Produkcja jabłek w UE musi zostać zmniejszona o co najmniej 1,5 mln ton

Zbiory jabłek w UE są wyższe niż oczekiwano, a konsumenci kupują mniej jabłek i generalnie bardziej zwracają uwagę na ceny. Jednak po przeglądzie zapasów jabłek na dzień 1 listopada jest nadzieja na uspokojenie sytuacji rynkowej i wzrost cen.

Według wstępnych danych udostępnionych przez Agrarmarkt Informations-Gesellschaft mbH (AMI) na dzień 1 listopada przechowywanych jest 3,18 mln ton jabłek, o około 100 tys. ton mniej niż rok wcześniej. Dane te nie są jednak kompletne, nie uzgledniono w nich Belgii i Polski - dane z Belgii nie powinny znacząco zmienić ujemnej różnicy do 2021 roku, jednak jak wskazuje AMI „Polska to wielka niewiadoma”. Zdaniem analityków chociaż mówi się o rekordowej produkcji jabłek w Polsce, trzeba uwzględnić zwiększone dostawy do przemysłu i duży udział niezebranych owoców. Dlatego oczekuje się zapasów mniejszych o co najmniej 500 000 ton w porównaniu z rokiem poprzednim, co powinno zapewnić większą stabilność cen na rynku od lutego 2023 r.

Obecnie rynek jest nadal pod wpływem jabłek, które ze względu na stopień dojrzałości nie mogą być długo przechowywane. Dotyczy to w szczególności Elstara czy Gali z południowych regionów Europy. To właśnie te dwie odmiany obecnie mają największy wpływ na ceny jabłek w Europie. Obecne ceny są o 10-15 EUR/100 kg niższe niż w roku poprzednim. Biorąc pod uwagę rosnące koszty produkcji o co najmniej 10 euro/100 kg, istnieje luka w zarobku producentów owoców w stosunku do roku poprzedniego, która zagraża ich istnieniu.

Niestety zmienione zachowania konsumentów również przyczyniają się do nieszczęścia na rynku jabłek. Kupuje się mniej towarów i bardziej zwraca się uwagę na ceny. Obecnie tempo sprzedaży jabłek wynika z promocji. Tydzień po tygodniu konsument jest zachęcany do zakupu poprzez liczne kampanie. Zrozumiałe jest, że wpływa to również na ceny płatności dla producentów. Aby w przyszłości ponownie osiągnąć akceptowalny poziom cen, produkcja jabłek w UE musi zostać zmniejszona o co najmniej 1,5 mln ton jabłek. W Niemczech dużo dyskutuje się o karczowaniu sadów jabłoniowych, dotyczy to głównych odmian Jonagold i Red Jonaprince oraz szukaniu alternatywy dla uprawy jabłoni jaką może być uprawa owoców jagodowych czy gruszek.

Źródło: fruchtportal.de za: AMI-informiert.de 

Nie przegap najnowszych wiadomości

icon googleObserwuj nas w Google News

Komentarze  

-1 #50 Prawda 2022-11-30 18:08
LOT jest polski. Za rudego albo komuchów już dawno by był sprzedany a potem zamknięty jak cukrownie. Działa. I bedzie dopóki Polak jest u władzy, a nie folkzdojcz z opozycji.

Mam dla Was dobrą wiadomość. Rurociąg Baltic Pipee dziś osiągnoł pełną przepustowość. Możemy sprowadzać nim aż 10 mld metrów gazu, ale tyle nie potrzebujemy bo mamy z wystarczająco z innych źródeł.
Lewactwu było nie potrzebne. Powinno mieć odcięty gaz niech wożą taczkami od kacapów. I robią zbrodniarzowi loda.
Jak dobrze że PIS okazał się najmadrzejszy od wszystkich krajów uni.
Powinni brać przykład z braci Kaczyńskich. To ich pomysł który podeptał Miller, potem Tusk.
Brawo polakom !!
Polskie media i radio na podium.
Wczoraj Tvn fakty powiedzieli że w skutek smogu noworodki mają sadze w mózgach.
Pękałem ze śmiechu.
I dorosłym kładą sadze.
Cytować
0 #49 Ekonom 2022-11-30 18:02
Cytuję ***** ***:
LOT jest polski. Za rudego albo komuchów już dawno by był sprzedany a potem zamknięty jak cukrownie. Działa. I bedzie dopóki Polak jest u władzy, a nie folkzdojcz z opozycji.

Mam dla Was dobrą wiadomość. Rurociąg Baltic Pipee dziś osiągnoł pełną przepustowość. Możemy sprowadzać nim aż 10 mld metrów gazu, ale tyle nie potrzebujemy bo mamy z wystarczająco z innych źródeł.
Lewactwu było nie potrzebne. Powinno mieć odcięty gaz niech wożą taczkami od kacapów. I robią zbrodniarzowi loda.
Jak dobrze że PIS okazał się najmadrzejszy od wszystkich krajów uni.
Powinni brać przykład z braci Kaczyńskich. To ich pomysł który podeptał Miller, potem Tusk.
Brawo polakom !!



Lot nie ma prawa funkcjonować w gospodarce wolnorynkowej.

No o co z tego że osiągnął jak nie ma gazu w tej rurce i prędko nie będzie

A te bzdety o innych źródłach to pewnie z kurwizji
Cytować
0 #48 Ekonom 2022-11-30 18:00
Cytuję 8 gwiazdek:
Cytuję ***** ***:
Jak szukasz szamba z wyborczej od zdrajców to ci upaprali mózg. I nic o sukcesach się nie dowiesz. Tvp pokazuje piękną prawdę. Tylko diabła prawda boli

Musisz być diabłem ,bo bardzo się bronisz przed prawdą


On tylko jest idiotą
Cytować
+2 #47 8 gwiazdek 2022-11-30 17:43
Cytuję ***** ***:
Jak szukasz szamba z wyborczej od zdrajców to ci upaprali mózg. I nic o sukcesach się nie dowiesz. Tvp pokazuje piękną prawdę. Tylko diabła prawda boli

Musisz być diabłem ,bo bardzo się bronisz przed prawdą
Cytować
-2 #46 ***** *** 2022-11-30 15:44
LOT jest polski. Za rudego albo komuchów już dawno by był sprzedany a potem zamknięty jak cukrownie. Działa. I bedzie dopóki Polak jest u władzy, a nie folkzdojcz z opozycji.

Mam dla Was dobrą wiadomość. Rurociąg Baltic Pipee dziś osiągnoł pełną przepustowość. Możemy sprowadzać nim aż 10 mld metrów gazu, ale tyle nie potrzebujemy bo mamy z wystarczająco z innych źródeł.
Lewactwu było nie potrzebne. Powinno mieć odcięty gaz niech wożą taczkami od kacapów. I robią zbrodniarzowi loda.
Jak dobrze że PIS okazał się najmadrzejszy od wszystkich krajów uni.
Powinni brać przykład z braci Kaczyńskich. To ich pomysł który podeptał Miller, potem Tusk.
Brawo polakom !!
Cytować
-1 #45 Ekonom 2022-11-30 14:49
Cytuję Guest:
Ja naprawde nie moge
pojąć jak ktoś normalny, mający elementarną wiedzę nie cierpiący na skleroze może
głosować na Patologie
Obywatelską A skoro głosuje na PO to pewno najbardziej mu się wich rządach podobały liczne afery, zadłużanie kraju,
wysprzedaż majątku za kwotę
ponad 56 mld zi. I tak na nic nie było piniędzy!!! jak to możliwe?
Bo za ich rządów kradło się na
potege. O tym, że za rządów PO wyciekały ogromne kwoty
pieniędzy i wtedy rząd nie
podejmował żadnych decyzji, by ten proceder zahamować, pisala nawet Gazeta Wyborcza ,
"Miliardy nam znikły," 29.09.2015.
Nawet 46 mld złrocznie mogą
pozbawiać polski budżet
korporacje unikające płacenia
podatku CIT, wynika z raportu
dla Komisi Europejskiej, na
który powołuje się "Gazeta
Wyborcza" Międzynarodowe
śledztwo dziennikarskie
ujawniło, że ponad 340
międzynarodowych firm przez
lata korzystało dogodnych
umów z luksemburskim
fiskusem, które redukowały im
podatek CIT-czasem nawet
poniżej 1 proc. Odbywało się to
kosztem innych krajów UE, które traciły wpływy podatkowe, KE
zamówila raportu kilkunastu
ekspertów podatkowych, w tym prof. Dominika Gajewskiego
SGH. Ostacowali oni, że min
Polska przez takie działania- jak wynika raportu-traci rocznie
ok. 46 mld z. tj. 4 md
MESIĘCZNE! Dla porównania ok. -38 md kosztuje utrzymanie
calej armii w 2015 r. To jest
dopiero KASIORA! Natomiast
firma PwC wyszacowała, ze
okresie rządów PO-PSL straty na podatku VAT wyniosły 262 md zl. Ciekawym jest także to, że nawet marne wyniki miał wtedy :

