że ludzie będą bez grosza w zimnie siedzieli.

Jak Balcerowicz obiedził kraj jak nigdy wcześniej, jakoś nie miał łatwiej rządzić bo to jego odsuneli. I niedopuszczą nigdy więcej. Bo tylko biednych ugnębił, a inteligencji dodał .

Tak tak.co ma wspólnego Balcerowicz?to były inne czasy.za Hitlera też było gorzej i co?zdvcy



E tam panie
Hitler to małe Miki przy Tusku
Za rudego najgorzej było
Już nawet za Stalina lepiej

A za miłościwie nam panujących towarzyszy z piss to raj na ziemi i nie mamy prawa narzekać,wstaliśmy z kolan, wystarczy nie kraść i jest pięknie
Cytować
+5 #12 Ludwik 2022-04-30 10:35
Cytuję Ekonom:
Wacek Gest - nie pisz bzdur. Tyle w temacie. "Słyszysz że dzwonili, tylko nie wiesz w którym kościele."
A król Belgii kazał wyrżnąć wszystkich murzynów w Kolonii z której czerpał ogromne zyski. I wyrżnoł. A teraz jest w Belgii stolica UE. I uczy praworządności. Idąc twoim tokiem myślenia, też PRAWDE przedstawiłem. A teraz są kraje co z Polski chcą zrobić swoją kolonię, ale jest parę krajów co do tego nie dopuściła. Ani do powstania super państwa. Jak chcą Niemcy. Ma być wspólnotą niepodległych państw tak jak było na początku. Z prawami państw. A nie prawami potrzebnymi Niemcom, żeby ślizgać się na Polskiej dupie. I bogacić innych. Za pomocą konia trojańskiego jako Tuska. Suto wynagrodzonego stanowiskiem za posłuszeństwo Niemcom.



Uuuu grubo
Król Belgii Leopold....bez dwóch zdań morderca

To ja przypomnę jak Amerykanie kupowali połacie ziemi od indian za koraliki,perkal i wodę ognista po czym masakrowali i mordowali całe plemiona a na koniec tych co nie zabiło zamknęli w rezerwatach


O tak to się robi a idioci biją brawo i dalej oddają wolność za perkal i koraliki jak Polska
Cytować
-4 #11 Ekonom 2022-04-29 17:07
Wacek Gest - nie pisz bzdur. Tyle w temacie. "Słyszysz że dzwonili, tylko nie wiesz w którym kościele."
A król Belgii kazał wyrżnąć wszystkich murzynów w Kolonii z której czerpał ogromne zyski. I wyrżnoł. A teraz jest w Belgii stolica UE. I uczy praworządności. Idąc twoim tokiem myślenia, też PRAWDE przedstawiłem. A teraz są kraje co z Polski chcą zrobić swoją kolonię, ale jest parę krajów co do tego nie dopuściła. Ani do powstania super państwa. Jak chcą Niemcy. Ma być wspólnotą niepodległych państw tak jak było na początku. Z prawami państw. A nie prawami potrzebnymi Niemcom, żeby ślizgać się na Polskiej dupie. I bogacić innych. Za pomocą konia trojańskiego jako Tuska. Suto wynagrodzonego stanowiskiem za posłuszeństwo Niemcom.
Cytować
+4 #10 Wacław 2022-04-29 16:01
Cytuję Ekonom:
Cytuję Wacław:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Dron:
Cytuję stiopa z kijowa:
Jeszcze parę dni temu wielką solidarność z Ukrainą

A teraz podnieta bo komunistyczny reżim z którego bombardowana wasza Ukrainę a który gościł rosyjskie wojska przed inwazja

Zezwolił na import jabłek

Gdzie są teraz wasze wartości drodzy sadownicy??

Tanio się sprzedaliście

Ja akurat nigdy nie byłem za embargiem.cokolwiek by się nie działo w Rosji czy w Białorusi to można to negowac ale handel powinien być normalny.nie mówię tu tylko o jablkach.zobaczycie koledzy co będzie na jesieni.nasi nie chcą wegla rosyjskiego.gaz też już nam zablokowali.bedzie zimno w domach A jabłkami nie ogrzejemy.ten nasz nierzad ma to gdzieś bo oni nie dość że zarabiają krocie to i tak mają większość za Free.maja w dup... obywateli.biednym łatwiej się rządzi.co to ich obchodzi że ludzie będą bez grosza w zimnie siedzieli.

