„Serce dla producentów” to inicjatywa niemieckiego dyskontu Netto, który postanowił wesprzeć niemieckich producentów żywności. W 2019 r. uczestniczącym w inicjatywie rolnikom wypłacono około 2,9 mln euro.

Koncepcja jest prosta: klienci Netto płacą o 10 centów więcej za każdy produkt oznaczony napisem „Serce dla producentów”, z którego 100 procent jest przekazywane uczestniczącym w akcji rolnikom. Od początku inicjatywy producenci i rolnicy otrzymali około 33 mln euro. Artykuły „Serce dla producentów” są dostępne we wszystkich 4270 oddziałach Netto w całych Niemczech.

Sprzedając produkty objęte akcją „Serce dla producentów”, Netto w 2019 roku przekazało rolnikom darowiznę w wysokości 2.873.569,29 euro.

„Promocja niemieckich gospodarstw i producentów jest sprawą bliską sercu Netto: dlatego nasza inicjatywa promuje lokalnych producentów, a tym samym aktywnie wzmacniamy nasze długoterminowe partnerstwo w Niemczech” - mówi Christina Stylianou, dyrektor ds. Komunikacji korporacyjnej Netto. 

Gama produktów z serii „Serce dla Producentów” obejmuje zarówno znormalizowany w kraju, jak i zróżnicowany regionalnie asortyment następujących grup produktów: owoce i warzywa, nabiał, jaja oraz wyroby mięsne i wędliniarskie.

Inicjatywa „Serce dla producentów” jest częścią szeroko zakrojonego zaangażowania Netto w bardziej zrównoważony rozwój.  Żywność produkcji niemieckiej ma bardzo wysoki priorytet w asortymencie sklepu spożywczego: Netto współpracuje z wieloma regionalnymi producentami i lokalnymi rolnikami, piekarniami, browarami. Dzięki temu Netto nie tylko wspiera średnie i małe rodzinne gospodarstwa, ale i chroni środowisko zaopatrując swoje sklepy u lokalnych rolników przez co czas transportu jest znacznie ograniczony.

 Źródło: Fruchtportal.de

Najnowsze komentarze

Projekt strony www Sitte.pl Lublin

No Internet Connection