PKN ORLEN. Zysk Orlenu za lata 2007 do 2015 tylko 2,9 md,

Za rządów PIS-26,2 md!!
No i wtedy nawet ta "biedna"
firma dostawała pomoc z
budzetu. Tylko w 2010 roku
otrzymała 906,8 mil. Dane w
raportach rocznych na stronie
UOKIK, Ciekawe jest to, że za
rządów PO wpływy do budzetu
nie rosły, a teraz b. szybko rosną i rząd ma kasę na realizacje wielu socjalnych programów ta
kasa trafia do ludzi, a nie do
złodziei wszelkiej maści
aferzystów! Dochody
budżetowe w latach 2012 r.
287 md , 2013 r. 279 md
, 2014r.-283,md, 2015r.-289 md
2016r.-314 md zł, 2017
r.-350 zł 2018 r.
380 md w 2019
400 md.,. jak to było
możliwe, że za rządów PO/PSL
wpływy do budzetu nie rosły. A
tylko ze sprzedaży majątku
wpłynęło do budżetu ponad 56
mild. Na czym polegal ten
ekonomiczny cud? Gdzie się ta
gigantyczna kasa rozpływała?
Wpływy do budżetu w 2018
roku są większe o ponad 90 mld
z w porównaniu z 2015 rokiem
kiedy to rządzili "geniusze z PO,
A w 2019 roku są wyższe 111
md. W porównaniu z 2015
rokiem, No i dlatego ten rząd
ma kasę dla ludzi. A zarządów
PO/PSL na NIC nie bylo
PINEDZY, Płace zamrożono na
8 lat wielu ludzi nie dostalo
ZADNEJ podwyżki po jakie
licho taki rząd, który prowadził
Polskę do dziadostwa
wysprzedawał majątek i
jednocześnie zadłużał na potęgę, kraj,a ludzi traktował jak niewolników i śmieci
proponując im umowy
Smieciowe wydużony wiek
emerytalny. PO może popierać
tylko aferzysta złodziej, bo im
się wtedy żyło doskonale, kradli i byli bezkarni..
Powyrzucali Polaków z kamienic, a chcieli sprowadzić 7 tys kolorowych


Zapomniany sukces LOTu

Polskie Linie Lotnicze LOT faktycznie są w trudnej sytuacji finansowej, o czym już pisaliśmy w money.pl. Przewoźnik 2021 r. zakończył stratą w wysokości 1,3 mld zł. Dziura ma być pokryta z kapitału zapasowego, przyszłych zysków - tych samych, z których spłacać będzie "pandemiczną" stratę i pomoc publiczną w wysokości blisko 3 mld zł.
Cytować
+1 #44 Ekonom 2022-11-30 05:49
Cytuję ***** ***:
Jak szukasz szamba z wyborczej od zdrajców to ci upaprali mózg. I nic o sukcesach się nie dowiesz. Tvp pokazuje piękną prawdę. Tylko diabła prawda boli



Piękna prawda piss nie ma nic wspólnego z rzeczywistością hehe

Niedługo twarde lądowanie
Cytować
-2 #43 ***** *** 2022-11-29 21:55
Jak szukasz szamba z wyborczej od zdrajców to ci upaprali mózg. I nic o sukcesach się nie dowiesz. Tvp pokazuje piękną prawdę. Tylko diabła prawda boli
Cytować
+1 #42 Ekonom 2022-11-29 21:51
Cytuję ***** ***:
Cytuję Ekonom:
Cytuję ***** ***:
[quote name="Ekonom"][quote name="Guest"]Ja naprawde nie moge
pojąć jak ktoś normalny, mający elementarną wiedzę nie cierpiący na skleroze może
głosować na Patologie
Obywatelską A skoro głosuje na PO to pewno najbardziej mu się wich rządach podobały liczne afery, zadłużanie kraju,
wysprzedaż majątku za kwotę
ponad 56 mld zi. I tak na nic nie było piniędzy!!! jak to możliwe?
Bo za ich rządów kradło się na
potege. O tym, że za rządów PO wyciekały ogromne kwoty
pieniędzy i wtedy rząd nie
podejmował żadnych decyzji, by ten proceder zahamować, pisala nawet Gazeta Wyborcza ,
"Miliardy nam znikły," 29.09.2015.
Nawet 46 mld złrocznie mogą
pozbawiać polski budżet
korporacje unikające płacenia
podatku CIT, wynika z raportu
dla Komisi Europejskiej, na
który powołuje się "Gazeta
Wyborcza" Międzynarodowe
śledztwo dziennikarskie
ujawniło, że ponad 340
międzynarodowych firm przez
lata korzystało dogodnych
umów z luksemburskim
fiskusem, które redukowały im
podatek CIT-czasem nawet
poniżej 1 proc. Odbywało się to
kosztem innych krajów UE, które traciły wpływy podatkowe, KE
zamówila raportu kilkunastu
ekspertów podatkowych, w tym prof. Dominika Gajewskiego
SGH. Ostacowali oni, że min
Polska przez takie działania- jak wynika raportu-traci rocznie
ok. 46 mld z. tj. 4 md
MESIĘCZNE! Dla porównania ok. -38 md kosztuje utrzymanie
calej armii w 2015 r. To jest
dopiero KASIORA! Natomiast
firma PwC wyszacowała, ze
okresie rządów PO-PSL straty na podatku VAT wyniosły 262 md zl. Ciekawym jest także to, że nawet marne wyniki miał wtedy :

PKN ORLEN. Zysk Orlenu za lata 2007 do 2015 tylko 2,9 md,

Za rządów PIS-26,2 md!!
No i wtedy nawet ta "biedna"
firma dostawała pomoc z
budzetu. Tylko w 2010 roku
otrzymała 906,8 mil. Dane w
raportach rocznych na stronie
UOKIK, Ciekawe jest to, że za
rządów PO wpływy do budzetu
nie rosły, a teraz b. szybko rosną i rząd ma kasę na realizacje wielu socjalnych programów ta
kasa trafia do ludzi, a nie do
złodziei wszelkiej maści
aferzystów! Dochody
budżetowe w latach 2012 r.
287 md , 2013 r. 279 md
, 2014r.-283,md, 2015r.-289 md
2016r.-314 md zł, 2017
r.-350 zł 2018 r.
380 md w 2019
400 md.,. jak to było
możliwe, że za rządów PO/PSL
wpływy do budzetu nie rosły. A
tylko ze sprzedaży majątku
wpłynęło do budżetu ponad 56
mild. Na czym polegal ten
ekonomiczny cud? Gdzie się ta
gigantyczna kasa rozpływała?
Wpływy do budżetu w 2018
roku są większe o ponad 90 mld
z w porównaniu z 2015 rokiem
kiedy to rządzili "geniusze z PO,
A w 2019 roku są wyższe 111
md. W porównaniu z 2015
rokiem, No i dlatego ten rząd
ma kasę dla ludzi. A zarządów
PO/PSL na NIC nie bylo
PINEDZY, Płace zamrożono na
8 lat wielu ludzi nie dostalo
ZADNEJ podwyżki po jakie
licho taki rząd, który prowadził
Polskę do dziadostwa
wysprzedawał majątek i
jednocześnie zadłużał na potęgę, kraj,a ludzi traktował jak niewolników i śmieci
proponując im umowy
Smieciowe wydużony wiek
emerytalny. PO może popierać
ty

Ten rząd ma kasę dla ludzi...
Zadłużając państwo o 500 miliardów

Tak to każdy głupi umie debilu

Rozdawać z pożyczonych

A teraz źródełko wyschło i trzeba zrobić loda Junkersowi żeby do wyborów dotrwa

Tak kończy się życie na kredyt

Nieudolność poprzednich rządów, zastępuje się bzdurami o zadłużeniu.
250 mld rząd PIS wzioł na swoją " klate" i uratował przedsiębiorców w pandemii przed bankructwem. Wy gnoje każde DOBRO obrócicie w zło.
Żeby nie TVP to nic byśmy nie wiedzieli.


Tak wziął ze już padło 259 tys w 2022 a do końca roku padnie 400 tys

73% budżety jest wypchnięte poza kontrolę parlamentu

Dlatego zadłużają nas na potęgę

Na szczęście muszą referować co kwartał zadłużenie do Brukseli i jest ono wyższe o 300 miliardów niż to pokazywane w Polsce

I jeszcze jeden smaczek....bankrut Grecja która jest 3 x bardziej zadłużona od Polski wydaje tyle samo na obsługę długu

Tak jest odbierana polska gospodarka....

Wy piastowskie gnoje zniszczyliście ten kraj...tego szamba,które zrobili nieudacznicy kurczowo trzymający stołków nią da się posprzątać przez 10 lat


Na kolana pisiory i robiąc loda junkersowi zebrać o kasę

Bzdury. I szambo na kłamstwach


To są twarde dane do zweryfikowania
Szambo to masz w swoim łbie od oglądania kurwizji
Cytować
0 #41 Ekonom 2022-11-29 21:50
Kolejny sukces piss

Ludzie nie maja za co spłacać kredytów


Według danych Biura Informacji Kredytowej obecne zadłużenie kredytobiorców hipotecznych wzrosło we wrześniu do 450 mln zł. A jeszcze do maja wahało się ono w okolicach 200-225 mln zł.

