niezwyklewlasciwoscizwyklychowocowZwiązek Sadowników RP rozpoczął realizację kampanii „Niezwykłe Właściwości Zwykłych Owoców”, która ma zachęcić konsumentów do spożywania owoców jagodowych. Kampania wspierana jest przez Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej, Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki i Krajowe Stowarzyszenie Plantatorów Czarnych Porzeczek. Podstawowym celem kampanii jest znaczący wzrost spożycia owoców jagodowych na rynkach docelowych, a tym samym wzrost ich eksportu, również w formie przetworzonej. Organizatorzy chcą zapoznać europejskich konsumentów z niepowtarzalnym smakiem owoców oraz ich walorami odżywczymi, poprzez budowę nowego, pozytywnego wizerunku owoców jagodowych.

W ramach akcji promocyjnych będą realizowane działania w prasie konsumenckiej (reklama w czasopismach kobiecych i kulinarnych), w prasie branżowej (prezentowanie potencjału produkcyjnego owoców jagodowych i zachęcanie potencjalnych partnerów biznesowych do podjęcia współpracy w zakresie eksportu), w portalach internetowych oraz na billboardach w centrach miast.

Więcej o kampanii można przeczytać na stronie www.owocejagodowe.pl. Można znaleźć w niej m.in. przepisy kulinarne i kącik zdrowia.

Kampania „Niezwykłe Właściwości Zwykłych Owoców” jest współfinansowana z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw

Powiązane artykuły

Najnowsze komentarze

Ostatnio na forum

  • Brak postów do publikacji.

Sadownicy polują

Ankieta

Na rynkach hurtowych - 11.6%
Do grup producenckich - 32.5%
Sam sortuję i wywożę za granicę - 5.6%
Sprzedaję z podwórka obcokrajowcom - 9.3%
Handluje z polskimi prywatnymi pośrednikami - 23.5%
Korzystam z internetowych aukcji - 2.3%
Sam wstawiam do supermarketów i hurtowni - 4%
Sprzedaję na kilogramy na targowiskach - 8.9%
Głosowanie w tej sondzie zakończyło się
X