Promocja jabłek w małych sklepach. VOG rozdaje tysiące euro

Marlene greengrocers competition Południowotyrolskie konsorcjum VOG promuje jabłka marki Marlene w ośmiu europejskich państwach i daje szansę właścicielom niewielkich sklepów z owocami wygrać 1000 euro. Wystarczy że wyślą oni zdjęcie ze stoiska na którym wyeksponowane są jabłka Marlene. Akcja odbywa się we Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Dani, Wielkiej Brytanii, Holandii, na Cyprze i Malcie.

Zwycięzca w danym państwie otrzymuje 1000 euro, które może wykorzystać, aby wypromować swój sklep np. poprzez reklamę w lokalnej gazecie czy specjalne akcje promocyjne w sklepie. Zwycięzcy z najlepszym stoiskiem będą mogli także wybrać się na kilka dni do Górnej Adygi, aby zobaczyć w jaki sposób produkowane są jabłka Marlene.

Konkurs na najlepsze stoisko poprzedził europejski konkurs dla konsumentów jabłek Marlene, w trakcie którego zbierano naklejki z jabłek.

Powiązane artykuły

X