Trzeba tu od razu podkreślić, że BIK w tym przypadku nie zlicza dłużników, którzy zaliczyli lekki poślizg (np. tygodniowy) ze spłatą raty. W tym przypadku chodzi o zadłużenie niespłacane przez minimum trzy miesiące.
Cytować
-2 #40 ***** *** 2022-11-29 21:36
Cytuję Ekonom:
Cytuję ***** ***:
Cytuję Ekonom:
[quote name="Guest"]Ja naprawde nie moge
pojąć jak ktoś normalny, mający elementarną wiedzę nie cierpiący na skleroze może
głosować na Patologie
Obywatelską A skoro głosuje na PO to pewno najbardziej mu się wich rządach podobały liczne afery, zadłużanie kraju,
wysprzedaż majątku za kwotę
ponad 56 mld zi. I tak na nic nie było piniędzy!!! jak to możliwe?
Bo za ich rządów kradło się na
potege. O tym, że za rządów PO wyciekały ogromne kwoty
pieniędzy i wtedy rząd nie
podejmował żadnych decyzji, by ten proceder zahamować, pisala nawet Gazeta Wyborcza ,
"Miliardy nam znikły," 29.09.2015.
Nawet 46 mld złrocznie mogą
pozbawiać polski budżet
korporacje unikające płacenia
podatku CIT, wynika z raportu
dla Komisi Europejskiej, na
który powołuje się "Gazeta
Wyborcza" Międzynarodowe
śledztwo dziennikarskie
ujawniło, że ponad 340
międzynarodowych firm przez
lata korzystało dogodnych
umów z luksemburskim
fiskusem, które redukowały im
podatek CIT-czasem nawet
poniżej 1 proc. Odbywało się to
kosztem innych krajów UE, które traciły wpływy podatkowe, KE
zamówila raportu kilkunastu
ekspertów podatkowych, w tym prof. Dominika Gajewskiego
SGH. Ostacowali oni, że min
Polska przez takie działania- jak wynika raportu-traci rocznie
ok. 46 mld z. tj. 4 md
MESIĘCZNE! Dla porównania ok. -38 md kosztuje utrzymanie
calej armii w 2015 r. To jest
dopiero KASIORA! Natomiast
firma PwC wyszacowała, ze
okresie rządów PO-PSL straty na podatku VAT wyniosły 262 md zl. Ciekawym jest także to, że nawet marne wyniki miał wtedy :

PKN ORLEN. Zysk Orlenu za lata 2007 do 2015 tylko 2,9 md,

Za rządów PIS-26,2 md!!
No i wtedy nawet ta "biedna"
firma dostawała pomoc z
budzetu. Tylko w 2010 roku
otrzymała 906,8 mil. Dane w
raportach rocznych na stronie
UOKIK, Ciekawe jest to, że za
rządów PO wpływy do budzetu
nie rosły, a teraz b. szybko rosną i rząd ma kasę na realizacje wielu socjalnych programów ta
kasa trafia do ludzi, a nie do
złodziei wszelkiej maści
aferzystów! Dochody
budżetowe w latach 2012 r.
287 md , 2013 r. 279 md
, 2014r.-283,md, 2015r.-289 md
2016r.-314 md zł, 2017
r.-350 zł 2018 r.
380 md w 2019
400 md.,. jak to było
możliwe, że za rządów PO/PSL
wpływy do budzetu nie rosły. A
tylko ze sprzedaży majątku
wpłynęło do budżetu ponad 56
mild. Na czym polegal ten
ekonomiczny cud? Gdzie się ta
gigantyczna kasa rozpływała?
Wpływy do budżetu w 2018
roku są większe o ponad 90 mld
z w porównaniu z 2015 rokiem
kiedy to rządzili "geniusze z PO,
A w 2019 roku są wyższe 111
md. W porównaniu z 2015
rokiem, No i dlatego ten rząd
ma kasę dla ludzi. A zarządów
PO/PSL na NIC nie bylo
PINEDZY, Płace zamrożono na
8 lat wielu ludzi nie dostalo
ZADNEJ podwyżki po jakie
licho taki rząd, który prowadził
Polskę do dziadostwa
wysprzedawał majątek i
jednocześnie zadłużał na potęgę, kraj,a ludzi traktował jak niewolników i śmieci
proponując im umowy
Smieciowe wydużony wiek
emerytalny. PO może popierać
ty

Ten rząd ma kasę dla ludzi...
Zadłużając państwo o 500 miliardów

Tak to każdy głupi umie debilu

Rozdawać z pożyczonych

A teraz źródełko wyschło i trzeba zrobić loda Junkersowi żeby do wyborów dotrwa

Tak kończy się życie na kredyt

Nieudolność poprzednich rządów, zastępuje się bzdurami o zadłużeniu.
250 mld rząd PIS wzioł na swoją " klate" i uratował przedsiębiorców w pandemii przed bankructwem. Wy gnoje każde DOBRO obrócicie w zło.
Żeby nie TVP to nic byśmy nie wiedzieli. Jak wy z tego gnoju Wyborczej i TVN które niczym się nie różnią.
Rudy już by dawno wszystko wysprzedał jak bankrut. I napuszczał tu kolorowych, a Angela poklepie jak kundla



Tak wziął ze już padło 259 tys w 2022 a do końca roku padnie 400 tys

73% budżety jest wypchnięte poza kontrolę parlamentu

Dlatego zadłużają nas na potęgę

Na szczęście muszą referować co kwartał zadłużenie do Brukseli i jest ono wyższe o 300 miliardów niż to pokazywane w Polsce

I jeszcze jeden smaczek....bankrut Grecja która jest 3 x bardziej zadłużona od Polski wydaje tyle samo na obsługę długu

Tak jest odbierana polska gospodarka....

Wy piastowskie gnoje zniszczyliście ten kraj...tego szamba,które zrobili nieudacznicy kurczowo trzymający stołków nią da się posprzątać przez 10 lat


Na kolana pisiory i robiąc loda junkersowi zebrać o kasę

Bzdury. I szambo na kłamstwach
Cytować
-2 #39 Ekonom 2022-11-29 19:55
Cytuję ***** ***:
Cytuję Ekonom:
[quote name="Guest"]Ja naprawde nie moge
pojąć jak ktoś normalny, mający elementarną wiedzę nie cierpiący na skleroze może
głosować na Patologie
Obywatelską A skoro głosuje na PO to pewno najbardziej mu się wich rządach podobały liczne afery, zadłużanie kraju,
wysprzedaż majątku za kwotę
ponad 56 mld zi. I tak na nic nie było piniędzy!!! jak to możliwe?
Bo za ich rządów kradło się na
potege. O tym, że za rządów PO wyciekały ogromne kwoty
pieniędzy i wtedy rząd nie
podejmował żadnych decyzji, by ten proceder zahamować, pisala nawet Gazeta Wyborcza ,
"Miliardy nam znikły," 29.09.2015.
Nawet 46 mld złrocznie mogą
pozbawiać polski budżet
korporacje unikające płacenia
podatku CIT, wynika z raportu
dla Komisi Europejskiej, na
który powołuje się "Gazeta
Wyborcza" Międzynarodowe
śledztwo dziennikarskie
ujawniło, że ponad 340
międzynarodowych firm przez
lata korzystało dogodnych
umów z luksemburskim
fiskusem, które redukowały im
podatek CIT-czasem nawet
poniżej 1 proc. Odbywało się to
kosztem innych krajów UE, które traciły wpływy podatkowe, KE
zamówila raportu kilkunastu
ekspertów podatkowych, w tym prof. Dominika Gajewskiego
SGH. Ostacowali oni, że min
Polska przez takie działania- jak wynika raportu-traci rocznie
ok. 46 mld z. tj. 4 md
MESIĘCZNE! Dla porównania ok. -38 md kosztuje utrzymanie
calej armii w 2015 r. To jest
dopiero KASIORA! Natomiast
firma PwC wyszacowała, ze
okresie rządów PO-PSL straty na podatku VAT wyniosły 262 md zl. Ciekawym jest także to, że nawet marne wyniki miał wtedy :

PKN ORLEN. Zysk Orlenu za lata 2007 do 2015 tylko 2,9 md,

Za rządów PIS-26,2 md!!
No i wtedy nawet ta "biedna"
firma dostawała pomoc z
budzetu. Tylko w 2010 roku
otrzymała 906,8 mil. Dane w
raportach rocznych na stronie
UOKIK, Ciekawe jest to, że za
rządów PO wpływy do budzetu
nie rosły, a teraz b. szybko rosną i rząd ma kasę na realizacje wielu socjalnych programów ta
kasa trafia do ludzi, a nie do
złodziei wszelkiej maści
aferzystów! Dochody
budżetowe w latach 2012 r.
287 md , 2013 r. 279 md
, 2014r.-283,md, 2015r.-289 md
2016r.-314 md zł, 2017
r.-350 zł 2018 r.
380 md w 2019
400 md.,. jak to było
możliwe, że za rządów PO/PSL
wpływy do budzetu nie rosły. A
tylko ze sprzedaży majątku
wpłynęło do budżetu ponad 56
mild. Na czym polegal ten
ekonomiczny cud? Gdzie się ta
gigantyczna kasa rozpływała?
Wpływy do budżetu w 2018
roku są większe o ponad 90 mld
z w porównaniu z 2015 rokiem
kiedy to rządzili "geniusze z PO,
A w 2019 roku są wyższe 111
md. W porównaniu z 2015
rokiem, No i dlatego ten rząd
ma kasę dla ludzi. A zarządów
PO/PSL na NIC nie bylo
PINEDZY, Płace zamrożono na
8 lat wielu ludzi nie dostalo
ZADNEJ podwyżki po jakie
licho taki rząd, który prowadził
Polskę do dziadostwa
wysprzedawał majątek i
jednocześnie zadłużał na potęgę, kraj,a ludzi traktował jak niewolników i śmieci
proponując im umowy
Smieciowe wydużony wiek
emerytalny. PO może popierać
ty

Ten rząd ma kasę dla ludzi...
Zadłużając państwo o 500 miliardów

Tak to każdy głupi umie debilu

Rozdawać z pożyczonych

A teraz źródełko wyschło i trzeba zrobić loda Junkersowi żeby do wyborów dotrwa

Tak kończy się życie na kredyt

Nieudolność poprzednich rządów, zastępuje się bzdurami o zadłużeniu.
250 mld rząd PIS wzioł na swoją " klate" i uratował przedsiębiorców w pandemii przed bankructwem. Wy gnoje każde DOBRO obrócicie w zło.
Żeby nie TVP to nic byśmy nie wiedzieli. Jak wy z tego gnoju Wyborczej i TVN które niczym się nie różnią.
Rudy już by dawno wszystko wysprzedał jak bankrut. I napuszczał tu kolorowych, a Angela poklepie jak kundla



Tak wziął ze już padło 259 tys w 2022 a do końca roku padnie 400 tys

73% budżety jest wypchnięte poza kontrolę parlamentu

Dlatego zadłużają nas na potęgę

Na szczęście muszą referować co kwartał zadłużenie do Brukseli i jest ono wyższe o 300 miliardów niż to pokazywane w Polsce

I jeszcze jeden smaczek....bankrut Grecja która jest 3 x bardziej zadłużona od Polski wydaje tyle samo na obsługę długu

Tak jest odbierana polska gospodarka....