Jak Balcerowicz obiedził kraj jak nigdy wcześniej, jakoś nie miał łatwiej rządzić bo to jego odsuneli. I niedopuszczą nigdy więcej. Bo tylko biednych ugnębił, a inteligencji dodał .



Kolejny raz nieuku powtarzam ci

Balcerowicz nie realizował żadnego autorskiego planu

Tylko plan dr sachsa z Harvardu
Czyli amerykański podarunek dla Polaków

A ty jesteś dumny z bycia amerykańskim sojusznikiem

Nie masz więc prawa zabierać na ten temat głosu

Kolejny ???
Jaki Kolejny. Jak dla ciebie sojusz z ruskimi ważniejszy, to idź strzelać z nimi. Dla mnie ten sojusz był niebezpieczny już od czasów II wojny. Towarzyszu. Tylko czerwonym on służył. Wolę sojusz z Ameryką. Ponosi potężne koszty pomocy wojskowej Ukrainie. Że nawet Europa powinna się wstydzić, że daleki kraj wyłożył 14 mld a sąsiedzi ledwo 2 ..mld. Ty jesteś czerwony były komunistą to nigdy nie zrozumiesz których przyjaciół poznaje się w biedzie. Ukraina walczy za nas. Bo ten bandyta za nic ma jakiekolwiek rozmowy, jakiekolwiek ustalenia. Nie ma honoru. Jak Hitler. I wcześniej czy później po zajęciu Ukrainy dał by broń Ukraińcom jak kadyrowcom i zaczął wojnę za pomocą kłamstwa z Polską. I NATO. On nigdy się nie nasyci. Tak też mówił otruty Siergiej Skripal. Który opowiedział jak Putin wysadził 4 bloki swoich rodaków, zabił ludzi, żeby było na Czeczenów. Bo jest nadzwyczaj wredny, w pomysłach na prowokację.


Do 41r ussa dostarczamy ropę Hitlerowi

Już pomijam sfinansowanie jego zbrojeń
Cytować
+4 #9 Wacław 2022-04-29 16:00
Cytuję Ekonom:
Cytuję Wacław:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Dron:
Cytuję stiopa z kijowa:
Jeszcze parę dni temu wielką solidarność z Ukrainą

A teraz podnieta bo komunistyczny reżim z którego bombardowana wasza Ukrainę a który gościł rosyjskie wojska przed inwazja

Zezwolił na import jabłek

Gdzie są teraz wasze wartości drodzy sadownicy??

Tanio się sprzedaliście

Ja akurat nigdy nie byłem za embargiem.cokolwiek by się nie działo w Rosji czy w Białorusi to można to negowac ale handel powinien być normalny.nie mówię tu tylko o jablkach.zobaczycie koledzy co będzie na jesieni.nasi nie chcą wegla rosyjskiego.gaz też już nam zablokowali.bedzie zimno w domach A jabłkami nie ogrzejemy.ten nasz nierzad ma to gdzieś bo oni nie dość że zarabiają krocie to i tak mają większość za Free.maja w dup... obywateli.biednym łatwiej się rządzi.co to ich obchodzi że ludzie będą bez grosza w zimnie siedzieli.

Jak Balcerowicz obiedził kraj jak nigdy wcześniej, jakoś nie miał łatwiej rządzić bo to jego odsuneli. I niedopuszczą nigdy więcej. Bo tylko biednych ugnębił, a inteligencji dodał .



