W dniu 11 stycznia 2011 roku w Niemczech był obchodzony dzień niemieckiego jabłka. Pięćdziesiąt tysięcy owoców dystrybuowano na ulicach w Bremie, Erfurcie, Frankfurcie i Stuttgarcie, a także Berlinie.
Konsumenci zajadali się odmianą ‘Braeburn’ i chwalili sobie ‘Pinovę’. Zwracano uwagę na regionalne pochodzenie jabłek. Akcja spotkała się z pozytywną reakcją przechodniów i turystów z całego świata. Zwrócono uwagę też na producentów owoców i detalistów.
Dzień jabłka zorganizowano po raz drugi. Jego celem jest promowanie produkcji lokalnej, jej jakości i walorów smakowych.
Źródło: fruchtportal.de
 

Powiązane artykuły

Najnowsze komentarze

Ostatnio na forum

  • Brak postów do publikacji.

Sadownicy polują

Ankieta

Na rynkach hurtowych - 11.6%
Do grup producenckich - 32.5%
Sam sortuję i wywożę za granicę - 5.6%
Sprzedaję z podwórka obcokrajowcom - 9.3%
Handluje z polskimi prywatnymi pośrednikami - 23.5%
Korzystam z internetowych aukcji - 2.3%
Sam wstawiam do supermarketów i hurtowni - 4%
Sprzedaję na kilogramy na targowiskach - 8.9%
Głosowanie w tej sondzie zakończyło się
X