Wy piastowskie gnoje zniszczyliście ten kraj...tego szamba,które zrobili nieudacznicy kurczowo trzymający stołków nią da się posprzątać przez 10 lat


Na kolana pisiory i robiąc loda junkersowi zebrać o kasę
Cytować
-1 #38 ***** *** 2022-11-29 18:46
Cytuję Ekonom:
Cytuję Guest:
Ja naprawde nie moge
pojąć jak ktoś normalny, mający elementarną wiedzę nie cierpiący na skleroze może
głosować na Patologie
Obywatelską A skoro głosuje na PO to pewno najbardziej mu się wich rządach podobały liczne afery, zadłużanie kraju,
wysprzedaż majątku za kwotę
ponad 56 mld zi. I tak na nic nie było piniędzy!!! jak to możliwe?
Bo za ich rządów kradło się na
potege. O tym, że za rządów PO wyciekały ogromne kwoty
pieniędzy i wtedy rząd nie
podejmował żadnych decyzji, by ten proceder zahamować, pisala nawet Gazeta Wyborcza ,
"Miliardy nam znikły," 29.09.2015.
Nawet 46 mld złrocznie mogą
pozbawiać polski budżet
korporacje unikające płacenia
podatku CIT, wynika z raportu
dla Komisi Europejskiej, na
który powołuje się "Gazeta
Wyborcza" Międzynarodowe
śledztwo dziennikarskie
ujawniło, że ponad 340
międzynarodowych firm przez
lata korzystało dogodnych
umów z luksemburskim
fiskusem, które redukowały im
podatek CIT-czasem nawet
poniżej 1 proc. Odbywało się to
kosztem innych krajów UE, które traciły wpływy podatkowe, KE
zamówila raportu kilkunastu
ekspertów podatkowych, w tym prof. Dominika Gajewskiego
SGH. Ostacowali oni, że min
Polska przez takie działania- jak wynika raportu-traci rocznie
ok. 46 mld z. tj. 4 md
MESIĘCZNE! Dla porównania ok. -38 md kosztuje utrzymanie
calej armii w 2015 r. To jest
dopiero KASIORA! Natomiast
firma PwC wyszacowała, ze
okresie rządów PO-PSL straty na podatku VAT wyniosły 262 md zl. Ciekawym jest także to, że nawet marne wyniki miał wtedy :

PKN ORLEN. Zysk Orlenu za lata 2007 do 2015 tylko 2,9 md,

Za rządów PIS-26,2 md!!
No i wtedy nawet ta "biedna"
firma dostawała pomoc z
budzetu. Tylko w 2010 roku
otrzymała 906,8 mil. Dane w
raportach rocznych na stronie
UOKIK, Ciekawe jest to, że za
rządów PO wpływy do budzetu
nie rosły, a teraz b. szybko rosną i rząd ma kasę na realizacje wielu socjalnych programów ta
kasa trafia do ludzi, a nie do
złodziei wszelkiej maści
aferzystów! Dochody
budżetowe w latach 2012 r.
287 md , 2013 r. 279 md
, 2014r.-283,md, 2015r.-289 md
2016r.-314 md zł, 2017
r.-350 zł 2018 r.
380 md w 2019
400 md.,. jak to było
możliwe, że za rządów PO/PSL
wpływy do budzetu nie rosły. A
tylko ze sprzedaży majątku
wpłynęło do budżetu ponad 56
mild. Na czym polegal ten
ekonomiczny cud? Gdzie się ta
gigantyczna kasa rozpływała?
Wpływy do budżetu w 2018
roku są większe o ponad 90 mld
z w porównaniu z 2015 rokiem
kiedy to rządzili "geniusze z PO,
A w 2019 roku są wyższe 111
md. W porównaniu z 2015
rokiem, No i dlatego ten rząd
ma kasę dla ludzi. A zarządów
PO/PSL na NIC nie bylo
PINEDZY, Płace zamrożono na
8 lat wielu ludzi nie dostalo
ZADNEJ podwyżki po jakie
licho taki rząd, który prowadził
Polskę do dziadostwa
wysprzedawał majątek i
jednocześnie zadłużał na potęgę, kraj,a ludzi traktował jak niewolników i śmieci
proponując im umowy
Smieciowe wydużony wiek
emerytalny. PO może popierać
tylko aferzysta złodziej, bo im
się wtedy żyło doskonale, kradli i byli bezkarni..
Powyrzucali Polaków z kamienic, a chcieli sprowadzić 7 tys kolorowych



Ten rząd ma kasę dla ludzi...
Zadłużając państwo o 500 miliardów

Tak to każdy głupi umie debilu

Rozdawać z pożyczonych

A teraz źródełko wyschło i trzeba zrobić loda Junkersowi żeby do wyborów dotrwa

Tak kończy się życie na kredyt

Nieudolność poprzednich rządów, zastępuje się bzdurami o zadłużeniu.
250 mld rząd PIS wzioł na swoją " klate" i uratował przedsiębiorców w pandemii przed bankructwem. Wy gnoje każde DOBRO obrócicie w zło.
Żeby nie TVP to nic byśmy nie wiedzieli. Jak wy z tego gnoju Wyborczej i TVN które niczym się nie różnią.
Rudy już by dawno wszystko wysprzedał jak bankrut. I napuszczał tu kolorowych, a Angela poklepie jak kundla
Cytować
+4 #37 Ekonom 2022-11-29 17:59
Cytuję Guest:
Ja naprawde nie moge
pojąć jak ktoś normalny, mający elementarną wiedzę nie cierpiący na skleroze może
głosować na Patologie
Obywatelską A skoro głosuje na PO to pewno najbardziej mu się wich rządach podobały liczne afery, zadłużanie kraju,
wysprzedaż majątku za kwotę
ponad 56 mld zi. I tak na nic nie było piniędzy!!! jak to możliwe?
Bo za ich rządów kradło się na
potege. O tym, że za rządów PO wyciekały ogromne kwoty
pieniędzy i wtedy rząd nie
podejmował żadnych decyzji, by ten proceder zahamować, pisala nawet Gazeta Wyborcza ,
"Miliardy nam znikły," 29.09.2015.
Nawet 46 mld złrocznie mogą
pozbawiać polski budżet
korporacje unikające płacenia
podatku CIT, wynika z raportu
dla Komisi Europejskiej, na
który powołuje się "Gazeta
Wyborcza" Międzynarodowe
śledztwo dziennikarskie
ujawniło, że ponad 340
międzynarodowych firm przez
lata korzystało dogodnych
umów z luksemburskim
fiskusem, które redukowały im
podatek CIT-czasem nawet
poniżej 1 proc. Odbywało się to
kosztem innych krajów UE, które traciły wpływy podatkowe, KE
zamówila raportu kilkunastu
ekspertów podatkowych, w tym prof. Dominika Gajewskiego
SGH. Ostacowali oni, że min
Polska przez takie działania- jak wynika raportu-traci rocznie
ok. 46 mld z. tj. 4 md
MESIĘCZNE! Dla porównania ok. -38 md kosztuje utrzymanie
calej armii w 2015 r. To jest
dopiero KASIORA! Natomiast
firma PwC wyszacowała, ze
okresie rządów PO-PSL straty na podatku VAT wyniosły 262 md zl. Ciekawym jest także to, że nawet marne wyniki miał wtedy :

PKN ORLEN. Zysk Orlenu za lata 2007 do 2015 tylko 2,9 md,

Za rządów PIS-26,2 md!!
No i wtedy nawet ta "biedna"
firma dostawała pomoc z
budzetu. Tylko w 2010 roku
otrzymała 906,8 mil. Dane w
raportach rocznych na stronie
UOKIK, Ciekawe jest to, że za
rządów PO wpływy do budzetu
nie rosły, a teraz b. szybko rosną i rząd ma kasę na realizacje wielu socjalnych programów ta
kasa trafia do ludzi, a nie do
złodziei wszelkiej maści
aferzystów! Dochody
budżetowe w latach 2012 r.
287 md , 2013 r. 279 md
, 2014r.-283,md, 2015r.-289 md
2016r.-314 md zł, 2017
r.-350 zł 2018 r.
380 md w 2019
400 md.,. jak to było
możliwe, że za rządów PO/PSL
wpływy do budzetu nie rosły. A
tylko ze sprzedaży majątku
wpłynęło do budżetu ponad 56
mild. Na czym polegal ten
ekonomiczny cud? Gdzie się ta
gigantyczna kasa rozpływała?
Wpływy do budżetu w 2018
roku są większe o ponad 90 mld
z w porównaniu z 2015 rokiem
kiedy to rządzili "geniusze z PO,
A w 2019 roku są wyższe 111
md. W porównaniu z 2015
rokiem, No i dlatego ten rząd
ma kasę dla ludzi. A zarządów
PO/PSL na NIC nie bylo
PINEDZY, Płace zamrożono na
8 lat wielu ludzi nie dostalo
ZADNEJ podwyżki po jakie
licho taki rząd, który prowadził
Polskę do dziadostwa
wysprzedawał majątek i
jednocześnie zadłużał na potęgę, kraj,a ludzi traktował jak niewolników i śmieci
proponując im umowy
Smieciowe wydużony wiek
emerytalny. PO może popierać
tylko aferzysta złodziej, bo im
się wtedy żyło doskonale, kradli i byli bezkarni..
Powyrzucali Polaków z kamienic, a chcieli sprowadzić 7 tys kolorowych



