Chipsy POLA – polskie jabłko w nowej odsłonie

Rajpol – jedna z największych polskich grup sadowników - wchodzi na rynek z nowym produktem, który ma otworzyć przed polskimi sadownikami nowe możliwości biznesowe, a przed konsumentami nowe doznania smakowe. Chipsy owocowe POLA mają stanowić pomysł na nową odsłonę polskiego jabłka, smaczną i podręczną przekąskę przede wszystkim dla kobiety XXI wieku. Jak mówi Aleksandra Ośko-Woźniak, business development manager w Rajpol: „Chcemy odejść od postrzegania jabłka i produktów pochodnych wyłącznie jako naturalnych i zdrowych. POLA jest przede wszystkim pyszna i chrupiąca - jest lekką, nowoczesną, atrakcyjnie zapakowaną przekąską”

Pierwszym, ale - jak zaznaczają producenci – nie ostatnim produktem spod marki POLA są chipsy owocowe na bazie słynnego polskiego jabłka. Na początek przekąski trafią do polskich sklepów w trzech odsłonach: chips 100% jabłko, chips z jabłka z sokiem truskawkowym, chips z jabłka z cynamonem.

Jak mówi Aleksandra Ośko-Woźniak: „Nasz produkt kierujemy do wszystkich szukających przekąski bez kompromisów - przede wszystkim smacznej, przyjemnie chrupiącej, ale również naturalnej. Wszyscy lubimy małe przyjemności - a taką z pewnością jest słodko chrupiący chips z jabłka. Produkty Pola świetnie sprawdzają się w przysłowiowym >>biegu<< - w domu, w pracy, w podróży. Jesteśmy przekonani, że POLA odnajdzie się na rynku i wierzymy, że chipsy jabłkowe mogą stać się jednym z ulubionych przysmaków Polek, do których w szczególności kierujemy nasz produkt”.

Przedstawicielka firmy podkreśla że chipsy POLA wyróżniają się oryginalną teksturą i słodkością. Gdzie znajdziemy Polę? Poza półkami sklepowymi, wśród dostępnych kanałów dystrybucji produktu, planowany jest również rozwój kanałów e-commerce, który docelowo będzie pozwalał na zamówienia nie tylko chipsów, ale także innych produktów.

Polska jest wiodącym europejskim producentem jabłek. Jednak aby wciąż się rozwijać potrzebne są nowe pomysły oraz nakłady w kierunku jakości i markowania produktów. To właśnie odpowiedzią na to wyzwanie jest POLA - zupełnie nowa marka, za którą stoi nie tylko marketing, ale przede wszystkim jakość i wyrazistość produktów. POLA wprowadzana jest na razie na polski rynek, docelowo Rajpol już dziś mówi o globalnych ambicjach.

Rajpol podkreśla, że zamiarem grupy jest rozwijanie tradycyjnych podstaw biznesu i nie ma mowy o rewolucji. Projekt Pola jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji firmy Rajpol jako lidera rynku. Same produkty Pola są odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych i trendy rynkowe. W 2023 roku planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych których mianownikiem będzie marka - POLA.

Jak podkreśla Aleksandra Ośko-Woźniak: „Chipsy POLA to początek nowości, których kolejne odsłony będziemy prezentować już w 2023 roku. Chcemy, aby POLA była perłą w koronie grupy Rajpol, a produkty pod tą marką przynosiły smak i radość Klientom nie tylko w Polsce”. 

Źródło informacji: Grupa Rajpol

Komentarze  

+1 #5 Benek 2023-02-23 19:38
Cytuję Bolek:
Powodzenia życzę...
i oby te przekąski nie były robione z tych sławnych idaredów po zwrocie z Lidla

nie tylko po zwrotach ale również od niecertyfikowanych dostawców, gdzie numer GGN jest dobierany losowo.
Cytować
+2 #4 Zenek 2022-11-30 18:14
''Pradziadek byłby dumny...." ;))
Cytować
+1 #3 Gs 2022-11-29 21:31
Szykujcie ,, murzyni ,, kwatery pod nową odmianę.
Cytować
+3 #2 Bolek 2022-11-29 20:51
Powodzenia życzę...
i oby te przekąski nie były robione z tych sławnych idaredów po zwrocie z Lidla
Cytować
+3 #1 zenek 2022-11-28 21:43
A będzie ''POLA'' oferowana prosto z podłogi ?? :)
Cytować

Powiązane artykuły

X