Kolejny raz nieuku powtarzam ci

Balcerowicz nie realizował żadnego autorskiego planu

Tylko plan dr sachsa z Harvardu
Czyli amerykański podarunek dla Polaków

A ty jesteś dumny z bycia amerykańskim sojusznikiem

Nie masz więc prawa zabierać na ten temat głosu

Kolejny ???
Jaki Kolejny. Jak dla ciebie sojusz z ruskimi ważniejszy, to idź strzelać z nimi. Dla mnie ten sojusz był niebezpieczny już od czasów II wojny. Towarzyszu. Tylko czerwonym on służył. Wolę sojusz z Ameryką. Ponosi potężne koszty pomocy wojskowej Ukrainie. Że nawet Europa powinna się wstydzić, że daleki kraj wyłożył 14 mld a sąsiedzi ledwo 2 ..mld. Ty jesteś czerwony były komunistą to nigdy nie zrozumiesz których przyjaciół poznaje się w biedzie. Ukraina walczy za nas. Bo ten bandyta za nic ma jakiekolwiek rozmowy, jakiekolwiek ustalenia. Nie ma honoru. Jak Hitler. I wcześniej czy później po zajęciu Ukrainy dał by broń Ukraińcom jak kadyrowcom i zaczął wojnę za pomocą kłamstwa z Polską. I NATO. On nigdy się nie nasyci. Tak też mówił otruty Siergiej Skripal. Który opowiedział jak Putin wysadził 4 bloki swoich rodaków, zabił ludzi, żeby było na Czeczenów. Bo jest nadzwyczaj wredny, w pomysłach na prowokację.



Jakie koszty pusty łbie???
Oni cały sprzęt w kredycie dają

Wielka Brytania kilka lat temu spłaciła dostawy sprzętu z USA podczas 2 wojny światowej:))))

Kurła a ten pacan myśli,że oni coś za darmo dostają:)))

No kabaret

Tak jak nigdy nie nasyca się twoi przyjaciele z uSSa

W ostatnim dwudziestoleci zniszczyli tylko 15 państw i mają apetyt na więcej

Tak,wiem...daleko od Polski mogą zabijać kogo chcą :)))
Cytować
-9 #8 Ekonom 2022-04-29 15:48
Cytuję Wacław:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Dron:
Cytuję stiopa z kijowa:
Jeszcze parę dni temu wielką solidarność z Ukrainą

A teraz podnieta bo komunistyczny reżim z którego bombardowana wasza Ukrainę a który gościł rosyjskie wojska przed inwazja

Zezwolił na import jabłek

Gdzie są teraz wasze wartości drodzy sadownicy??

Tanio się sprzedaliście

Ja akurat nigdy nie byłem za embargiem.cokolwiek by się nie działo w Rosji czy w Białorusi to można to negowac ale handel powinien być normalny.nie mówię tu tylko o jablkach.zobaczycie koledzy co będzie na jesieni.nasi nie chcą wegla rosyjskiego.gaz też już nam zablokowali.bedzie zimno w domach A jabłkami nie ogrzejemy.ten nasz nierzad ma to gdzieś bo oni nie dość że zarabiają krocie to i tak mają większość za Free.maja w dup... obywateli.biednym łatwiej się rządzi.co to ich obchodzi że ludzie będą bez grosza w zimnie siedzieli.

Jak Balcerowicz obiedził kraj jak nigdy wcześniej, jakoś nie miał łatwiej rządzić bo to jego odsuneli. I niedopuszczą nigdy więcej. Bo tylko biednych ugnębił, a inteligencji dodał .



Kolejny raz nieuku powtarzam ci

Balcerowicz nie realizował żadnego autorskiego planu

Tylko plan dr sachsa z Harvardu
Czyli amerykański podarunek dla Polaków

A ty jesteś dumny z bycia amerykańskim sojusznikiem

Nie masz więc prawa zabierać na ten temat głosu

Kolejny ???
Jaki Kolejny. Jak dla ciebie sojusz z ruskimi ważniejszy, to idź strzelać z nimi. Dla mnie ten sojusz był niebezpieczny już od czasów II wojny. Towarzyszu. Tylko czerwonym on służył. Wolę sojusz z Ameryką. Ponosi potężne koszty pomocy wojskowej Ukrainie. Że nawet Europa powinna się wstydzić, że daleki kraj wyłożył 14 mld a sąsiedzi ledwo 2 ..mld. Ty jesteś czerwony były komunistą to nigdy nie zrozumiesz których przyjaciół poznaje się w biedzie. Ukraina walczy za nas. Bo ten bandyta za nic ma jakiekolwiek rozmowy, jakiekolwiek ustalenia. Nie ma honoru. Jak Hitler. I wcześniej czy później po zajęciu Ukrainy dał by broń Ukraińcom jak kadyrowcom i zaczął wojnę za pomocą kłamstwa z Polską. I NATO. On nigdy się nie nasyci. Tak też mówił otruty Siergiej Skripal. Który opowiedział jak Putin wysadził 4 bloki swoich rodaków, zabił ludzi, żeby było na Czeczenów. Bo jest nadzwyczaj wredny, w pomysłach na prowokację.
Cytować
+4 #7 Wacław 2022-04-29 12:11
Cytuję Ekonom:
Cytuję Dron:
Cytuję stiopa z kijowa:
Jeszcze parę dni temu wielką solidarność z Ukrainą