Ten rząd ma kasę dla ludzi...
Zadłużając państwo o 500 miliardów

Tak to każdy głupi umie debilu

Rozdawać z pożyczonych

A teraz źródełko wyschło i trzeba zrobić loda Junkersowi żeby do wyborów dotrwa

Tak kończy się życie na kredyt
Cytować
+2 #36 Ekonom 2022-11-29 17:57
Cytuję Guest:
Ja naprawde nie moge
pojąć jak ktoś normalny, mający elementarną wiedzę nie cierpiący na skleroze może
głosować na Patologie
Obywatelską A skoro głosuje na PO to pewno najbardziej mu się wich rządach podobały liczne afery, zadłużanie kraju,
wysprzedaż majątku za kwotę
ponad 56 mld zi. I tak na nic nie było piniędzy!!! jak to możliwe?
Bo za ich rządów kradło się na
potege. O tym, że za rządów PO wyciekały ogromne kwoty
pieniędzy i wtedy rząd nie
podejmował żadnych decyzji, by ten proceder zahamować, pisala nawet Gazeta Wyborcza ,
"Miliardy nam znikły," 29.09.2015.
Nawet 46 mld złrocznie mogą
pozbawiać polski budżet
korporacje unikające płacenia
podatku CIT, wynika z raportu
dla Komisi Europejskiej, na
który powołuje się "Gazeta
Wyborcza" Międzynarodowe
śledztwo dziennikarskie
ujawniło, że ponad 340
międzynarodowych firm przez
lata korzystało dogodnych
umów z luksemburskim
fiskusem, które redukowały im
podatek CIT-czasem nawet
poniżej 1 proc. Odbywało się to
kosztem innych krajów UE, które traciły wpływy podatkowe, KE
zamówila raportu kilkunastu
ekspertów podatkowych, w tym prof. Dominika Gajewskiego
SGH. Ostacowali oni, że min
Polska przez takie działania- jak wynika raportu-traci rocznie
ok. 46 mld z. tj. 4 md
MESIĘCZNE! Dla porównania ok. -38 md kosztuje utrzymanie
calej armii w 2015 r. To jest
dopiero KASIORA! Natomiast
firma PwC wyszacowała, ze
okresie rządów PO-PSL straty na podatku VAT wyniosły 262 md zl. Ciekawym jest także to, że nawet marne wyniki miał wtedy :

PKN ORLEN. Zysk Orlenu za lata 2007 do 2015 tylko 2,9 md,

Za rządów PIS-26,2 md!!
No i wtedy nawet ta "biedna"
firma dostawała pomoc z
budzetu. Tylko w 2010 roku
otrzymała 906,8 mil. Dane w
raportach rocznych na stronie
UOKIK, Ciekawe jest to, że za
rządów PO wpływy do budzetu
nie rosły, a teraz b. szybko rosną i rząd ma kasę na realizacje wielu socjalnych programów ta
kasa trafia do ludzi, a nie do
złodziei wszelkiej maści
aferzystów! Dochody
budżetowe w latach 2012 r.
287 md , 2013 r. 279 md
, 2014r.-283,md, 2015r.-289 md
2016r.-314 md zł, 2017
r.-350 zł 2018 r.
380 md w 2019
400 md.,. jak to było
możliwe, że za rządów PO/PSL
wpływy do budzetu nie rosły. A
tylko ze sprzedaży majątku
wpłynęło do budżetu ponad 56
mild. Na czym polegal ten
ekonomiczny cud? Gdzie się ta
gigantyczna kasa rozpływała?
Wpływy do budżetu w 2018
roku są większe o ponad 90 mld
z w porównaniu z 2015 rokiem
kiedy to rządzili "geniusze z PO,
A w 2019 roku są wyższe 111
md. W porównaniu z 2015
rokiem, No i dlatego ten rząd
ma kasę dla ludzi. A zarządów
PO/PSL na NIC nie bylo
PINEDZY, Płace zamrożono na
8 lat wielu ludzi nie dostalo
ZADNEJ podwyżki po jakie
licho taki rząd, który prowadził
Polskę do dziadostwa
wysprzedawał majątek i
jednocześnie zadłużał na potęgę, kraj,a ludzi traktował jak niewolników i śmieci
proponując im umowy
Smieciowe wydużony wiek
emerytalny. PO może popierać
tylko aferzysta złodziej, bo im
się wtedy żyło doskonale, kradli i byli bezkarni..
Powyrzucali Polaków z kamienic, a chcieli sprowadzić 7 tys kolorowych


Penisie doczytaj kiedy zostały kupione Możejki,a potem ile kosztował pożar w tej rafinerii


Przy takiej inflacji wysokie wpływy do budżetu to żaden cud gamoniu
Cytować
-7 #35 Guest 2022-11-29 16:10
Ja naprawde nie moge
pojąć jak ktoś normalny, mający elementarną wiedzę nie cierpiący na skleroze może
głosować na Patologie
Obywatelską A skoro głosuje na PO to pewno najbardziej mu się wich rządach podobały liczne afery, zadłużanie kraju,
wysprzedaż majątku za kwotę
ponad 56 mld zi. I tak na nic nie było piniędzy!!! jak to możliwe?
Bo za ich rządów kradło się na
potege. O tym, że za rządów PO wyciekały ogromne kwoty
pieniędzy i wtedy rząd nie
podejmował żadnych decyzji, by ten proceder zahamować, pisala nawet Gazeta Wyborcza ,
"Miliardy nam znikły," 29.09.2015.
Nawet 46 mld złrocznie mogą
pozbawiać polski budżet
korporacje unikające płacenia
podatku CIT, wynika z raportu
dla Komisi Europejskiej, na
który powołuje się "Gazeta
Wyborcza" Międzynarodowe
śledztwo dziennikarskie
ujawniło, że ponad 340
międzynarodowych firm przez
lata korzystało dogodnych
umów z luksemburskim
fiskusem, które redukowały im
podatek CIT-czasem nawet
poniżej 1 proc. Odbywało się to
kosztem innych krajów UE, które traciły wpływy podatkowe, KE
zamówila raportu kilkunastu
ekspertów podatkowych, w tym prof. Dominika Gajewskiego
SGH. Ostacowali oni, że min
Polska przez takie działania- jak wynika raportu-traci rocznie
ok. 46 mld z. tj. 4 md
MESIĘCZNE! Dla porównania ok. -38 md kosztuje utrzymanie
calej armii w 2015 r. To jest
dopiero KASIORA! Natomiast
firma PwC wyszacowała, ze
okresie rządów PO-PSL straty na podatku VAT wyniosły 262 md zl. Ciekawym jest także to, że nawet marne wyniki miał wtedy :

PKN ORLEN. Zysk Orlenu za lata 2007 do 2015 tylko 2,9 md,

Za rządów PIS-26,2 md!!
No i wtedy nawet ta "biedna"
firma dostawała pomoc z
budzetu. Tylko w 2010 roku
otrzymała 906,8 mil. Dane w
raportach rocznych na stronie
UOKIK, Ciekawe jest to, że za
rządów PO wpływy do budzetu
nie rosły, a teraz b. szybko rosną i rząd ma kasę na realizacje wielu socjalnych programów ta
kasa trafia do ludzi, a nie do
złodziei wszelkiej maści
aferzystów! Dochody
budżetowe w latach 2012 r.
287 md , 2013 r. 279 md
, 2014r.-283,md, 2015r.-289 md
2016r.-314 md zł, 2017
r.-350 zł 2018 r.
380 md w 2019
400 md.,. jak to było
możliwe, że za rządów PO/PSL
wpływy do budzetu nie rosły. A
tylko ze sprzedaży majątku
wpłynęło do budżetu ponad 56
mild. Na czym polegal ten
ekonomiczny cud? Gdzie się ta
gigantyczna kasa rozpływała?
Wpływy do budżetu w 2018
roku są większe o ponad 90 mld
z w porównaniu z 2015 rokiem
kiedy to rządzili "geniusze z PO,
A w 2019 roku są wyższe 111
md. W porównaniu z 2015
rokiem, No i dlatego ten rząd
ma kasę dla ludzi. A zarządów
PO/PSL na NIC nie bylo
PINEDZY, Płace zamrożono na
8 lat wielu ludzi nie dostalo
ZADNEJ podwyżki po jakie
licho taki rząd, który prowadził
Polskę do dziadostwa
wysprzedawał majątek i
jednocześnie zadłużał na potęgę, kraj,a ludzi traktował jak niewolników i śmieci
proponując im umowy
Smieciowe wydużony wiek
emerytalny. PO może popierać
tylko aferzysta złodziej, bo im
się wtedy żyło doskonale, kradli i byli bezkarni..
Powyrzucali Polaków z kamienic, a chcieli sprowadzić 7 tys kolorowych
Cytować
-4 #34 ***** *** 2022-11-29 16:02
Cytuję Ekonom:
Cytuję ***** ***:
Cytuję Guest:
Niech mnie ktoś oświeci, to ile my Polacy mamy na dniach przekazać milionów( i właśnie milionów czego, dolarów, euro, czy złotówek?), po to by mógł ,,ruszyć" eksport ukraińskiego zboża? Według różnych szacunków w Polsce żyje nawet 3 miliony osób w ubustwie, lub zagrożonych ubustwem; jak, to się ma do w/w pomocy?

Ciemny głąbie !!
Włącz polskie media.
Te pieniadze mają być ze skonfiskowanych aktywów zagranicznych ruskich OLIGARCHÓW.
Zaślepione capy tvn.!!



