Ponad milion jabłek Envy™ sprzedanych podczas Święta Środka Jesieni w Chinach

Jabłka są ważnym elementem wielu uroczystości w Chinach. W tym roku, podczas Święta Środka Jesieni, konsumenci wykazali jeszcze większe zainteresowanie owocami niż w poprzednich latach. Firma T&G Global poinformowała, że podczas uroczystości sprzedano rekordową liczbę 165 000 pudełek z jabłkami Envy™, co daje łącznie 1,48 miliona jabłek.

Jabłka Envy™ były hitem tegorocznego Święta Środka Jesieni, podczas którego sprzedano 165 000 pudełek (łącznie 1,48 miliona jabłek) i tym samym ustanowiono nowy rekord. Rebecca Chapman, dyrektor ds. globalnego marketingu T&G, mówi, że wysoka sprzedaż podczas Święta Środka Jesieni odzwierciedla wysoką pozycję Envy™ i sprawdzoną reputację.

„Sprzedać ponad milion jabłek Envy™ podczas Święta to duże osiągnięcie, sprzedaliśmy dwukrotnie więcej pudełek prezentowych niż w zeszłym roku. – mówi Rebecca.

Popyt jest wynikiem skutecznych aktywacji, a w związku z ostatnimi ograniczeniami dotyczącymi podróży, nawiązaliśmy współpracę z Muzeum Narodowym Thyssen-Bornemisza w Madrycie, aby sprowadzić do Chin cztery słynne arcydzieła z kultowymi obrazami na naszych nowych, przyciągających wzrok pudełkach prezentowych. Marka Envy nadal jest gwiazdą, co wynika z jej dużego rozmiaru, pięknie wyważonej słodyczy i świeżego aromatu, dzięki czemu idealnie nadaje się na prezent”.

W komunikacie prasowym wyjaśniono, że wysoka sprzedaż w ramach Święta Środka Jesieni odzwierciedla wysoką pozycję i sprawdzoną reputację Envy. Zintegrowana kampania marketingowa T&G na Święto Środka Jesieni obejmowała silną aktywację promocyjną poprzez reklamę cyfrową Metro LED, limitowane edycje pudełek na prezenty, ekspozycje tematyczne, TikTok i wydarzenia e-commerce.

Święto Środka Jesieni jest jednym z najważniejszych świat w tradycyjnym kalendarzu chińskim, jest obchodzone w Chinach, Wietnamie, Malezji i innych krajach Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej.

Źródło: T&G Global

Powiązane artykuły

X