Spośród 140 sadowników, którzy oddali swój głos w ankiecie "Którą markę sekatorów sadowniczych cenisz najbardziej", najwięcej wskazań przypadło na markę Bahco. Najwyżej oceniło ją prawie 40% głosujących. Na drugim miejscu znalazły się sekatory marki Lowe (23%), a na trzecim Felco (16%). Na czwartym miejscu wśród najbardziej docenianych marek …Czytaj więcej: Znamy wyniki ankiety na najlepiej oceniany sekator sadowniczy Dodaj komentarz

Pomiędzy Chińską Republiką Ludową a Federacją Rosyjską w 2015 r. zaczną kursować specjalne pociągi, które będą dowozić chińskie owoce i warzywa do rosyjskich miast. Pociągi będą przekraczać rosyjsko-chińską granicę w punkcie kontrolnym „Mandżuria”. Początkowo, składający się z czterech wagonów zestaw będzie w stanie przewieźć jednorazowo 196 ton…Czytaj więcej: Specjalne pociągi dowiozą owoce z Chin do Rosji 1 komentarz

  Witaminy podane w wygodnej i smacznej formie? Tak! Ruszyła nowa kampania promocyjno – informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie”. Trzyletni program ma uświadomić rodzicom, że soki i musy owocowo-warzywne to wygodny sposób na wzbogacenie codziennej diety o witaminy. Działania…Czytaj więcej: SOKI I MUSY – WITAMINY W SMART FORMIE 2 komentarze

W Norwegii w ostatnich pięciu latach odnotowano wzrost wartości sprzedaży soków jabłkowych o 86 proc. W 2014 r. sześciu największych producentów sprzedało soki jabłkowe o łącznej wartości 15,8 mln euro - podaje freshplaza.com.Dobre wyniki sprzedaży dotyczą sprzede wszystkim soków świeżo wyciskanych z jabłek pochodzacych z rodzimych sadów. Jak…Czytaj więcej: Sok jabłkowy w Norwegii pozwala zarobić miliony euro Dodaj komentarz

Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie dotyczacej sekatorów: Którą markę sekatorów sadowniczych cenisz najbardziej? W odpowiedziach znajdują się marki: Altuna, Bahco, Bellota, Campagnola, Draper, Felco, Fiskars, Löwe, Pellenc, Raco, Zanon. Biorąc udział w ankiecie można wytypować  tylko jedną z nich. Przejdź do ankiety o sekatorach   Czytaj więcej: Ankieta: Sekator której firmy jest najlepszy? 2 komentarze

Embargo nałożone przez Rosję niewątpliwie uderzyło w naszą rodzimą produkcję. Polska jest potęgą w produkcji jabłek jednak mimo to nasze owoce nie były dostępne na rynkach azjatyckich czy afrykańskich. W dużej mierze zamknęliśmy się tylko na jeden rynek – rosyjski, przez co konieczne stało się szukanie nowych odbiorców. To jednak bardzo długi i…Czytaj więcej: Skuteczny eksport Dodaj komentarz

Przed nami kolejny sezon, w którym trzeba będzie możliwie najlepiej zadbać o plony w sadach, także poprzez poprawienie zapylenia kwiatów. Dlatego ponownie uruchomiliśmy serwis ogłoszeniowy "Pszczoły do Wynajęcia" w którym pszczelarze zamieszczają ogłoszenia o chęci wynajęcia pszczół do zapylania upraw. Również sadownicy mogą zamieść swoje…Czytaj więcej: Pszczoły dla sadowników. Rusza kolejna edycja Pszczół do Wynajęcia Dodaj komentarz

Niewątpliwie obecna sytuacja polityczno-gospodarcza jest ciężka dla producentów owoców. Embargo nałożone przez Federację Rosyjską w sierpniu 2014 roku powoduje wielki problem z zagospodarowaniem jabłek, co nie jest zaskoczeniem ponieważ w 2013 roku aż 89%  eksportu jabłek do Rosji stanowiły owoce z Polski. Zapewne bliskość geograficzna jak i…Czytaj więcej: Nie marnuj dobrego kryzysu 2 komentarze

W trakcie Sadowniczego Forum Ekonomicznego, które odbyło się w Warszawie 20 lutego 2015 r., debatowano na temat wspólnego handlu polskimi jabłkami oraz o marce polskich jabłek. Uczestniczyli w niej: Stanisław Mączewski (Młodzi Sadownicy), Zbigniew Chołyk (Stryjno-Sad, LubApple), Robert Monarski (Fruit-Union), Roman Jagieliński (Roja), Andrzej…Czytaj więcej: Wspólny handel polskimi jabłkami i marka -„Zamiast kilku sprinterów lepsza sztafeta” Dodaj komentarz

W trakcie targów Fruit Logistica 2015 odbyła się konferencja w ramach projektu „Fruitness, Enjoy it!” na temat znaczenia materiałów promocyjnych i wyposażenia punktów sprzedaży sprzyjających zakupom owoców. Uczestniczący w spotkaniu eksperci podkreślali, że przyszłość promocji owoców to visual merchandising, czyli szereg działań prowadzonych w…Czytaj więcej: Visual merchandising – zachęcanie klientów do zakupu owoców. Włosko-niemieckie doświadczenie. Dodaj komentarz

 

czysty owoc370

Projekt strony www Sitte.pl Lublin

No Internet Connection