Sędzia Tuleya przywrócony do pracy

PiSS już przyklęka na jedno kolano ...gałka Junkers czeka na pokerkę bo kasa się skończyła

Jeszcze 2 tyg i będzie w pełni obrobiona i sos połknięty

Brawo piss...brawo Mateusz i Jarosław

Tuleja wypuscił mafioze i dał mu odskodowanie za to że za często w więzieniu właczali światło. Równie dobrze może następnego wypuścić albo wynagrodzić za brak papieru toaletowego. Pis nie służy przestępcom.
PO to partia złodziei i przestępców, a Tuleja jest ich Patologi Obywatelskiej sługą.
PO ma 95 %poparcia w więzieniach. Dane są dostępne.
Polak wie co śmierdzi.
A ty głupek nawet nie rozumiesz jak fundusz odbudowy może być wydany. Na pewno nie na partję. I tak zdrajcy bedą na marginesie wyborczym
Cytować
+2 #33 Ekonom 2022-11-29 14:54
Cytuję ***** ***:
Cytuję Guest:
Niech mnie ktoś oświeci, to ile my Polacy mamy na dniach przekazać milionów( i właśnie milionów czego, dolarów, euro, czy złotówek?), po to by mógł ,,ruszyć" eksport ukraińskiego zboża? Według różnych szacunków w Polsce żyje nawet 3 miliony osób w ubustwie, lub zagrożonych ubustwem; jak, to się ma do w/w pomocy?

Ciemny głąbie !!
Włącz polskie media.
Te pieniadze mają być ze skonfiskowanych aktywów zagranicznych ruskich OLIGARCHÓW.
Zaślepione capy tvn.!!



Sędzia Tuleya przywrócony do pracy

PiSS już przyklęka na jedno kolano ...gałka Junkers czeka na pokerkę bo kasa się skończyła

Jeszcze 2 tyg i będzie w pełni obrobiona i sos połknięty

Brawo piss...brawo Mateusz i Jarosław
Cytować
+3 #32 Ekonom 2022-11-29 14:39
Cytuję ***** ***:
Cytuję Guest:
Niech mnie ktoś oświeci, to ile my Polacy mamy na dniach przekazać milionów( i właśnie milionów czego, dolarów, euro, czy złotówek?), po to by mógł ,,ruszyć" eksport ukraińskiego zboża? Według różnych szacunków w Polsce żyje nawet 3 miliony osób w ubustwie, lub zagrożonych ubustwem; jak, to się ma do w/w pomocy?

Ciemny głąbie !!
Włącz polskie media.
Te pieniadze mają być ze skonfiskowanych aktywów zagranicznych ruskich OLIGARCHÓW.
Zaślepione capy tvn.!!



Niech skonfiskuja majątki pisowskich oligarchów co podobrabiali się w spółkach skarbu państwa i sponsorują innym pisowcom kampanie wyborcze

Pissowska demokracja hehe
Cytować
+2 #31 Ekonom 2022-11-28 22:11
Cytuję ***** ***:
Cytuję Guest:
Niech mnie ktoś oświeci, to ile my Polacy mamy na dniach przekazać milionów( i właśnie milionów czego, dolarów, euro, czy złotówek?), po to by mógł ,,ruszyć" eksport ukraińskiego zboża? Według różnych szacunków w Polsce żyje nawet 3 miliony osób w ubustwie, lub zagrożonych ubustwem; jak, to się ma do w/w pomocy?

Ciemny głąbie !!
Włącz polskie media.
Te pieniadze mają być ze skonfiskowanych aktywów zagranicznych ruskich OLIGARCHÓW.
Zaślepione capy tvn.!!



Tak jest

W kurwizji sama prawda i sukcesy

Tylko ludzie tego nie potrafią dostrzec
Cytować
-5 #30 ***** *** 2022-11-28 14:08
Cytuję Guest:
Niech mnie ktoś oświeci, to ile my Polacy mamy na dniach przekazać milionów( i właśnie milionów czego, dolarów, euro, czy złotówek?), po to by mógł ,,ruszyć" eksport ukraińskiego zboża? Według różnych szacunków w Polsce żyje nawet 3 miliony osób w ubustwie, lub zagrożonych ubustwem; jak, to się ma do w/w pomocy?

Ciemny głąbie !!
Włącz polskie media.
Te pieniadze mają być ze skonfiskowanych aktywów zagranicznych ruskich OLIGARCHÓW.
Zaślepione capy tvn.!!
Cytować
+5 #29 Ekonom 2022-11-28 11:20
Cytuję Guest:
Niech mnie ktoś oświeci, to ile my Polacy mamy na dniach przekazać milionów( i właśnie milionów czego, dolarów, euro, czy złotówek?), po to by mógł ,,ruszyć" eksport ukraińskiego zboża? Według różnych szacunków w Polsce żyje nawet 3 miliony osób w ubustwie, lub zagrożonych ubustwem; jak, to się ma do w/w pomocy?



Przecież ten pissowki gamoń wkleja tu cały czas sukcesy prawicy

Nie widzisz jak jest wspaniałe???

Stać nas bo mamy super gospodarkę
Cytować
+5 #28 Ekonom 2022-11-27 21:48
Cytuję Guest:
Niech mnie ktoś oświeci, to ile my Polacy mamy na dniach przekazać milionów( i właśnie milionów czego, dolarów, euro, czy złotówek?), po to by mógł ,,ruszyć" eksport ukraińskiego zboża? Według różnych szacunków w Polsce żyje nawet 3 miliony osób w ubustwie, lub zagrożonych ubustwem; jak, to się ma do w/w pomocy?



Stać nas...prezes NBP powiedział,że mamy tyle pieniędzy,że możemy jeszcze pożyczyc każdemu kto na chce

Ukraina jest ważniejsza od polski
Wystarczy spytać Jarosława I zoliborskiego
Cytować
+5 #27 Guest 2022-11-27 18:45
Niech mnie ktoś oświeci, to ile my Polacy mamy na dniach przekazać milionów( i właśnie milionów czego, dolarów, euro, czy złotówek?), po to by mógł ,,ruszyć" eksport ukraińskiego zboża? Według różnych szacunków w Polsce żyje nawet 3 miliony osób w ubustwie, lub zagrożonych ubustwem; jak, to się ma do w/w pomocy?
Cytować
+6 #26 8 gwiazdek 2022-11-26 18:42
Cytuję Guest:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Guest:
ZJEDNOCZONA PRAWICA SUKCESY:
Wysoki wzrost gospodarczy, 2 miejsce w europie, gazopot
który był pomysłem Lecha Kaczyńskiego, wzrost wpływów z VAT o conajmniej 42 % do czasu pandemi, wymuszenie na Gazpromie zwrotu 6,5 mld za zawyżone ceny gazu, załatwienie dostaw gazu z USA, zniesienie wiz USA, wybudowanie Baltic Pipe, powołanie WOT, umowa na samoloty F 35, 500 +, 300+, 13 emerytura, darmowe leki dla seniorów 75+ , obniżka podatku do 17 %, wzrost dochodów budżetowych z 289 mld w roku 2015 do 401 mld w roku 2019, wejście do grona państw wysoko rozwinętych, najniższe bezrobocie w historii, przejście epidemii z mniejszą śmiertelnością niż w wielu bogatszych krajach UE, 10 razy większy zysk Orlenu za rządów PIS, wiele obniżek podatku VAT, na wiele dziedzin, mały ZUS dla małych firm, całkowite zwolnienie z podatku dochodowego, młodych do 26 roku życia, obniżka akcyzy na prąd, obniżka podatku CIT dla małych i średnich przedsiębiorstw do15%, a następnie do 9%, obniżka VAT na cytrusy, obniżka VAT na pieczywo i ciastka wszelkiego rodzaju, obniżka VAT na książki, ponad 2 krotne podniesienie kwoty wolnej od podatku z 3600 do ponad 8000 zł, obniżenie VAT na domową instalację fotowoltaiczne, konstytucja dla biznesu, samoloty dla VIP-ów, zniesienie podatku od spadków i darowizn, becikowe, dzierżawa wieczysta we własność, największy wzrost płac i powroty z emigracji, powołanie CBA, zmniejszenie długu publicznego do PKB do czasu epidemii, i wiele innych które tu nie chce dłużej wymieniać.
Wszystko to jest zamazywane przez opozycję. Bo defakto to jest ich porażką, bo nawet połowy tego nie zrobili, a ludzie musieli uciekać za granicę, żeby więcej zarobić i lepiej żyć.



Baltic pipe nie ma gazu
F35 ma tyle błędów krytycznych,że nigdy nie osiągnie pełnej sprawności bojowej co powiedzieli generałowie w USA
Wpływy z VAT przy takiej inflacjito żaden sukces...
Zysk orlenu jest drenażem kieszeni społeczeństwa...

Obniżka podatków+ podwyżka składki zdrowotnej do 9%


Żadne to sukcesy.....zwykła propaganda nie mająca nic wspólnego z prawdą


Tylko skurwizji takie rewelacje

Rozumiem że " szklana kula" wróżki ci to powiedziała? Che. Che.
Od tvp nikt nie umarł.
Che...

A ja ci powiem jak kiedyś przez przypadek przełączyłem na TVP info i natknąłem się na program w tyłku wizji to takich dostałem odruchów wymiotnych,że mało co nie umarłem
Cytować
+3 #25 Ekonom 2022-11-26 18:26
Cytuję zenek:
Cytuję Ja:
Cytuję zenek:
Tak, my zmniejszymy, a ktoś inny wejdzie na nasze miejsce.....:))

Bez cla przez ukre dojedzie

Dlatego musimy jeszcze więcej sadzić.... zadusimy wszystkich naszych konkurentów !



Od dawna o tym mówię
Jest za mało i inni weszli na nasze miejsce dlatego ceny kiepskie
Cytować
+4 #24 Ekonom 2022-11-26 18:22
Cytuję ***** ***t:
Od lewackich mediów, ludzie dostają pierdolca. Jak przemawia Duda to kwiczą i przeklinają, jak boby z marginesu społecznego. Porobili bojówki zawodowych kwików. Te same twarze



Jedyny kwik i mlaskanie słychać z obozu piss

Przygotowuje się do robienia laski Junkersowi
Cytować
+5 #23 Ekonom 2022-11-26 18:21
Cytuję ***** ***t:
Spadam z tąd. Po co się paprać polityką



Codziennie w sklepie obserwuje sukcesy piss

Mleko 5 zł
Masło 10
Filet z kurczaka 25
Cukier 5
......

