Sprzedaż jabłek przemysłowych w sieciach handlowych trwa w najlepsze

 

Podczas gdy Biedronka sprzedaje jabłka przemysłowe jako deserowe w cenie 4,99 zł/ kg, o czym pisaliśmy tu: https://www.e-sadownictwo.pl/wiadomosci/z-kraju/8993-przemysl-w-cenie-deseru-czyli-jak-biedronka-zniecheca-konsumenta-do-polskich-jablek

Lidl postawił na inną strategię:

„Poznajcie przyjazne środowisku jabłka Szampion, prosto od polskich sadowników! Co znaczy przyjazne? :) Zazwyczaj przy zbiorach 15–20% owoców się odrzuca. My natomiast bierzemy wszystko od dostawcy, bez wyjątku! Oprócz tego przyjeżdżają do naszych sklepów w tych samych skrzyniach, do których są zbierane! Dlatego warto kupować je w Lidlu!” – czytamy na Facebooku Lidla.

Od wczoraj w Lidlu obowiązuje promocja na jabłka odmiany Szampion, które są przecenione z 4,99 zł na 1,79 zł/kg Jak informuje sieć są to „jabłka przyjazne środowisku, które przyjeżdżają do sklepu prosto z sadu, w skrzyniach do których były zbierane, bez zbędnych opakowań.

Promocja została zapoczątkowana 28 września, kiedy to z okazji Dnia Jabłka, we wszystkich sklepach Lidl pojawiły się jabłka Szampion sprzedawane bezpośrednio z 300-kilogramowych skrzyń sadowniczych. Jak informowała niemiecka sieć handlowa: „Dzięki temu będziemy mogli cieszyć się świeżymi i aromatycznymi owocami w niezwykle atrakcyjnej cenie! Oferta trwała od poniedziałku 28 września, do środy, 30 września.”

Widocznie promocja cieszyła się zainteresowaniem wśród klientów, ponieważ sieć postanowiła ją kontynuować. W sumie nie dziwne, lepiej kupić jabłko przemysłowe w cenie 1,79 zł/kg, niż za cenę 3,99 zł/kg, którą oferuje konkurencja…

Komentarze  

+3 #3 Roman 2020-10-03 13:02
Cytuję MMA:
I co z tego jest wolny rynek sprzedają co chcą i za ile chcą co to komuna? Skoro ktoś ma luksusowy towar niech szuka odbiorców luksusowych . A może ta strategia produkcji tych cudownych , pięknych jabłek , w odpowiednim odcieniu czerwieni to lipa. Normalny handel polega na kupowaniu tanio i sprzedawaniu we własnym sklepie jak najdrożej na tym polega wolność . A może polityka leży ? Amerykanie tam wiedzą jak grunt polityczny przygotować dla swoich firm za granicą, a one później wchodzą na dany region i handlują. Niemcy z Rosją jak mają interes mimo że dla innych jest be. A my co ? Transparent i pod market - komedia.



no ussa wiedza jak przygotowac grunt pod interesy...irak,syria,afganistan,ukraina,wenezuela,panama....

lista jest dluga
Cytować
+2 #2 MMA 2020-10-03 07:06
I co z tego jest wolny rynek sprzedają co chcą i za ile chcą co to komuna? Skoro ktoś ma luksusowy towar niech szuka odbiorców luksusowych . A może ta strategia produkcji tych cudownych , pięknych jabłek , w odpowiednim odcieniu czerwieni to lipa. Normalny handel polega na kupowaniu tanio i sprzedawaniu we własnym sklepie jak najdrożej na tym polega wolność . A może polityka leży ? Amerykanie tam wiedzą jak grunt polityczny przygotować dla swoich firm za granicą, a one później wchodzą na dany region i handlują. Niemcy z Rosją jak mają interes mimo że dla innych jest be. A my co ? Transparent i pod market - komedia.
Cytować
+1 #1 fox 2020-10-02 17:32
To stara metoda handlu praktykowana już wiele lat temu. Opowiadał mi jeden który brał udział, że ilość sprzedawanych jabłek zależała od tego czy obsługa sklepu usuwała w porę pozostające w skrzyni badziewie. Jeśli usuwała, to sprzedawał 3 skrzynie dziennie. Jeśli przebrane badziewie zalegało wierzchnią warstwą i nikt go nie usuwał to sprzedaż spadała do pół skrzyni. Od czego zależało że obsługa usuwała odpady ? Od dodatkowej zapłaty, niestety.
Cytować

Powiązane artykuły

X