A teraz podnieta bo komunistyczny reżim z którego bombardowana wasza Ukrainę a który gościł rosyjskie wojska przed inwazja

Zezwolił na import jabłek

Gdzie są teraz wasze wartości drodzy sadownicy??

Tanio się sprzedaliście

Ja akurat nigdy nie byłem za embargiem.cokolwiek by się nie działo w Rosji czy w Białorusi to można to negowac ale handel powinien być normalny.nie mówię tu tylko o jablkach.zobaczycie koledzy co będzie na jesieni.nasi nie chcą wegla rosyjskiego.gaz też już nam zablokowali.bedzie zimno w domach A jabłkami nie ogrzejemy.ten nasz nierzad ma to gdzieś bo oni nie dość że zarabiają krocie to i tak mają większość za Free.maja w dup... obywateli.biednym łatwiej się rządzi.co to ich obchodzi że ludzie będą bez grosza w zimnie siedzieli.

Jak Balcerowicz obiedził kraj jak nigdy wcześniej, jakoś nie miał łatwiej rządzić bo to jego odsuneli. I niedopuszczą nigdy więcej. Bo tylko biednych ugnębił, a inteligencji dodał .



Kolejny raz nieuku powtarzam ci

Balcerowicz nie realizował żadnego autorskiego planu

Tylko plan dr sachsa z Harvardu
Czyli amerykański podarunek dla Polaków

A ty jesteś dumny z bycia amerykańskim sojusznikiem

Nie masz więc prawa zabierać na ten temat głosu
Cytować
+5 #6 Dron 2022-04-29 11:41
Cytuję Ekonom:
Cytuję Dron:
Cytuję stiopa z kijowa:
Jeszcze parę dni temu wielką solidarność z Ukrainą

A teraz podnieta bo komunistyczny reżim z którego bombardowana wasza Ukrainę a który gościł rosyjskie wojska przed inwazja

Zezwolił na import jabłek

Gdzie są teraz wasze wartości drodzy sadownicy??

Tanio się sprzedaliście

Ja akurat nigdy nie byłem za embargiem.cokolwiek by się nie działo w Rosji czy w Białorusi to można to negowac ale handel powinien być normalny.nie mówię tu tylko o jablkach.zobaczycie koledzy co będzie na jesieni.nasi nie chcą wegla rosyjskiego.gaz też już nam zablokowali.bedzie zimno w domach A jabłkami nie ogrzejemy.ten nasz nierzad ma to gdzieś bo oni nie dość że zarabiają krocie to i tak mają większość za Free.maja w dup... obywateli.biednym łatwiej się rządzi.co to ich obchodzi że ludzie będą bez grosza w zimnie siedzieli.

Jak Balcerowicz obiedził kraj jak nigdy wcześniej, jakoś nie miał łatwiej rządzić bo to jego odsuneli. I niedopuszczą nigdy więcej. Bo tylko biednych ugnębił, a inteligencji dodał .

Tak tak.co ma wspólnego Balcerowicz?to były inne czasy.za Hitlera też było gorzej i co?zdvcy
Cytować
+6 #5 Wacław 2022-04-29 10:26
Cytuję Dron:
Cytuję stiopa z kijowa:
Jeszcze parę dni temu wielką solidarność z Ukrainą

A teraz podnieta bo komunistyczny reżim z którego bombardowana wasza Ukrainę a który gościł rosyjskie wojska przed inwazja

Zezwolił na import jabłek

Gdzie są teraz wasze wartości drodzy sadownicy??