Olej napędowy 7,7


Same sukcesy

Jedyne spełnione obietnice to

PANSTWO W RUINIE I
ZA MISKĘ RYŻU
Cytować
+6 #22 8 gwiazdek 2022-11-26 16:27
Cytuję ***** ***t:
Od lewackich mediów, ludzie dostają pierdolca. Jak przemawia Duda to kwiczą i przeklinają, jak boby z marginesu społecznego. Porobili bojówki zawodowych kwików. Te same twarze

A ja lubię oglądać Dudę jak przemawia i robi te swoje śmieszne minki można się trochę pośmiać w tych trudnych czasach Jego coś łączy z Zełenskim tamten jest komikiem,a nasz robi za komika
Cytować
+3 #21 8 gwiazdek 2022-11-26 16:21
Cytuję ***** ***t:
Spadam z tąd. Po co się paprać polityką

Masz rację,lepiej pooglądać telewizję katolicką tam nie ma żadnej polityki
Cytować
+7 #20 8 gwiazdek 2022-11-26 16:19
Cytuję Guest:
ZJEDNOCZONA PRAWICA SUKCESY:
Wysoki wzrost gospodarczy, 2 miejsce w europie, gazopot
który był pomysłem Lecha Kaczyńskiego, wzrost wpływów z VAT o conajmniej 42 % do czasu pandemi, wymuszenie na Gazpromie zwrotu 6,5 mld za zawyżone ceny gazu, załatwienie dostaw gazu z USA, zniesienie wiz USA, wybudowanie Baltic Pipe, powołanie WOT, umowa na samoloty F 35, 500 +, 300+, 13 emerytura, darmowe leki dla seniorów 75+ , obniżka podatku do 17 %, wzrost dochodów budżetowych z 289 mld w roku 2015 do 401 mld w roku 2019, wejście do grona państw wysoko rozwinętych, najniższe bezrobocie w historii, przejście epidemii z mniejszą śmiertelnością niż w wielu bogatszych krajach UE, 10 razy większy zysk Orlenu za rządów PIS, wiele obniżek podatku VAT, na wiele dziedzin, mały ZUS dla małych firm, całkowite zwolnienie z podatku dochodowego, młodych do 26 roku życia, obniżka akcyzy na prąd, obniżka podatku CIT dla małych i średnich przedsiębiorstw do15%, a następnie do 9%, obniżka VAT na cytrusy, obniżka VAT na pieczywo i ciastka wszelkiego rodzaju, obniżka VAT na książki, ponad 2 krotne podniesienie kwoty wolnej od podatku z 3600 do ponad 8000 zł, obniżenie VAT na domową instalację fotowoltaiczne, konstytucja dla biznesu, samoloty dla VIP-ów, zniesienie podatku od spadków i darowizn, becikowe, dzierżawa wieczysta we własność, największy wzrost płac i powroty z emigracji, powołanie CBA, zmniejszenie długu publicznego do PKB do czasu epidemii, i wiele innych które tu nie chce dłużej wymieniać.
Wszystko to jest zamazywane przez opozycję. Bo defakto to jest ich porażką, bo nawet połowy tego nie zrobili, a ludzie musieli uciekać za granicę, żeby więcej zarobić i lepiej żyć.

Fajnie,że napisałeś o tych sukcesach PiSu,nawet nie wiedziałem,że jakieś ma bo w życiu codziennym to tego nie widać
Cytować
-5 #19 ***** ***t 2022-11-26 15:37
Spadam z tąd. Po co się paprać polityką
Cytować
-5 #18 ***** ***t 2022-11-26 15:35
Od lewackich mediów, ludzie dostają pierdolca. Jak przemawia Duda to kwiczą i przeklinają, jak boby z marginesu społecznego. Porobili bojówki zawodowych kwików. Te same twarze
Cytować
-4 #17 Guest 2022-11-26 15:21
Cytuję Ekonom:
Cytuję Guest:
ZJEDNOCZONA PRAWICA SUKCESY:
Wysoki wzrost gospodarczy, 2 miejsce w europie, gazopot
który był pomysłem Lecha Kaczyńskiego, wzrost wpływów z VAT o conajmniej 42 % do czasu pandemi, wymuszenie na Gazpromie zwrotu 6,5 mld za zawyżone ceny gazu, załatwienie dostaw gazu z USA, zniesienie wiz USA, wybudowanie Baltic Pipe, powołanie WOT, umowa na samoloty F 35, 500 +, 300+, 13 emerytura, darmowe leki dla seniorów 75+ , obniżka podatku do 17 %, wzrost dochodów budżetowych z 289 mld w roku 2015 do 401 mld w roku 2019, wejście do grona państw wysoko rozwinętych, najniższe bezrobocie w historii, przejście epidemii z mniejszą śmiertelnością niż w wielu bogatszych krajach UE, 10 razy większy zysk Orlenu za rządów PIS, wiele obniżek podatku VAT, na wiele dziedzin, mały ZUS dla małych firm, całkowite zwolnienie z podatku dochodowego, młodych do 26 roku życia, obniżka akcyzy na prąd, obniżka podatku CIT dla małych i średnich przedsiębiorstw do15%, a następnie do 9%, obniżka VAT na cytrusy, obniżka VAT na pieczywo i ciastka wszelkiego rodzaju, obniżka VAT na książki, ponad 2 krotne podniesienie kwoty wolnej od podatku z 3600 do ponad 8000 zł, obniżenie VAT na domową instalację fotowoltaiczne, konstytucja dla biznesu, samoloty dla VIP-ów, zniesienie podatku od spadków i darowizn, becikowe, dzierżawa wieczysta we własność, największy wzrost płac i powroty z emigracji, powołanie CBA, zmniejszenie długu publicznego do PKB do czasu epidemii, i wiele innych które tu nie chce dłużej wymieniać.
Wszystko to jest zamazywane przez opozycję. Bo defakto to jest ich porażką, bo nawet połowy tego nie zrobili, a ludzie musieli uciekać za granicę, żeby więcej zarobić i lepiej żyć.



Baltic pipe nie ma gazu
F35 ma tyle błędów krytycznych,że nigdy nie osiągnie pełnej sprawności bojowej co powiedzieli generałowie w USA
Wpływy z VAT przy takiej inflacjito żaden sukces...
Zysk orlenu jest drenażem kieszeni społeczeństwa...

Obniżka podatków+ podwyżka składki zdrowotnej do 9%


Żadne to sukcesy.....zwykła propaganda nie mająca nic wspólnego z prawdą


Tylko skurwizji takie rewelacje

Rozumiem że " szklana kula" wróżki ci to powiedziała? Che. Che.
Od tvp nikt nie umarł.
Che...
Cytować
+2 #16 Ekonom 2022-11-26 15:04
Cytuję Guest:
ZJEDNOCZONA PRAWICA SUKCESY:
Wysoki wzrost gospodarczy, 2 miejsce w europie, gazopot
który był pomysłem Lecha Kaczyńskiego, wzrost wpływów z VAT o conajmniej 42 % do czasu pandemi, wymuszenie na Gazpromie zwrotu 6,5 mld za zawyżone ceny gazu, załatwienie dostaw gazu z USA, zniesienie wiz USA, wybudowanie Baltic Pipe, powołanie WOT, umowa na samoloty F 35, 500 +, 300+, 13 emerytura, darmowe leki dla seniorów 75+ , obniżka podatku do 17 %, wzrost dochodów budżetowych z 289 mld w roku 2015 do 401 mld w roku 2019, wejście do grona państw wysoko rozwinętych, najniższe bezrobocie w historii, przejście epidemii z mniejszą śmiertelnością niż w wielu bogatszych krajach UE, 10 razy większy zysk Orlenu za rządów PIS, wiele obniżek podatku VAT, na wiele dziedzin, mały ZUS dla małych firm, całkowite zwolnienie z podatku dochodowego, młodych do 26 roku życia, obniżka akcyzy na prąd, obniżka podatku CIT dla małych i średnich przedsiębiorstw do15%, a następnie do 9%, obniżka VAT na cytrusy, obniżka VAT na pieczywo i ciastka wszelkiego rodzaju, obniżka VAT na książki, ponad 2 krotne podniesienie kwoty wolnej od podatku z 3600 do ponad 8000 zł, obniżenie VAT na domową instalację fotowoltaiczne, konstytucja dla biznesu, samoloty dla VIP-ów, zniesienie podatku od spadków i darowizn, becikowe, dzierżawa wieczysta we własność, największy wzrost płac i powroty z emigracji, powołanie CBA, zmniejszenie długu publicznego do PKB do czasu epidemii, i wiele innych które tu nie chce dłużej wymieniać.
Wszystko to jest zamazywane przez opozycję. Bo defakto to jest ich porażką, bo nawet połowy tego nie zrobili, a ludzie musieli uciekać za granicę, żeby więcej zarobić i lepiej żyć.



Baltic pipe nie ma gazu
F35 ma tyle błędów krytycznych,że nigdy nie osiągnie pełnej sprawności bojowej co powiedzieli generałowie w USA
Wpływy z VAT przy takiej inflacjito żaden sukces...
Zysk orlenu jest drenażem kieszeni społeczeństwa...

Obniżka podatków+ podwyżka składki zdrowotnej do 9%


Żadne to sukcesy.....zwykła propaganda nie mająca nic wspólnego z prawdą


Tylko skurwizji takie rewelacje
Cytować
+4 #15 Guest 2022-11-26 14:57
Teraz mecz. 2- 0 dla Polaków.
Cytować
-5 #14 Guest 2022-11-26 14:30
ZJEDNOCZONA PRAWICA SUKCESY:
Wysoki wzrost gospodarczy, 2 miejsce w europie, gazopot
który był pomysłem Lecha Kaczyńskiego, wzrost wpływów z VAT o conajmniej 42 % do czasu pandemi, wymuszenie na Gazpromie zwrotu 6,5 mld za zawyżone ceny gazu, załatwienie dostaw gazu z USA, zniesienie wiz USA, wybudowanie Baltic Pipe, powołanie WOT, umowa na samoloty F 35, 500 +, 300+, 13 emerytura, darmowe leki dla seniorów 75+ , obniżka podatku do 17 %, wzrost dochodów budżetowych z 289 mld w roku 2015 do 401 mld w roku 2019, wejście do grona państw wysoko rozwinętych, najniższe bezrobocie w historii, przejście epidemii z mniejszą śmiertelnością niż w wielu bogatszych krajach UE, 10 razy większy zysk Orlenu za rządów PIS, wiele obniżek podatku VAT, na wiele dziedzin, mały ZUS dla małych firm, całkowite zwolnienie z podatku dochodowego, młodych do 26 roku życia, obniżka akcyzy na prąd, obniżka podatku CIT dla małych i średnich przedsiębiorstw do15%, a następnie do 9%, obniżka VAT na cytrusy, obniżka VAT na pieczywo i ciastka wszelkiego rodzaju, obniżka VAT na książki, ponad 2 krotne podniesienie kwoty wolnej od podatku z 3600 do ponad 8000 zł, obniżenie VAT na domową instalację fotowoltaiczne, konstytucja dla biznesu, samoloty dla VIP-ów, zniesienie podatku od spadków i darowizn, becikowe, dzierżawa wieczysta we własność, największy wzrost płac i powroty z emigracji, powołanie CBA, zmniejszenie długu publicznego do PKB do czasu epidemii, i wiele innych które tu nie chce dłużej wymieniać.
Wszystko to jest zamazywane przez opozycję. Bo defakto to jest ich porażką, bo nawet połowy tego nie zrobili, a ludzie musieli uciekać za granicę, żeby więcej zarobić i lepiej żyć.
Cytować
-8 #13 Guest 2022-11-26 14:23
Cytuję bolek:
Cytuję ABC:
Cytuję Leon:
Cytuję zenek:
Tak, my zmniejszymy, a ktoś inny wejdzie na nasze miejsce.....:))

Przecież po to są(były SAPARDY)wszelakie subwencje z" jedynej kochanej"Jewropejskiej Junji.Najpierw 'niby dać"a potem ujeb...ć

Brawo Ty!!. Leon.
Niewola za rzekomą kase, i głupie pomysły.



Komuniści z piss mają mądre


Ostrołęka,mierzeja,maseczki,koperty, drukowanie kasy,wyprowadzanie miliardów poza budżet....cała masa mądrych pomysłów dzięki którym wszystko się wali i brakuje kasy

Zostało tylko przyklęknięcie i obrobienie gały junkersowi bo kasy nie ma

Do dzieła pisiory

Rudy pozwolił kraść i swoją nieudolność wymyślił drukowaniem pieniedzy, kłamca.

ZJEDNOCZONA PRAWICA SUKCESY:
Wysoki wzrost gospodarczy, 2 miejsce w europie, gazoport któ
który był pomysłem Lecha Kaczyńskiego, wzrost wpływów z VAT o conajmniej 42 % do czasu pandemi, wymuszenie na Gazpromie zwrotu 6,5 mld za zawyżone ceny gazu, załatwienie dostaw gazu z USA, zniesienie wiz USA, wybudowanie Baltic Pipe, powołanie WOT, umowa na samoloty F 35, 500 +, 300+, 13 emerytura, darmowe leki dla seniorów 75+ , obniżka podatku do 17 %, wzrost dochodów budżetowych z 289 mld w roku 2015 do 401 mld w roku 2019, wejście do grona państw wysoko rozwinętych, najniższe bezrobocie w historii, przejście epidemii z mniejszą śmiertelnością niż w wielu bogatszych krajach UE, 10 razy większy zysk Orlenu za rządów PIS, wiele obniżek podatku VAT, na wiele dziedzin, mały ZUS dla małych firm, całkowite zwolnienie z podatku dochodowego, młodych do 26 roku życia, obniżka akcyzy na prąd, obniżka podatku CIT dla małych i średnich przedsiębiorstw do15%, a następnie do 9%, obniżka VAT na cytrusy, obniżka VAT na pieczywo i ciastka wszelkiego rodzaju, obniżka VAT na książki, ponad 2 krotne podniesienie kwoty wolnej od podatku z 3600 do ponad 8000 zł, obniżenie VAT na domową instalację fotowoltaiczne, konstytucja dla biznesu, samoloty dla VIP-ów, zniesienie podatku od spadków i darowizn, becikowe, dzierżawa wieczysta we własność, największy wzrost płac i powroty z emigracji, powołanie CBA, zmniejszenie długu publicznego do PKB do czasu epidemii, i wiele innych które tu nie chce dłużej wymieniać.
Wszystko to jest zamazywane przez opozycję. Bo defakto to jest ich porażką, bo nawet połowy tego nie zrobili, a ludzie musieli uciekać za granicę, żeby więcej zarobić i lepiej żyć.
Rudy naet pół tego nie zrobił
Cytować
+5 #12 zenek 2022-11-26 11:57
Cytuję Ja:
Cytuję zenek:
Tak, my zmniejszymy, a ktoś inny wejdzie na nasze miejsce.....:))

Bez cla przez ukre dojedzie

Dlatego musimy jeszcze więcej sadzić.... zadusimy wszystkich naszych konkurentów !
Cytować
+2 #11 Ekonom 2022-11-26 11:45
Czy pisiory oddały już doplaty na cele charytatywne???
Cytować
+2 #10 bolek 2022-11-26 11:43
Cytuję ABC:
Cytuję Leon:
Cytuję zenek:
Tak, my zmniejszymy, a ktoś inny wejdzie na nasze miejsce.....:))

Przecież po to są(były SAPARDY)wszelakie subwencje z" jedynej kochanej"Jewropejskiej Junji.Najpierw 'niby dać"a potem ujeb...ć

Brawo Ty!!. Leon.
Niewola za rzekomą kase, i głupie pomysły.



Komuniści z piss mają mądre


Ostrołęka,mierzeja,maseczki,koperty, drukowanie kasy,wyprowadzanie miliardów poza budżet....cała masa mądrych pomysłów dzięki którym wszystko się wali i brakuje kasy

Zostało tylko przyklęknięcie i obrobienie gały junkersowi bo kasy nie ma

Do dzieła pisiory
Cytować
+1 #9 bolek 2022-11-26 11:41
Cytuję Leon:
Cytuję zenek:
Tak, my zmniejszymy, a ktoś inny wejdzie na nasze miejsce.....:))

Przecież po to są(były SAPARDY)wszelakie subwencje z" jedynej kochanej"Jewropejskiej Junji.Najpierw 'niby dać"a potem ujeb...ć



Nie ma obowiązku brania

Nawet nie musisz jeździć po drogach,które dofinansowała UE
Cytować
+2 #8 8 gwiazdek 2022-11-26 08:10
Cytuję ABC:
Cytuję Leon:
Cytuję zenek:
Tak, my zmniejszymy, a ktoś inny wejdzie na nasze miejsce.....:))

Przecież po to są(były SAPARDY)wszelakie subwencje z" jedynej kochanej"Jewropejskiej Junji.Najpierw 'niby dać"a potem ujeb...ć

Brawo Ty!!. Leon.
Niewola za rzekomą kase, i głupie pomysły.

Możecie nic nie brać jak się wam nie podoba i będziecie wolni
Cytować
+3 #7 Ja 2022-11-26 08:05
Cytuję zenek:
Tak, my zmniejszymy, a ktoś inny wejdzie na nasze miejsce.....:))

Bez cla przez ukre dojedzie
Cytować
-3 #6 ABC 2022-11-26 06:51
Cytuję Leon:
Cytuję zenek:
Tak, my zmniejszymy, a ktoś inny wejdzie na nasze miejsce.....:))

Przecież po to są(były SAPARDY)wszelakie subwencje z" jedynej kochanej"Jewropejskiej Junji.Najpierw 'niby dać"a potem ujeb...ć

Brawo Ty!!. Leon.
Niewola za rzekomą kase, i głupie pomysły.
Cytować
+6 #5 Guest 2022-11-26 06:07
Ja się konsumentom nie dziwię. Rodzina z Warszawy dzwoni i mówi: Ile Wam płacą za jabłka?! U nas nie ma tańszego w sklepach od 4-5 zł. Wiem, akceptowalność cen przez rynek. A co z akceptowalnością cen dla producentów? Otacza nas nimb obłudy, wyzysku. Wyrwać mogę, za godne odszkodowanie od hektara.
Cytować
+7 #4 Ekonom 2022-11-25 22:34
Max 10 mln ton w Europie

Inaczej nie da się zarobić

Czyli jakieś 3 mln trzeba zmniejszyć produkcję
Cytować
+2 #3 Leon 2022-11-25 20:32
Ii zaraz odezwie się Guest *******Gwiazdeczka i Ekonom i polecą minusiki ....a ja mam to w du...e
Cytować
+4 #2 Leon 2022-11-25 20:30
Cytuję zenek:
Tak, my zmniejszymy, a ktoś inny wejdzie na nasze miejsce.....:))

Przecież po to są(były SAPARDY)wszelakie subwencje z" jedynej kochanej"Jewropejskiej Junji.Najpierw 'niby dać"a potem ujeb...ć
Cytować
+5 #1 zenek 2022-11-25 18:09
Tak, my zmniejszymy, a ktoś inny wejdzie na nasze miejsce.....:))
Cytować

Powiązane artykuły

X