Tanio się sprzedaliście

Ja akurat nigdy nie byłem za embargiem.cokolwiek by się nie działo w Rosji czy w Białorusi to można to negowac ale handel powinien być normalny.nie mówię tu tylko o jablkach.zobaczycie koledzy co będzie na jesieni.nasi nie chcą wegla rosyjskiego.gaz też już nam zablokowali.bedzie zimno w domach A jabłkami nie ogrzejemy.ten nasz nierzad ma to gdzieś bo oni nie dość że zarabiają krocie to i tak mają większość za Free.maja w dup... obywateli.biednym łatwiej się rządzi.co to ich obchodzi że ludzie będą bez grosza w zimnie siedzieli.


Ogrzejemy 3 x droższym gazem kupionym na rynku
Co z tego że będzie on rosyjski
Ważne że przypłynie gazowcem
A pośrednik skasuje dole
Cytować
-10 #4 Ekonom 2022-04-29 09:18
Cytuję Dron:
Cytuję stiopa z kijowa:
Jeszcze parę dni temu wielką solidarność z Ukrainą

A teraz podnieta bo komunistyczny reżim z którego bombardowana wasza Ukrainę a który gościł rosyjskie wojska przed inwazja

Zezwolił na import jabłek

Gdzie są teraz wasze wartości drodzy sadownicy??

Tanio się sprzedaliście

Ja akurat nigdy nie byłem za embargiem.cokolwiek by się nie działo w Rosji czy w Białorusi to można to negowac ale handel powinien być normalny.nie mówię tu tylko o jablkach.zobaczycie koledzy co będzie na jesieni.nasi nie chcą wegla rosyjskiego.gaz też już nam zablokowali.bedzie zimno w domach A jabłkami nie ogrzejemy.ten nasz nierzad ma to gdzieś bo oni nie dość że zarabiają krocie to i tak mają większość za Free.maja w dup... obywateli.biednym łatwiej się rządzi.co to ich obchodzi że ludzie będą bez grosza w zimnie siedzieli.

Jak Balcerowicz obiedził kraj jak nigdy wcześniej, jakoś nie miał łatwiej rządzić bo to jego odsuneli. I niedopuszczą nigdy więcej. Bo tylko biednych ugnębił, a inteligencji dodał .
Cytować
+1 #3 Dron 2022-04-29 07:21
Cytuję stiopa z kijowa:
Jeszcze parę dni temu wielką solidarność z Ukrainą

A teraz podnieta bo komunistyczny reżim z którego bombardowana wasza Ukrainę a który gościł rosyjskie wojska przed inwazja

Zezwolił na import jabłek

Gdzie są teraz wasze wartości drodzy sadownicy??

Tanio się sprzedaliście

Ja akurat nigdy nie byłem za embargiem.cokolwiek by się nie działo w Rosji czy w Białorusi to można to negowac ale handel powinien być normalny.nie mówię tu tylko o jablkach.zobaczycie koledzy co będzie na jesieni.nasi nie chcą wegla rosyjskiego.gaz też już nam zablokowali.bedzie zimno w domach A jabłkami nie ogrzejemy.ten nasz nierzad ma to gdzieś bo oni nie dość że zarabiają krocie to i tak mają większość za Free.maja w dup... obywateli.biednym łatwiej się rządzi.co to ich obchodzi że ludzie będą bez grosza w zimnie siedzieli.
Cytować
-2 #2 stiopa z kijowa 2022-04-29 05:58
Jeszcze parę dni temu wielką solidarność z Ukrainą

A teraz podnieta bo komunistyczny reżim z którego bombardowana wasza Ukrainę a który gościł rosyjskie wojska przed inwazja

Zezwolił na import jabłek

Gdzie są teraz wasze wartości drodzy sadownicy??

Tanio się sprzedaliście
Cytować
+4 #1 Bazyli 2022-04-29 03:57
Białoruś nie kuracjic nie zniosła

to efekt działań naszych wspaniałych polityków z premierem Mateuszem na czele

Dzięki ich staraniom nam,sadownikom żyje się lepiej

Dziękuję towarzysze
Cytować

Powiązane artykuły

X